AnonymBruker Skrevet 6. august #21 Skrevet 6. august Jeg glor. Men ikke så de ser meg glo. Glor f.eks. kun på damer bakfra. På rumpa deres. Anonymkode: af7ad...637
AnonymBruker Skrevet 6. august #22 Skrevet 6. august La meg tippe, går du med sånn shorts der hele rompa henger ut? Anonymkode: 00a85...d61 1
Grüner Skrevet 6. august #23 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg glor. Men ikke så de ser meg glo. Glor f.eks. kun på damer bakfra. På rumpa deres. Anonymkode: af7ad...637 Det merker de likevel 2
AnonymBruker Skrevet 6. august #24 Skrevet 6. august Grüner skrev (2 timer siden): Det merker de likevel Det skjedde kun én gang. Jeg kikket på rumpa til ei, plutselig dro hun frem mobilen og tok en selfie. Mens jeg fortsatte å studere rumpa hennes. Tenkte ikke over at samtidig som hun tok bilde av seg selv fikk hun også med seg stirringen min i bakgrunnen.. Anonymkode: af7ad...637
AnonymBruker Skrevet 7. august #25 Skrevet 7. august Jeg kan ta meg selv i å se litt på andre, men da for å se på teknikker/øvelser jeg selv er litt nysgjerrig/usikker på selv. Prøver å ikke glo åpenlyst liksom, men kan nok hende noen legger merke til det likevel Anonymkode: bb1eb...0e0
AnonymBruker Skrevet 11. august #26 Skrevet 11. august Jeg glor masse mens jeg trener og det tenker jeg fortsette med. Anonymkode: 7fb1b...a42
AnonymBruker Skrevet 19. august #27 Skrevet 19. august Grüner skrev (På 6.8.2025 den 21.44): Det merker de likevel Nei, de har ikke øyne i nakken. Det du beskriver er en fysisk umulighet, men dere vil jo så gjerne at det skal være sant. Anonymkode: 6f1b7...157
AnonymBruker Skrevet 19. august #28 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (På 11.8.2025 den 9.47): Jeg glor masse mens jeg trener og det tenker jeg fortsette med. Anonymkode: 7fb1b...a42 Da er vi 2. Garantert mange flere også. Anonymkode: 6f1b7...157
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå