Gå til innhold

hjeeelp! stor kviselignende byll i underlivet


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

nå er jeg skikkelig bekymra!! Jeg har oppdaget en byll på innsiden av ytre kjønnsleppe.. :forvirret::overrasket: den har vært der i ca tre dager, men har blitt større og vondere til nå! den er hvitlig på toppen, og rød og litt blå rundt og er hard! jeg fant ut at jeg skulle prøve å klemme den ut selv, og dyppet en liten nål i litt pyrisept for å stikke hull på den. men det var så innmari vondt, og det eneste som kom ut av det lille hullet jeg klarte å stikke, var litt blod!

:overrasket:

uff, skikkelig redd for hva dette er jeg..

noen som har opplevd lignende?? så vær så snill å gi meg råd!

må jeg til legen for å skjære hull på den tro??! har ingen fastlege i den byen jeg er i nå, så jeg må på legevakta i så fall..

Gjør de sånt no der tror dere??

Kjempetakknemlig for ALLE råd jeg kan få!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Det er nok bare en byll du har, å den må tømmes for puss.

Det er tre ting du kan gjøre med den.

- gå til lege å få tatt hull på å tømt den

- sette deg i godt varmt grønnsåpevann, kun ren grønnsåpe å ikke f.eks furunål

- vente til det går hull på den, men inntil det så kan du få veldig vondt, ja du kan t.o.m føle deg litt dårlig

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det er nok bare en byll du har, å den må tømmes for puss.

Det er tre ting du kan gjøre med den.

- gå til lege å få tatt hull på å tømt den

- sette deg i godt varmt grønnsåpevann, kun ren grønnsåpe å ikke f.eks furunål

- vente til det går hull på den, men inntil det så kan du få veldig vondt, ja du kan t.o.m føle deg litt dårlig

Lykke til.

Glemte å si at det som kommer ut av byllen er først litt gul-grønn illeluktende guffe, å når du har fått ut all guffa så kommer det blod.

Må også få med at ren grønnsåpe trekker verk ut av kroppen, å du burde sitte i grønnsåpe vann i ca 20 - 30 min.