Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver fredag- elsker nyvasket hus, høy musikk, nytt sengetøy og pizza til middag på fredager 🤩 jeg er egentlig ikke et rutinemenneske, men dette har jeg hatt med meg fra jeg var liten. Brødrene mine kjører samme opplegg his seg, så her har mamma og pappa klart å lage en følelse vi elsker..

Anonymkode: 3e937...faa

• Liker 2
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver 14. dag.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som folk sier,det finns ikke fasit. Jeg gjør det etter behov og når jeg har tid og energi. Å skifte på senga når rygg og kropp krangler,det gjør jeg ikke. 

Å lufte sengeklær kan friske opp og utsette skifte. Henge i kulda om vinter er jo gull! 

Anonymkode: a1838...fff

AnonymBruker
Skrevet

2-4 uker.

Anonymkode: 67511...58c

AnonymBruker
Skrevet

Hver uke.

Anonymkode: 828ac...5a7

Skrevet

Har ikke noen fast rutine på det, skifter når jeg merker at det trengs og tenker at det har vært en stund siden sist. Blir stort sett 3-4 uker mellom hver gang. :) 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hver fredag 

Skrevet

Det varierer veldig! Vil si det er ved behov. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skifter skjeldnere enn de fleste her. Men vi begge dusjer hver kveld før vi legger oss. Og vi sover med underbukse og nattskjorte. Og har ikke katter i senga. Jeg skulle gjerne skiftet mye oftere, for det er så digg å legge seg i stivt nytt sengetøy. Men blir bare ikke gjort så ofte i en hektisk hverdag. Skifter oftere på ungene sine senger. 

Anonymkode: 7932d...a15

Gjest Linneah2013
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Rett og slett.. 

Egen seng og eventuelle barn sine?

Anonymkode: d5a6e...bd1

Hver søndag.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Hver fredag- elsker nyvasket hus, høy musikk, nytt sengetøy og pizza til middag på fredager 🤩 jeg er egentlig ikke et rutinemenneske, men dette har jeg hatt med meg fra jeg var liten. Brødrene mine kjører samme opplegg his seg, så her har mamma og pappa klart å lage en følelse vi elsker..

Anonymkode: 3e937...faa

don't stop me, dont stop me, dont stop me hey hey hey 

Anonymkode: 8e74b...65b

• Hjerte 1
Skrevet

En gang i måneden, pleier å skifte i starten av hver måned. 

Noen synes sikkert det er uhygienisk, men jeg sover alene og alltid med nattøy. 

AnonymBruker
Skrevet

ca 2uker, noen ganger oftere.

Anonymkode: 86a2b...3cd

AnonymBruker
Skrevet

Som George Costanza ville sagt: «You don’t wanna knoooow» 

Anonymkode: b6cc8...6d6

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Rett og slett.. 

Egen seng og eventuelle barn sine?

Anonymkode: d5a6e...bd1

Skifter selv hver andre dag. Jeg er kresen med tekstur og følelse av sengetøyet da, ellers hadde jeg nok skiftet en gang i uka.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Skifter skjeldnere enn de fleste her. Men vi begge dusjer hver kveld før vi legger oss. Og vi sover med underbukse og nattskjorte. Og har ikke katter i senga. Jeg skulle gjerne skiftet mye oftere, for det er så digg å legge seg i stivt nytt sengetøy. Men blir bare ikke gjort så ofte i en hektisk hverdag. Skifter oftere på ungene sine senger. 

Anonymkode: 7932d...a15

Vi er to voksne som dusjer 1-2 ganger om dagen, ingen dyr, så kunne sikkert skiftet sjeldnere. 

Men elsker helt rent sengetøy, så det blir hver søndag. Minst. 

Synes det er en rask sak. Slik jeg gjør det tar jeg av alt, vasker, tromler, og legger på igjen - ofte samarbeider vi. Da tar det totalt 2-3 minutter. Så tipset for å spare tid herfra er å bare ta av og legge på samme sett, igjen og igjen. 

Anonymkode: c2f07...f4c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skifter fast hver torsdag. Da tar jeg også helgerengjøring av hele leiligheten slik at alt er ryddig og rent når jeg kommer hjem fra jobb på fredag. Elsker følelsen av rent sengetøy, så prioriterer å vaske det hver uke selv om det sikkert hadde vært helt greit å ta det annenhver uke også.

Anonymkode: a34c4...49e

AnonymBruker
Skrevet

En gang i måneden, bor alene. 

Anonymkode: a321f...607

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to gjesterom med dobbeltsenger som alltid er ferdig oppredd, klar til gjester. Men for at sengene ikke skal støve ned, har ikke overnattingsgjester hver helg akkurat, så  går sengetøyet på rotasjon fra rom til rom, sånn at de aldri blir liggende mer enn ei uke fordi vi bytter sengetøy hver søndag. Synes dette fungerer fint for oss, slipper stress hvis det kommer folk spontant en helg. 

Anonymkode: aa0b0...ee9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Foruten 2 år i militæret så har jeg aldri skiftet sengetøy. 

Et sted går grensen på hva jeg skal bruke tiden min på. 

Anonymkode: d11a8...99e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...