Gå til innhold

HVORFOR bruke stringbikini og innirævva-tights hvis du IKKE vil bli beglodd?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det handler om hvordan kvinnen tror menn blir påvirket, alt handler om manipulering.

Høyhælte sko er et fint eksempel, mer ekstremt enn burka, da det ødelegger føtter og rygg, samtidig som det gjør det umulig å bevege seg fritt, og løfter rumpa.

Anonymkode: dd302...851

:sexy:

Anonymkode: d2ddd...7b8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

glaner du på da? 

Nei.

Anonymkode: 05280...e43

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det handler om hvordan kvinnen tror menn blir påvirket, alt handler om manipulering.

Høyhælte sko er et fint eksempel, mer ekstremt enn burka, da det ødelegger føtter og rygg, samtidig som det gjør det umulig å bevege seg fritt, og løfter rumpa.

Anonymkode: dd302...851

Tja…norske kvinner blir jo kritisert for å kle seg for lite feminint og. Så…damned if you do, damned if you don’t.? 😂

Anonymkode: d6c25...38d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja, det høres jo generelt ut som et deg-problem at øya ikke klarer å ligge unna. Jeg legger ærlig talt ikke merke til sånt, fordi jeg ikke bryr meg om hva folk har på seg. Virkelig ikke. Spesielt ikke treningsklær, som "alle" går med. 

Anonymkode: 4bf19...991

Men for femogførtiende gang - dette handler ikke om treningsklær "alle" går med. Det handler om en spesifikk type tights som limer seg så til huden at det nesten ser ut som om man ikke har klær på.

Og, ja, da er det helt naturlig at man ser en ekstra gang. På samme måte som man ser en ekstra gang på folk med blått hår eller tatoveringer i ansiktet. Fordi det er veldig unormalt. Dette er i tillegg så vulgært at ikke en gang prostituerte går kledd slik. Hvis man ikke forstår at det fører til ekstra blikk så mangler man ganske mye i huet. 

Men jeg tror de som går slik forstår. Og ønsker det. Samtidig som de må gå "woe is me" og klage når folk gjør som de ønsker. Forstå det den som kan.

Anonymkode: 0c112...9b7

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Men man går jo ikke å glor på folks rumpe? Det er jo det tråden handler om. Ikke bare orienteringsblikk.

Anonymkode: 4bf19...991

Jeg og flere er nok veldig i tvil da. Hva er forskjellen på " se", " glo" og " kaste et blikk" ? Og hva folk øyne i nakken og kan bedømme hva slags type blikk det er ? 

Anonymkode: a710b...252

AnonymBruker
Skrevet

Å glo er uansett ekkelt. Jenter må kunne kle seg som de vil uten å måtte bli beglodd. Hvorfor selger alle butikkene omtrent bare de tights typene som man kan ta knebøy med?? Alt annet revner jo om man skal ta spagat osv… Det er ikke vi som lager moten, og det gir ikke deg, eller noen andre rett til å seksualisere… 

Anonymkode: 0c8c2...e9e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Men for femogførtiende gang - dette handler ikke om treningsklær "alle" går med. Det handler om en spesifikk type tights som limer seg så til huden at det nesten ser ut som om man ikke har klær på.

Og, ja, da er det helt naturlig at man ser en ekstra gang. På samme måte som man ser en ekstra gang på folk med blått hår eller tatoveringer i ansiktet. Fordi det er veldig unormalt. Dette er i tillegg så vulgært at ikke en gang prostituerte går kledd slik. Hvis man ikke forstår at det fører til ekstra blikk så mangler man ganske mye i huet. 

Men jeg tror de som går slik forstår. Og ønsker det. Samtidig som de må gå "woe is me" og klage når folk gjør som de ønsker. Forstå det den som kan.

Hæ? Wtf? 🤦🏼‍♀️ 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor blir det alltid ropt om seksualisering når man ser på noen? Jeg kan se på folk fordi jeg syns det er rart og upassende med de klærne de bruker. Har ingenting med seksualisering å gjøre. Og syns det er ekkelt å få kroppsdeler oppi fjeset fordi ikke folk evner å kle seg så det skjuler litt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

men hvis det i så fall er tilfelle --- hva så? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Gaia skrev (21 timer siden):

Det er stor forskjell på å ha på seg en T-skjorte og en 2XU kompresjonstights, sammenlignet med en hudfarget tights som skiller rompeballene og lager cameltoe av kjønnsleppene sammen med en minimal topp som ser mer ut som en BH.  

Men hva så? Har det noe å si? Jentene kan gå kledd som de vil. 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hvordan er det prostituerte går kledd, egentlig? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor blir det alltid ropt om seksualisering når man ser på noen? Jeg kan se på folk fordi jeg syns det er rart og upassende med de klærne de bruker. Har ingenting med seksualisering å gjøre. Og syns det er ekkelt å få kroppsdeler oppi fjeset fordi ikke folk evner å kle seg så det skjuler litt. 

Du får ikke kroppsdeler oppi trynet, bare fordi noen har på seg tettsittende klær. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Bålkaffe skrev (Akkurat nå):

Du får ikke kroppsdeler oppi trynet, bare fordi noen har på seg tettsittende klær. 

Jo, fordi jeg ikke er blind! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jo, fordi jeg ikke er blind! 

Stakkers deg. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det der er veldig enkelt; hvis du føler at det du har på deg blir " nedglodd" og du ikke tåler det, så kler du deg anderledes da. Om du fortsatt vil hevde din rett til å kle deg i det du vil så må du også tåle folks reaksjoner. Jeg fatter ikke det at folk tror at man kan styre andre sine reaksjoner, for det er hundre prosent umulig! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Stakkers deg. 

Ja, det er synd jeg ikke er blind! 

Skrevet

Mange av de du beskriver her vil jo blir sett på for at de kan klage på det 😅

og noen ganger ser det så sykt ut at man bare må se.

etter noen år i teater har jeg lært at det er best å se opp i lufta for å unngå se ting du ikke vil se 🫣😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

men hvis det i så fall er tilfelle --- hva så? 

Les trådstarter på ny hvis du er i tvil om hva tråden handler om.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Bålkaffe skrev (26 minutter siden):

Hvordan er det prostituerte går kledd, egentlig? 

I hvertfall ikke med tights som går så inn i rumpesprekken at det ser ut som om man ikke har klær på. Det er heslig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

I hvertfall ikke med tights som går så inn i rumpesprekken at det ser ut som om man ikke har klær på. Det er heslig.

Det var ikke ett svar på spørsmålet. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...