AnonymBruker Skrevet 31. juli #1 Skrevet 31. juli Jeg kjenner ofte at det stinker syntetisk blomsterlukt fra tøymyknere, som folk har brukt når de vasker sine syntetiske trenings t-skjorter. Ofte blander denne lukten seg med svette så det stinker når du trener, og det er vanlig å ikke kjenne lukten selv. Dropp denne syntetiske dritten og vask uten tøymykner, eller bruk eddik så får du bort svettelukt også. Anonymkode: 30a5c...90a 1
Mezzosoprena Skrevet 31. juli #2 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg kjenner ofte at det stinker syntetisk blomsterlukt fra tøymyknere, som folk har brukt når de vasker sine syntetiske trenings t-skjorter. Ofte blander denne lukten seg med svette så det stinker når du trener, og det er vanlig å ikke kjenne lukten selv. Dropp denne syntetiske dritten og vask uten tøymykner, eller bruk eddik så får du bort svettelukt også. Anonymkode: 30a5c...90a Av en eller annen merkelig grunn så får jeg nesten lyst til å begynne å bruke en blomsterduftende tøymykner på treningsklærne mine når voksne mennesker finner det for godt å fortelle andre voksne hva de kan gjøre 🤣 8
AnonymBruker Skrevet 31. juli #3 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg kjenner ofte at det stinker syntetisk blomsterlukt fra tøymyknere, som folk har brukt når de vasker sine syntetiske trenings t-skjorter. Ofte blander denne lukten seg med svette så det stinker når du trener, og det er vanlig å ikke kjenne lukten selv. Dropp denne syntetiske dritten og vask uten tøymykner, eller bruk eddik så får du bort svettelukt også. Anonymkode: 30a5c...90a Nei, jeg liker tøymykner. Anonymkode: 1cd5e...fc1 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli #4 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, jeg liker tøymykner. Anonymkode: 1cd5e...fc1 Bruk parfymefritt, så slipper vi andre å bli kvalme av lukten🤢 Anonymkode: 30a5c...90a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå