Sen ve ben Skrevet 23. november #521 Skrevet 23. november Xstrella skrev (10 timer siden): Helene er noe stiv i maska i kveld. Botox der og. Så? 4
Kalkula Skrevet 23. november #522 Skrevet 23. november Sen ve ben skrev (1 minutt siden): Så? Ser vel ikke bra ut, det som var tanken bak kommentaren. 4
anonym35445 Skrevet 23. november #523 Skrevet 23. november Ninaen skrev (11 timer siden): Håper helt ærlig Jan Thomas bare får denne sesongen. Det er bare pinlig nå… Enig, jeg har begynt å spole forbi de han sier. Blir flau. Har ellers ikke noe i mot han. Virker som en fin fyr. Men tilbakemeldingene er usaklige. 1
anonym35445 Skrevet 23. november #524 Skrevet 23. november shab skrev (11 timer siden): Kommenterer ikke utseende i den forstand. Henviser til at det er ok å lukke igjen skjorta på riksdekkende tv. Og att Tale ikke kler krøller. Og att Antonio ikke så bra ut. De er jo og kommentere på utseende….. 5
Sol79 Skrevet 23. november #526 Skrevet 23. november Hvorfor var det sånn bunadsinspirert tema egentlig? 1
Mollebolle Skrevet 23. november #527 Skrevet 23. november Personlig mening, men jeg synes disse temakveldene de kjører er litt "løk". Skal vi danse var mye bedre for 10-15 år siden. Da var det full fokus på ballroom dans og ikke bare show. Når de i tillegg drar inn en dommer som tenker med feil hode (JT) så blir det bare pinlig. Synes forøvrig at det er litt trist at Emilie røyk ut. Tror dessverre hun er sin egen største fiende. Hadde hun bare klart gi litt mer beng. 10 5
Babyface Skrevet 23. november #528 Skrevet 23. november Jan Thomas er uegnet som dommer. Riktig at Emilie gikk ut nå, hun og Tiril danser dårligst av de gjenværende. Jeg synes btw Tiril danser lite, det er mye løfting på det paret der. 8
anonyma123 Skrevet 23. november #529 Skrevet 23. november Babyface skrev (3 timer siden): Jan Thomas er uegnet som dommer. Riktig at Emilie gikk ut nå, hun og Tiril danser dårligst av de gjenværende. Jeg synes btw Tiril danser lite, det er mye løfting på det paret der. På finalen burde det vært utstemming av dommere. Tvangsutbytting til neste sesong. 😅 9 1
Chantielle Skrevet 23. november #530 Skrevet 23. november Ryddet for ryktespredning og spekulasjoner, personangrep, samt svar til dette. Chantielle mod. 1
Xstrella Skrevet 23. november #531 Skrevet 23. november Sen ve ben skrev (11 timer siden): Så? Trist fordi hun trenger det ikke. 3
DesmondMiles Skrevet 24. november #532 Skrevet 24. november anonym35445 skrev (På 22.11.2025 den 22.58): Tydelig på grunn av att han er i hardt vær for tiden i sosiale medier. Virkelig ikke fortjent. Jeg synes han er rå og elsker å se på han danse. Tiril fortjente ikke å gå videre. Hei heia, han har fått alle mine 3 stemmer. Mrs Robinson skrev (På 22.11.2025 den 23.16): Eller så er det kanskje så enkelt som at han anses som "trygg" siden han ligger så langt oppe på dommerlista... Folk flest bryr seg ikke så mye om Iselin Guttormsen og hennes påsatte rolle som dommer og bøddel Det er ikke Iselin Guttormsen sin skyld at Danby Choi er sterkt mislikt av mange. "Si meg hvem du omgås, så skal jeg si deg hvem du er", er et gammelt og velkjent ordtak. Det har en engelsk ekvivalent i "birds of a feather flock together". 2 2
anonym35445 Skrevet 24. november #533 Skrevet 24. november (endret) DesmondMiles skrev (3 timer siden): Det er ikke Iselin Guttormsen sin skyld at Danby Choi er sterkt mislikt av mange. "Si meg hvem du omgås, så skal jeg si deg hvem du er", er et gammelt og velkjent ordtak. Det har en engelsk ekvivalent i "birds of a feather flock together". Har da aldri sagt att det er Iselin Guttormsen sin feil. Kommentaren min var egentlig retta til alle dem som har starta kampanjer på TikTok om å boikotte deltakelsen til Danby Choi i skal vi danse. Jeg synes att man bør kunne skille mellom en konkurranse og personlighet. Men det er min formening. Og nei, jeg støtter sefølgelig ikke voldtekt. Endret 24. november av anonym35445 3 1
DesmondMiles Skrevet 24. november #534 Skrevet 24. november anonym35445 skrev (11 minutter siden): Har da aldri sagt att det er Iselin Guttormsen sin feil. Kommentaren min var egentlig retta til alle dem som har starta kampanjer på TikTok om å boikotte deltakelsen til Danby Choi i skal vi danse. Jeg synes att man bør kunne skille mellom en konkurranse og personlighet. Men det er min formening. Og nei, jeg støtter sefølgelig ikke voldtekt. Det er jo kjendisstatusen - altså personligheten - som avgjør om man er med i et slikt program eller ei. Dette er jo ikke en dansekonkurranse man melder seg på. 2 1
anonym35445 Skrevet 24. november #535 Skrevet 24. november (endret) DesmondMiles skrev (16 minutter siden): Det er jo kjendisstatusen - altså personligheten - som avgjør om man er med i et slikt program eller ei. Dette er jo ikke en dansekonkurranse man melder seg på. Jeg er ikke dum heller. Skjønner jo det. Poenget mitt er att jeg stemmer utifra talent og ikke personlighet. Noe alle burde gjort synes jeg. Endret 24. november av anonym35445 4 1
DesmondMiles Skrevet 24. november #536 Skrevet 24. november anonym35445 skrev (15 minutter siden): Jeg er ikke dum heller. Skjønner jo det. Poenget mitt er att jeg stemmer utifra talent og ikke personlighet. Noe alle burde gjort synes jeg. Vel, nå er vi i sesong 20, så man må nesten bare akseptere at Skal vi danse i stor grad er en popularitetskonkurranse. 1 1 1
Mrs Robinson Skrevet 24. november #537 Skrevet 24. november DesmondMiles skrev (5 timer siden): Det er ikke Iselin Guttormsen sin skyld at Danby Choi er sterkt mislikt av mange. "Si meg hvem du omgås, så skal jeg si deg hvem du er", er et gammelt og velkjent ordtak. Det har en engelsk ekvivalent i "birds of a feather flock together". Der er forskjell på å mislike endring pga ulike politiske standpunkt eller hva enn de misliker, og det å sette igang svertekampanjer basert på rykter 6 5
Mollami Skrevet 25. november #538 Skrevet 25. november Kalkula skrev (På 23.11.2025 den 9.02): En dommer skal jo gi tilbakemelding på dansingen, ikke alt annet surr. Derfor må man ha riktig bakgrunn for å kunne gjøre dette... Ja, det er totalt uinteressant å høre JT sine rørete anskuelser og ville veiving med 10 poengern . Henger ikke på greip! 8 1
Centimeteren Skrevet 26. november #539 Skrevet 26. november jan thomas redder hele sesongen! endelig en dommer som dømmer for folket, med forfriskende herlig kommentarer. han er så skjønn! Neste år vil jeg se jan thomas, morten hegseth, tor fløysvik og else kåss som dommere. 1 1
cerruti Skrevet 26. november #540 Skrevet 26. november Centimeteren skrev (2 timer siden): jan thomas redder hele sesongen! endelig en dommer som dømmer for folket, med forfriskende herlig kommentarer. han er så skjønn! Neste år vil jeg se jan thomas, morten hegseth, tor fløysvik og else kåss som dommere. Nei takk! 7 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå