Gå til innhold

hjeeelp! stor kviselignende byll i underlivet


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

Jeg har hatt en i flere daget nå, gikk hull på den i dag, tror ikke all gufa e ut så skal til legen i morgen for å se, e imari smertefullt, jeg prøvde selv å stikke hull på den men fikk det ikke til:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barberer du? Da får man betente hårsekker. Kan komme og gå i mange, mange år.

Må av og til opereres bort...

Anonymkode: e46ad...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lkan være like greit å bare gå med den og tåle smerten til den sprekker av seg selv...

Anonymkode: e46ad...7de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går folk til LEGE med dette???

Det er jo bare en vanlig kvise som er betent og etter at verket kommer ut forsvinner den av seg selv.Vondt ja,men virkelig ikke noe å plage legen med.

Anonymkode: 06c35...548

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlige kviser går man ikke til legen med. Digre byller som gir store smerter og kanskje også nedsatt almenntilstand og feber derimot kan det være greit å la legen ta en titt på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

Trekker opp denne tråden fordi jeg regner med at jeg overreagerer noe helt vanvittig, og det er ikke verdt å starte en tråd for. Antar jeg overreagerer fordi jeg har helseangst og alt som ikke er som det skal være på kroppen ender jeg opp med å google, og da ender jeg opp med å tro det er noe grusomt.

Kjente at det sved og gjorde litt vondt i underlivet, øverst i sprekken. Da jeg løftet huden litt opp så sprakk det en liten kvise(?) litt gult kom ut. Vasket meg tok av alle klærne og nå ligger jeg her bredbent og skræver alt jeg makter fordi jeg leste at man skal holde huden tørr ellers kan man får en alvorlig infeksjon. Det gjør ikke vondt, det bare svir. Er ingen cyste bare en liten hevelse. Og det er et sted jeg barberte for ikke så lenge siden. Dette er helt vanlig sant, underlivet kommer ikke til å gå istykker og bli super infisert frem til mandag?

(velkommen til hjernen til noen med helseangst... herregud) (fant en kul i nakken for en stund siden, knallhard og stor, skyndte meg til legen og ble fortalt det var toppen av ryggraden min. SÅ ille kan det bli :dry:)

Anonymkode: 34aa4...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hei! Jeg har selv hatt det du beskriver og har nå nylig fått det for andre gang. Det er ikke godt å kjenne på men jeg venter litt så går det over av seg selv. Antibiotika er ikke nødvendig og er overdrevet i denne sammenheng. Er svært skeptisk til antibiotikabruk og det brukes ALT for ofte. Man må kunne kjenne på litt ubehag og vondter av og til og holde ut til det går over 😊 men skjønner selvfølgelig at du er bekymret. Det var jeg og. NB; jeg valgte å ikke perforere den fordi jeg ikke er interessert i å evt ødelegge følsomheten i dette området som er veldig viktig😉 så jeg kan betrygge deg om at det går over til den sprekker og da kan du forsiktig fjerne resten og være nøye på intimhygiene deretter 😉 jeg får det i sammenhenger hvor det blir klamt der, og at jeg ikke har tilgang på intimsåpe og i stedet bruker vanlig såpe eller våtservietter. Håper dette var til nytte!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...