Gå til innhold

HVORFOR bruke stringbikini og innirævva-tights hvis du IKKE vil bli beglodd?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er stor forskjell på å ha på seg en T-skjorte og en 2XU kompresjonstights, sammenlignet med en hudfarget tights som skiller rompeballene og lager cameltoe av kjønnsleppene sammen med en minimal topp som ser mer ut som en BH.  

• Liker 3
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det som er korrekt er at de liker å bli sett av menn som de synes er kjekke. Er det andre menn som ser, ropes det ut om trakassering . Det kalles dobbeltmoral.

Anonymkode: d367a...c7d

Jeg tror det dreier seg om et enormt oppmerksomhetsbehov. Først tilfredstilles det gjennom ekshibisjonistisk oppførsel, og deretter vekker man enda mer oppsikt ved å spille dramatisk krenket når applausen bryter løs.  

Anonymkode: 05280...e43

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror det dreier seg om et enormt oppmerksomhetsbehov. Først tilfredstilles det gjennom ekshibisjonistisk oppførsel, og deretter vekker man enda mer oppsikt ved å spille dramatisk krenket når applausen bryter løs.  

Anonymkode: 05280...e43

glaner du på da? 

Anonymkode: d2ddd...7b8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.8.2025 den 9.08):

Jeg bruker definitivt ikke trange tights fordi jeg vil bli beglodd 🤮Men fordi kompresjonen gjør det lettere å ta knebøy f.eks. Prøv selv, å tren i en slapp joggebukse og sammenlign med kompresjonstights.

Anonymkode: 55859...bb0

Du får ta av litt vekt av stanga da vettu, slik at du slipper å være avhengig av tightsen for å få den opp:) Bedre utbytte av treningen også da...

Anonymkode: b5470...25f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Etter slike tråder vil jeg se enda mer på de som skiller seg ut og som ikke forstår greia. 

Anonymkode: a710b...252

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Se over det jeg har uthevet. Der sier du rett ut at man ikke klarer å styre hvor man ser. 

Anonymkode: 0c112...9b7

"Styre" er noe annet enn "selvkontroll" 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Bålkaffe skrev (Akkurat nå):

"Styre" er noe annet enn "selvkontroll" 

Det var fortsatt det du skrev, som du i etterkant hevdet du ikke skrev.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var fortsatt det du skrev, som du i etterkant hevdet du ikke skrev.

Nope, du får lese det jeg skrev i innlegget en gang til. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke på folks rumpe uansett hva de har på, jeg. Dere burde prøve det! Det er ikke så vanskelig.

Anonymkode: 6ba38...5be

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ser ikke på folks rumpe uansett hva de har på, jeg. Dere burde prøve det! Det er ikke så vanskelig.

Anonymkode: 6ba38...5be

Hvor ser du om du går bak folk da? Jeg tror ikke på deg, du er bare et menneske du som oss andre. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor ser du om du går bak folk da? Jeg tror ikke på deg, du er bare et menneske du som oss andre. 

jeg gidder da ikke å se på romper. utrolig kjedelig. 

Anonymkode: d2ddd...7b8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er rumpa det eneste man ser når folk går med ryggen til? Ikke bakhodet eller ryggen? 

Anonymkode: 4bf19...991

• Nyttig 2
Skrevet

"Don't you dare look at my giant rooster head."
image.thumb.png.d9cbeea0bc63bf95a9044e39f51002f3.png

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Er rumpa det eneste man ser når folk går med ryggen til? Ikke bakhodet eller ryggen? 

Nei, man ser da på alt. Man går ikke og stirrer opp i lufta. Man må orientere seg når man går. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, man ser da på alt. Man går ikke og stirrer opp i lufta. Man må orientere seg når man går. 

Men man går jo ikke å glor på folks rumpe? Det er jo det tråden handler om. Ikke bare orienteringsblikk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Gaia skrev (1 time siden):

Det er stor forskjell på å ha på seg en T-skjorte og en 2XU kompresjonstights, sammenlignet med en hudfarget tights som skiller rompeballene og lager cameltoe av kjønnsleppene sammen med en minimal topp som ser mer ut som en BH.  

Ts; Takk Gaia, du tok poenget. 

Å for ørtende gang; ja, jeg skrev BEGLODD i hi. Hva man legger i det er jo såklart høyst subjektivt. Noen føler seg beglodd og krenka etter to sekunder, andre bryr seg ikke med ti sekunder åpenbar stirring rett på glufsa. Heng dere ikke opp i dét da. 
For noen uker siden var jeg på trening, iført svart kompresjonstights UTEN søm inn i jutulhogget, og en løs T-skjorte som går til hoftene. Ett kvinnemenneske var iført en hvit sykkelshorts med sømmen….ja, dere kan jo gjette hvor den var, og en liten topp. Ingen øvrig kommentar om kroppen, men HELT passende var det ikke. Nuvel, hu dama velger å trekke med seg ei matte ut i fellesarealet for å gjøre tøyeøvelser midt blant apparatene. Det ble skrev og skræv og sprik for å si det sånn, og tyyydelig omriss av hele glufsoramaen på ho når ho slengte beina over hodet og hooooldt. HUSK, JEG ER HETEROFIL KVINNE, ingenting her var sykt sexy eller pirrende!! Flere unge menn var der og, aller mest så de pinlig berørte ut. 
Dette var tydeligvis kicket til ho dama, men stå for dét da og ikke masse koketteri om at det er så UFFFF å bli sett på.

Anonymkode: 61aaf...284

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Å for ørtende gang; ja, jeg skrev BEGLODD i hi. Hva man legger i det er jo såklart høyst subjektivt. Noen føler seg beglodd og krenka etter to sekunder, andre bryr seg ikke med ti sekunder åpenbar stirring rett på glufsa. Heng dere ikke opp i dét da. 
For noen uker siden var jeg på trening, iført svart kompresjonstights UTEN søm inn i jutulhogget, og en løs T-skjorte som går til hoftene. Ett kvinnemenneske var iført en hvit sykkelshorts med sømmen….ja, dere kan jo gjette hvor den var, og en liten topp. Ingen øvrig kommentar om kroppen, men HELT passende var det ikke. Nuvel, hu dama velger å trekke med seg ei matte ut i fellesarealet for å gjøre tøyeøvelser midt blant apparatene. Det ble skrev og skræv og sprik for å si det sånn, og tyyydelig omriss av hele glufsoramaen på ho når ho slengte beina over hodet og hooooldt. HUSK, JEG ER HETEROFIL KVINNE, ingenting her var sykt sexy eller pirrende!! Flere unge menn var der og, aller mest så de pinlig berørte ut. 
Dette var tydeligvis kicket til ho dama, men stå for dét da og ikke masse koketteri om at det er så UFFFF å bli sett på.

Hvorfor glor du på noe som frastøter deg? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
RaulAngelsk skrev (12 timer siden):

Går dere «nestennaken» rundt og flasher kroppen, vil folk/menn se, og det vet dere veldig godt selv.
Hele tråden stinker av typisk kvinnehykleri, der kroppsblottingen og bevisst cockteasing gjemmes bak latterlige «behov» for å få treningen til å gå rundt.

Tror dere at folk er helt dust eller?

Jeg, og flere med meg, driter da en lang marsj hva du og dere mener om saken, det endrer ikke på det faktum at dere helt bevisst flyr rundt, nærmest med blottet underliv.

Cry me a river! 🤣🤣

Jeg er over seksti og flyr ikke rundt med nærmest blottet underliv, egentlig. Men det ser jeg ikke andre gjør heller. De har jo klær på.

Tipper faren din ranta omtrent som deg over oss som solte oss toppløse på åttitallet. Bestefaren din slutshamet jentene som fulgte miniskjørtmoten på sekstitallet. Oldefar dånte da det viste seg at damer faktisk hadde ben (!) og avslørte sine former med noe så skandaløst som bukser: Tippoldefar gikk i fistel når damene fikk så uanstendig korte skjørt at man kunne se anklene deres…

Anonymkode: b4e67...ebf

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Sånne tightser er det styggeste jeg ser..

Det er gjerne en viss type jenter som går med det

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Til  være "heterofil kvinne" så glor du innmari mye på andre altså. Skjønner at menn er litt mer primitive i hodet, men en kvinne? Jeg tror ikke jeg hadde lagt merke til det hvis noen spradet naken rundt på mitt senter engang, jeg er der for å trene og jeg registrerer nesten ikke at det er andre der engang. Jeg legger i hvert fall ikke merke til hva de har på seg.

Anonymkode: 55859...bb0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...