Gå til innhold

HVORFOR bruke stringbikini og innirævva-tights hvis du IKKE vil bli beglodd?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg synes heller folk bør være bedre enn å gå kledd i slike tights, det ser heslig og billig ut.

På samme måte som folk har lov til å ignorere min mening og kle seg som de vil så har jeg lov å si min mening på et forum.

Anonymkode: 0c112...9b7

Du kan gjerne si din mening, uten å påprakke folk slike meningen slik tråden til ts handler om. Personlig synes jeg andre faktorer enn klesstil veier langt tyngre for hva jeg synes er heslig og billig. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
anonymLala skrev (4 minutter siden):

Folk som går i slike tights er også der for å trene. Jeg har noen slike selv, og kan trene både i de og i joggebukser med malingflekker (alt etter hva som er på programmet). Kan bruke sminke selv om jeg trener, det har ikke noe å si for kvaliteten av økten, men jeg føler meg bra av å se bra ut.

Hva er relevansen om hva menn liker best? De fleste kler seg og sminket seg som man selv ønsker og  ikke etter hva menn liker. Det håper jeg i grunnen du også gjør? Folk generelt går i tøy de føler seg bra i, i stedet for å kle seg ‘’ned’’.

Da skjønner jeg hvorfor du forsvarer bruken av dem. 👍

Hadde treningsstudioet bare vært for damer, så vedder jeg på at du ikke hadde brukt slike tights. 😉

• Nyttig 2
Skrevet (endret)
Gaia skrev (5 minutter siden):

Hadde treningsstudioet bare vært for damer, så vedder jeg på at du ikke hadde brukt slike tights. 😉

Beklager å måtte skuffe deg, men jo, det hadde jeg. Har gym i boden og trener alene der nå f eks;)

Igjen, det er DU som tydeligvis tar opp ‘’hva menn liker’’ og ikke, ikke meg.

Og hvorfor leser du det som at jeg ‘’forsvarer’’ noe, om du faktisk mener folk kan gå i det de vil? Jeg kan ikke forsvare noe som ikke er feil, med mindre du faktisk mener det er galt å gå kledd slik? 

Endret av anonymLala
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Gaia skrev (1 minutt siden):

Selvfølgelig blunker du. 🙈

Anonymkode: d2ddd...7b8

Skrevet
anonymLala skrev (5 minutter siden):

Beklager å måtte skuffe deg, men jo, det hadde jeg. Har gym i boden og trener alene der nå f eks;)

Igjen, det er DU som tydeligvis tar opp ‘’hva menn liker’’ og ikke, ikke meg. 

Du mener altså at alle de som bruker slike tights på treningsstudio ikke gjør det for å vise frem rumpa si? De sminker seg og har på seg sånne tights for å se bra ut for seg selv?

Jeg har trent i ganske mange år, og ser hvordan mange av de med slike klær ter seg på studioet. Det TS skriver om er ikke noe hen finner på. Jeg og flere observerer det samme. Det ser du jo i denne tråden.

Det faller på sin egen urimelighet å hevde at damer med minimal bekledning på treningsstudio bare kler seg slik for sin egen del. Da er vel du unntaket som bekrefter regelen da. 

Dette gjelder jo det å pynte seg når man går ut på byen også. Det er jo ikke bare for sin egen del at man pynter seg? Det gjør i alle fall ikke jeg. 

Jeg pynter meg så klart for min egen del, for å føle meg fin, men like mye for de mannfolkene jeg ønsker å tiltrekke meg. Det er jo en grunn til at mange dyr har flotte mønstre i pels, hud eller fjær også. Det er ikke fordi de skal føle seg vel i alle fall.

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Ah. En hel "hun ba om det"-tråd.

Anonymkode: 191b7...beb

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Bålkaffe skrev (På 18.8.2025 den 19.36):

Du får allikevel ikke kroppsdeler oppi trynet. 

Jo. 

Anonymkode: a710b...252

Skrevet (endret)
Gaia skrev (10 minutter siden):

Du mener altså at alle de som bruker slike tights på treningsstudio ikke gjør det for å vise frem rumpa si? De sminker seg og har på seg sånne tights for å se bra ut for seg selv?

Jeg har trent i ganske mange år, og ser hvordan mange av de med slike klær ter seg på studioet. Det TS skriver om er ikke noe hen finner på. Jeg og flere observerer det samme. Det ser du jo i denne tråden.

Det faller på sin egen urimelighet å hevde at damer med minimal bekledning på treningsstudio bare kler seg slik for sin egen del. Da er vel du unntaket som bekrefter regelen da. 

Dette gjelder jo det å pynte seg når man går ut på byen også. Det er jo ikke bare for sin egen del at man pynter seg? Det gjør i alle fall ikke jeg. 

Jeg pynter meg så klart for min egen del, for å føle meg fin, men like mye for de mannfolkene jeg ønsker å tiltrekke meg. Det er jo en grunn til at mange dyr har flotte mønstre i pels, hud eller fjær også. Det er ikke fordi de skal føle seg vel i alle fall.

Det at du kler deg og sminker deg for menn du ønsker å tiltrekke deg, betyr ikke at andre gjør det. Det er ikke uten grunn at folk som f eks er deprimerte blir anbefalt å kle på seg om morgenen, gre håret osv. Det gjør noe med selvfølelsen. Du skriver jo at du pynter deg på den måten du føler deg fin på, så da er det vel ikke et problem at andre pynter seg på den måten de føler seg fin på? Vi har forskjellig smak, men det hadde vært trist om man skulle tatt utgangspunkt i hva menn synes er fint, da det kan skille seg veldig fra personlige preferanser.

Når jeg trener i boden er det forresten bare en tight jeg drar på meg, som er behagelig å ha på og funksjonell. Hverken mer eller mindre, og i hvertfall ikke for blikk fra ikke-eksisterende menn. 

De gangene jeg går med det i styrkeløftklubben er det ingen som bryr seg, hverken jeg eller de jeg trener med. Mulig jeg er bortskjemt med treningskamerater/venninner med manerer da. 

Endret av anonymLala
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
anonymLala skrev (49 minutter siden):

Det er ikke så uvanlig at det er noe å glo på til den grad at noen føler seg beglodd, så der må folk lære seg folkeskikk. Dette er jo ikke noe som skiller seg ut lenger en gang! Ingen fortjener å ha blikk hvilende på seg mer enn hva som er normalt. Det bør alle oppegående folk klare å styre selv. 

Det er ikke saken! Saken er at folk ikke har ryggrad til å gå i hva de vil og samtidig tåle at ikke alle annerkjenner at ikke alle liker det de går kledd i. Eller at andre har en mening om det de har på seg. Du kan ikke forvente at alle folks reaksjoner er slik du vil ha de. 

Kle deg så rart og spesielt du vil,men ha ryggrad til å ikke bry deg om andre sine reaksjoner! 

anonymLala skrev (49 minutter siden):

De jeg har sett som ‘’klager’’ er de som blir tutet på i trafikken når de er ute og har jogget o.l, noe som er på sin plass å reagere på.

Menn slipper unna med å jogge rundt i bar overkropp (noe de selvfølgelig bør), men skulle en kvinne jogge i sports-bh eller lett bekledning (f eks slike shorts) må de liksom ‘’akseptere’’ å måtte bli nedstirret? Evnt kalt vulgære slik du gjør det de som går i dagens mote? Seriøst ,vær bedre enn det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke saken! Saken er at folk ikke har ryggrad til å gå i hva de vil og samtidig tåle at ikke alle annerkjenner at ikke alle liker det de går kledd i. Eller at andre har en mening om det de har på seg. Du kan ikke forvente at alle folks reaksjoner er slik du vil ha de. 

Kle deg så rart og spesielt du vil,men ha ryggrad til å ikke bry deg om andre sine reaksjoner! 

Ikke tåle? Det er jo du som ikke tåler at folk kler seg i ting. Du blir jo dritprovosert. Gå til psykolog og fiks issuesene dine. Det er en 17!!!! Siders lang tråd på kg. Slutt å vær så dømmende. Kansje du blir litt hyggeligere med deg selv og.

• Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

De har jo ryggrad til det, om de går kledd sånn? Skal de skamme seg og kle seg slik du vil fordi du ikke liker det, eller hva er det som er problemet her? Jeg ser mange daglig med klær jeg ikke synes er spesielt fine, uten at jeg har et behov for å hverken glane eller dømme noen for noe så enkelt som personlige preferanser i klesveien. Tenker i grunnen sjeldent over det, og har ingen behov i det hele tatt for å ‘’reagere’’.

Endret av anonymLala
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke tåle? Det er jo du som ikke tåler at folk kler seg i ting. Du blir jo dritprovosert. Gå til psykolog og fiks issuesene dine. Det er en 17!!!! Siders lang tråd på kg. Slutt å vær så dømmende. Kansje du blir litt hyggeligere med deg selv og.

Dømmer ikke,jeg har bare en annen smak. Jeg syns det er rart med visse klær og da ser jeg en ekstra gang. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
anonymLala skrev (1 minutt siden):

De har jo ryggrad til det, om de går kledd sånn? Skal de skamme seg og kle seg slik du vil fordi du ikke liker det, eller hva er det som er problemet her? Jeg ser mange daglig med klær jeg ikke synes er spesielt fine, uten at jeg har et behov for å hverken glane eller dømme noen for noe så enkelt som personlige preferanser i klesveien. Tenker i grunnrn sjeldent over det, og har ingen behov i det hele tatt for å ‘’reagere’’.

Ryggrad til å ikke bry seg om noen ser på dem har de ikke når de klager på det. De som går med hevet hode uansett påkledning har ryggrad. Jeg glaner ikke,jeg ser. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dømmer ikke,jeg har bare en annen smak. Jeg syns det er rart med visse klær og da ser jeg en ekstra gang. 

Folk som går i dette har i tråden her blitt dømt for å bry seg for mye om hva menn synes, ikke trene seriøst, kun ville vise seg frem og beskrevet som heslige, vulgære og billige. Det vil jeg kalle forhåndsdømming av personer en ikke kjenner. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ryggrad til å ikke bry seg om noen ser på dem har de ikke når de klager på det. De som går med hevet hode uansett påkledning har ryggrad. Jeg glaner ikke,jeg ser. 

Hvor lenge skal du se på ting du irriterer deg over og synes er stygt? Ingen vits i å trekke mot det som irriterer deg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jo. 

Nei. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvem klager? Har du personlig opplevd det? Fortell heller om det (ikke clickbaits på sosiale medier, men ekte opplevelser).  For det har ikke jeg. Ever. 

Anonymkode: d6c25...38d

AnonymBruker
Skrevet
anonymLala skrev (7 minutter siden):

Folk som går i dette har i tråden her blitt dømt for å bry seg for mye om hva menn synes, ikke trene seriøst, kun ville vise seg frem og beskrevet som heslige, vulgære og billige. Det vil jeg kalle forhåndsdømming av personer en ikke kjenner. 

Det er uredelig å vri på det andre har sagt slik du gjør her.

Jeg har aldri skrevet at de som går slik er heslige og billige. Jeg sa det om klesstilen, ikke personene. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er uredelig å vri på det andre har sagt slik du gjør her.

Jeg har aldri skrevet at de som går slik er heslige og billige. Jeg sa det om klesstilen, ikke personene. 

Klærne blir beskrevet som heslige og billige. Det første gjalt personene direkte. 

Endret av anonymLala
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.8.2025 den 23.26):

Ja, fortell meg gjerne det! Det er en ærlig sak å si at Joda, jeg elsker å bli seksualisert, derfor bruker jeg hudfarget treningstights som graver seg inn i alle lepper og hulrom og cellulitter når jeg gjøre dyyyype squats på treningssenteret. Fair enough! 
Men det der å skulle ha seg frabedt å bli beglodd men allikkavæl trøkke på seg en minimal stringbikini som graver seg inn i ei diger rævv og forvente at folk SER EN ANNEN VEI, det er teit opphøyd i mente. Stå for det du gjør, ikke bare det du sier. 

Anonymkode: 61aaf...284

Nå er det veldig stor forskjell på å bli beglodd av et menneske som ser på deg fordi man har fin atletisk kropp vs en pervers person som åpenbart kun har skitene tanker og null respekt ovenfor menneske hen ser på.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...