AnonymBruker Skrevet 21. august #21 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg vet, men jeg opplever ofte at jeg da ikke klarer få i meg all maten på kvelden heller. Nå er kl 2230 og jeg har ikke fått i meg alt jeg skal i dag heller. Skal ha i meg ca 170g protein 85 g fett 108 g karbo pr dag. ...det er litt av en jobb. Anonymkode: 7a776...423 Du overkompliserer. SÅ nøye er det ikke! Det er flott å spise riktig med grønnsaker, fiber, proteiner og riktig fett osv, men det der kommer ikke til å funke i lengden. Lytt til kroppen din! Anonymkode: 031a2...08c
AnonymBruker Skrevet 21. august #22 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du overkompliserer. SÅ nøye er det ikke! Det er flott å spise riktig med grønnsaker, fiber, proteiner og riktig fett osv, men det der kommer ikke til å funke i lengden. Lytt til kroppen din! Anonymkode: 031a2...08c Nei fordelingen av makroner er kanskje ikke SÅ viktig for alle . Men jeg trener mye og må ha i meg nok proteiner ihvertfall. Det som er vanskelig er mengden mat totalt. At jeg ikke klarer dette alt ned i magen i løpet av en dag. IKKE å lage måltider som passer makroene-det er lett. Jeg er heller ikke godis-sugen eller lengter etter annen mat. Spiser godt og variert. Anonymkode: 7a776...423
AnonymBruker Skrevet 21. august #23 Skrevet 21. august Skjønner ikke at alle er blitt helt koko i forhold til makro, det er kanskje viktig på toppidrettsnivå i dag- siden det også der er blitt helt kokotilstander, men nei- ikke vanlige folk som trener mye. Hva tror du skjer om slækker på makroene dine, at kroppen mister musklene og kondisen blir dårlig? Skulle ønske folk kunne trene og spise uten å obsesse med alt, det må være utrolig slitsomt. Anonymkode: c9efd...7fd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå