Gjest Gjesta Skrevet 24. mars 2006 #1 Del Skrevet 24. mars 2006 Jeg er litt grønn på dette området, må jeg innrømme. Nå holder jeg på å søke en stilling som kun skal søkes elektronisk, og jeg lurer på hva jeg skal gjøre med vitnemål og attester. Det står ingenting som helst om dette i søknadsteksten. Holder det da å skrive at de kan ettersendes på forespørsel? Sist jeg søkte jobb elektronisk måtte jeg, idiotisk nok, sende søknad i papirform i tillegg, men dette stod da spesifisert i utlysningsteksten. Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 24. mars 2006 #2 Del Skrevet 24. mars 2006 Holder det da å skrive at de kan ettersendes på forespørsel? ← Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #3 Del Skrevet 24. mars 2006 evnt kan du scanne dem, og sende med søknaden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #4 Del Skrevet 24. mars 2006 Når man sender elektronisk søknad sender man bare søknad og CV. Alt annet medbringes på evt intervju. Ingen grunn til å skrive at det kan ettersendes heller, det er ikke noe de vil be om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. mars 2006 #5 Del Skrevet 24. mars 2006 Jeg ville sendt med både CV og vitnemål, hver gang jeg har sendt bare CV får jeg svar tilbake med en gang om at de også vil ha vitnemålet. Man får jo vitnemålet elektronisk også (NTNU), så det er jo ikke noe problem. Håper du får jobben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 24. mars 2006 #6 Del Skrevet 24. mars 2006 Om de ikke ber om attester og vitnemål, så trenge du heller ikke sende dem. du kan evt ta med på intervju. Eller ettersende om de ber om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. mars 2006 #7 Del Skrevet 24. mars 2006 Jeg fant svaret da jeg kom til siste side "arbeidsgiver ønsker ikke å motta noen vedlegg". Så da satser jeg på at jeg har gjort alt rett for øvrig, og sender søknaden før fristen. Så får vi se hva som skjer. Jeg er litt i kvaler ang. jobben, for det er ikke en akademisk stilling, og jeg er sannsynligvis så overkvalifisert at de ikke vil se på søknaden. Samtidig sitter jeg inne med endel kunnskaper de etterlyser, så det blir spennende å se. Og fast jobb er jo ikke noe å tulle med, selv om man egentlig har andre planer framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 24. mars 2006 #8 Del Skrevet 24. mars 2006 Når man sender elektronisk søknad sender man bare søknad og CV. Alt annet medbringes på evt intervju. Ingen grunn til å skrive at det kan ettersendes heller, det er ikke noe de vil be om. ← Har blitt spurt om å ettersende på papir jeg, de sendte en mail og lurte på om jeg kunne gjøre dette innen en viss dato. Sender aldri med mer enn de ber om, men jeg blir ganske irritert hver gang jeg møter på en av de grusomme "dobbeltregistreringsskjemaene". Ønsker de ikke at folk som har en jobb skal søke på stillingen dems? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. mars 2006 #9 Del Skrevet 24. mars 2006 Har blitt spurt om å ettersende på papir jeg, de sendte en mail og lurte på om jeg kunne gjøre dette innen en viss dato. Sender aldri med mer enn de ber om, men jeg blir ganske irritert hver gang jeg møter på en av de grusomme "dobbeltregistreringsskjemaene". Ønsker de ikke at folk som har en jobb skal søke på stillingen dems? ← Jeg tror ikke jeg helt skjønte hva du mente med den siste biten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå