Gå til innhold

Vær så snill å ikke bruk parfyme i tøymykner når du vasker dine syntetiske trenings t-skjorter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner ofte at det stinker syntetisk blomsterlukt fra tøymyknere, som folk har brukt når de vasker sine syntetiske trenings t-skjorter.

Ofte blander denne lukten seg med svette så det stinker når du trener, og det er vanlig å ikke kjenne lukten selv. 

Dropp denne syntetiske dritten og vask uten tøymykner, eller bruk eddik så får du bort svettelukt også.

Anonymkode: 30a5c...90a

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg kjenner ofte at det stinker syntetisk blomsterlukt fra tøymyknere, som folk har brukt når de vasker sine syntetiske trenings t-skjorter.

Ofte blander denne lukten seg med svette så det stinker når du trener, og det er vanlig å ikke kjenne lukten selv. 

Dropp denne syntetiske dritten og vask uten tøymykner, eller bruk eddik så får du bort svettelukt også.

Av en eller annen merkelig grunn så får jeg nesten lyst til å begynne å bruke en blomsterduftende tøymykner på treningsklærne mine når voksne mennesker finner det for godt å fortelle andre voksne hva de kan gjøre 🤣

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Nei, jeg liker tøymykner.

Anonymkode: 1cd5e...fc1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, jeg liker tøymykner.

Anonymkode: 1cd5e...fc1

Bruk parfymefritt, så slipper vi andre å bli kvalme av lukten🤢

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...