Xstrella Skrevet 23. august #21 Skrevet 23. august ^littletoomuch skrev (9 timer siden): Jeg googla. 4. oktober! Sååå lenge til! De må få tid til å trene. Vendela virket litt rusten syns jeg. 2
Amber Skrevet 23. august #22 Skrevet 23. august Xstrella skrev (1 minutt siden): De må få tid til å trene. Vendela virket litt rusten syns jeg. Er så lei av Vendela, det kommer bare til å bli grining på tv🤮 11 1
Xstrella Skrevet 23. august #23 Skrevet 23. august Amber skrev (1 minutt siden): Er så lei av Vendela, det kommer bare til å bli grining på tv🤮 Ja 😅 Hun prøver litt for hardt å holde seg ung. 3 2
Mollebolle Skrevet 26. august #24 Skrevet 26. august Håper vi får se personen Viggo Venn, og ikke klovnen. For helt ærlig, så er han ikke særlig morsom. Stygg på håret er han også. 8
refill Skrevet 13. september #25 Skrevet 13. september Er det noen som har vært på innspilling? Hvor lang tid tar det (altså hvor lenge før må man være der)? Bør man kjøpe billetter i det de slippes?
Jordbærogfløte Skrevet 29. september Forfatter #26 Skrevet 29. september Nå nærmer premieren seg med stormskritt! Gleder meg som en liten unge da dette programmet har vært min favoritt siden starten i 2006 🕺🏼💃🏼. 4
Babyface Skrevet 29. september #27 Skrevet 29. september Amber skrev (På 23.8.2025 den 23.58): Er så lei av Vendela, det kommer bare til å bli grining på tv🤮 Enig. Og man ser på den lille introsnutten som går på tv2 nå, ser man at hun overhodet ikke har rytmesans. Så ja, det blir garantert grining derfra. Og så kommer hun sikkert opp med en grunn for å trekke seg. Jeg kommer nok ikke til å se så mye, er ikke fan av dette programmet. Men jeg synes det er en ok miks av deltakere. Flere kategorier kjendiser som ikke interesserer meg, men det drar så klart også noen yngre seere dersom kjendisene de liker er med. Det er tross alt ikke bare pensjonister som skal se dette programmet, så det er ok med litt andre kjendiser enn bare "Revy-artist på 80-tallet" o l.
Jordbærogfløte Skrevet 4. oktober Forfatter #28 Skrevet 4. oktober Nå er dagen endelig her! Er det flere som gleder seg og skal se på programmet i dag fra kl 19 55? 1 2
Janzypants Skrevet 4. oktober #29 Skrevet 4. oktober Jordbærogfløte skrev (3 timer siden): Nå er dagen endelig her! Er det flere som gleder seg og skal se på programmet i dag fra kl 19 55? Ja, jeg! Jeg kjenner jeg er ordentlig spent, og jeg bare håper at de ikke har ødelagt programmet helt etter pausen🙈 Jeg skulle så inderlig ønske at de kunne gå tilbake til hva SVD var i starten - nemlig fokus på god og korrekt dans og ikke bare showshowshow. Det var greit med én kveld som var viet til showdans, men ellers syns jeg det var best når de tok for seg 2 danser hver kveld. Ene gruppen danset én standard (og alle danset samme stil, slik at man kunne sammenlikne litt) og andre gruppen danset én latin, også her at alle danset samme stil. Jeg syns det er vanskelig når det er 5 forskjellige stiler ila en kveld. Èn danser samba, én danser quickstep, én danser jive, én danser wienervals og én danser argentinsk tango. Det blir veldig rotete i hodet mitt🙈 Så jeg krysser fingrene for at de har gått litt tilbake til der det begynte, men innerst inne tror jeg vel dessverre ikke helt på det MEN, tiden vil vise 7 10
Prelunia Skrevet 4. oktober #30 Skrevet 4. oktober Janzypants skrev (30 minutter siden): Ja, jeg! Jeg kjenner jeg er ordentlig spent, og jeg bare håper at de ikke har ødelagt programmet helt etter pausen🙈 Jeg skulle så inderlig ønske at de kunne gå tilbake til hva SVD var i starten - nemlig fokus på god og korrekt dans og ikke bare showshowshow. Det var greit med én kveld som var viet til showdans, men ellers syns jeg det var best når de tok for seg 2 danser hver kveld. Ene gruppen danset én standard (og alle danset samme stil, slik at man kunne sammenlikne litt) og andre gruppen danset én latin, også her at alle danset samme stil. Jeg syns det er vanskelig når det er 5 forskjellige stiler ila en kveld. Èn danser samba, én danser quickstep, én danser jive, én danser wienervals og én danser argentinsk tango. Det blir veldig rotete i hodet mitt🙈 Så jeg krysser fingrene for at de har gått litt tilbake til der det begynte, men innerst inne tror jeg vel dessverre ikke helt på det MEN, tiden vil vise Helt enig. Savner når det var færre dansearter pr program, da skjønte jeg også mer av selve dansen. Dessuten er jo noen dansestiler mye mer krevende enn andre, så det blir jo også urettferdig med tanke på poengsum. Har allerde vært to dansestiler, så ser desverre ut som de fortsetter der de slapp. 4
Janzypants Skrevet 4. oktober #31 Skrevet 4. oktober Prelunia skrev (2 minutter siden): Helt enig. Savner når det var færre dansearter pr program, da skjønte jeg også mer av selve dansen. Dessuten er jo noen dansestiler mye mer krevende enn andre, så det blir jo også urettferdig med tanke på poengsum. Har allerde vært to dansestiler, så ser desverre ut som de fortsetter der de slapp. Jepp 😢 2
anonym35445 Skrevet 4. oktober #33 Skrevet 4. oktober Liljek0nvall skrev (41 minutter siden): Modig av Tale å starte alene på scenen! Ja, synes hun strålte på senen. Tror hun kan gjøre det veldig bra etter hvert men skjønner tilbakemeldingene hun fikk på teknikk❤️.
Cuddlegirl Skrevet 4. oktober #34 Skrevet 4. oktober Hva er det Jan Thomas har på? Et bort band rundt overkroppen? Så ut som han var bundet fast 🤣 13 1
anonym35445 Skrevet 4. oktober #35 Skrevet 4. oktober (endret) Cuddlegirl skrev (24 minutter siden): Hva er det Jan Thomas har på? Et bort band rundt overkroppen? Så ut som han var bundet fast 🤣 Vet ikke. Bryr meg ikke så mye om hva folk går med så lenge di selv føler seg fin og gidder i hvertfall ikke å gjøre narr av det. Da synker du ganske lavt i mine øyne….. Endret 4. oktober av anonym35445 5
Cuddlegirl Skrevet 4. oktober #37 Skrevet 4. oktober anonym35445 skrev (26 minutter siden): Vet ikke. Bryr meg ikke så mye om hva folk går med så lenge di selv føler seg fin og gidder i hvertfall ikke å gjøre narr av det. Da synker du ganske lavt i mine øyne….. Det var skrevet med humor, ikke for å gjøre narr 8 2
Liljek0nvall Skrevet 4. oktober #38 Skrevet 4. oktober Så langt er tankene mine: Carina Dahl: Flink til å danse, men veldig rølpete. Hadde aldri hørt om henne før i kveld. Fotballtrikseren (Becs?): Husker ham fra Mesternes mester. Synes han var ganske flink, godt hjulpet av god musikk, koreografi og kostymer. Tale: Aldri hørt om henne før, men synes hun var flink og likandes. Halvor Bakke: Synes proffdanseren hans gjorde en veldig god jobb med koreografien. Hun fikk ham til å se så bra som mulig ut, på tross av at han er litt eldre og ganske stiv. Skulle ønske det ikke varte helt til kl. 23.15. 😴 3
Liljek0nvall Skrevet 4. oktober #39 Skrevet 4. oktober Oops, glemte visst Bernt Hulsker. Aldri hørt om ham før, var ganske forglemmelig. 1
Liljek0nvall Skrevet 4. oktober #40 Skrevet 4. oktober Viggo Venn (som jeg heller ikke har hørt om før) var mye flinkere til å danse enn jeg trodde! 8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå