fru Alving Skrevet 28. juli #21 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jentenavnene skal begynne på E og S, har du forslag på to som klinger bra sammen? Anonymkode: f3849...4a7 Eva og Synnøve Ellen og Selma Evelina og Selma
LilleMy_09 Skrevet 28. juli #23 Skrevet 28. juli Navnene i seg selv er ikke like, men klinger ikke særlig bra sammen 2
Grüner Skrevet 28. juli #25 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Selma og Emma? Anonymkode: f3849...4a7 Litt for like siden begge slutter på -ma og har e foran. 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli #26 Skrevet 28. juli Synes ikke de harmonerte spesielt godt sammen. Anonymkode: 32a93...325 2
Grüner Skrevet 28. juli #27 Skrevet 28. juli fru Alving skrev (6 minutter siden): Eva og Synnøve Ellen og Selma Evelina og Selma Eva og Synnøve er jo veldig forskjellig fra utgangspunktet og en helt annen type navn. Eva kunne vært et alternativ til Emma, men Synnøve tror jeg blir for gammeldags.
AnonymBruker Skrevet 28. juli #28 Skrevet 28. juli Else og Sigrid Elma og Signe Anonymkode: 491a3...34d
AnonymBruker Skrevet 28. juli #29 Skrevet 28. juli Jeg synes de var fine, ikke for like. De skal uansett ikke bo sammen resten av livet. Ellers likte jeg Eline og Selma. Anonymkode: 8c3cc...5d4 2
Million Skrevet 28. juli #31 Skrevet 28. juli Sunniva og Selma, da? Eneste felles er først og siste bokstav, men det må vel være lov? Vet du hva som er mitt yndlingsnavn og som jeg hadde brukt dersom jeg hadde fått en datter den gangen jeg var i barneproduserende alder? Kornelia! Jeg synes det er artig, pent og uvanlig. Feminint. Et nydelig navn rett og slett. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #33 Skrevet 28. juli Ester og Selma Elin og Selma Elvira og Selma Anonymkode: 7847e...cb4 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #38 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jentenavnene skal begynne på E og S, har du forslag på to som klinger bra sammen? Anonymkode: f3849...4a7 Eline og Sofie Anonymkode: 8ca85...df9
AnonymBruker Skrevet 28. juli #40 Skrevet 28. juli Evy og Selma Elin og Selma Elisabeth og Selma Anonymkode: 41c14...be4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå