AnonymBruker Skrevet 23. juli #1 Skrevet 23. juli Er det andre som opplever uvanlig mange edderkopper i år? Både ute og inne😫 eller er det bare vi som er uheldige? Det vrimler av edderkopper her hvor vi bor i år,har bodd her mange år men aldri har det vært som dette året. Anonymkode: aef2b...ba1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #2 Skrevet 23. juli Jeg har ikke sett mer edderkopper enn vanlig… Anonymkode: d7490...364
AnonymBruker Skrevet 23. juli #4 Skrevet 23. juli Det er flere her hos oss i Oslo. I går kveld satt vi og så en film, plutselig så jeg noe i sidesynes, det var en stor edderkopp som krøp opp på benet mitt 😄 Anonymkode: 01465...6fc
AnonymBruker Skrevet 23. juli #5 Skrevet 23. juli Har ikke sett noen flere edderkopper her enn tidligere år. Faktisk så føler jeg at jeg har sett færre edderkopper. Anonymkode: be28e...605
AnonymBruker Skrevet 23. juli #6 Skrevet 23. juli Mye mer ute hvertfall. På veranda og foran inngangsdør. Anonymkode: dfc19...e24
AnonymBruker Skrevet 23. juli #7 Skrevet 23. juli Syns det er mindre her. Fine nytte dyr som tar andre krek😀 Anonymkode: 90cff...31c 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #8 Skrevet 23. juli Enig. Mye edderkopper og unormalt lite fluer og veps. Anonymkode: caf81...60f 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #9 Skrevet 23. juli Veldig mange i år. Både hjemme og på hytta! Tror det har med fuktig vær først og nå denne varmen. Trøndelag. Anonymkode: 7f510...f1d
AnonymBruker Skrevet 23. juli #10 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enig. Mye edderkopper og unormalt lite fluer og veps. Anonymkode: caf81...60f Edderkoppene eter fluene. Enig, lite med fluer ja Anonymkode: 7f510...f1d 1
Flintis Skrevet 23. juli #11 Skrevet 23. juli Jeg synes vevkjerringene kom litt tidligere enn de pleier. Det er kanskje noe mindre flue. Men det har vært litt til og fra så de har kanskje hatt dårlig med mat her. mindre beitedyr i egnen her også.
AnonymBruker Skrevet 25. juli #12 Skrevet 25. juli Ts her, takk for svar. Er det noen som har prøvd å spraye vaske med f.eks sitron/eddik? Eller planter som edderkopper ikke liker(f.eks lavendel/mynte), legge ut appelsinskall elle andre tiltak dere føler har hjulpet for å holde dem borte fra terrasse og hus? (Ønsker ikke spraye med giftstoffer) Anonymkode: aef2b...ba1
Merlin Skrevet 25. juli #13 Skrevet 25. juli Så er de blitt kjempestore og kommer mot deg i flokk 😵💫
AnonymBruker Skrevet 25. juli #14 Skrevet 25. juli Synes også det har vært mer. Og mer spindelvev over alt. Når jeg går ut på terrassen om morgenen, støter jeg tydeligvis alltid på et nytt forsøk på å bygge seg et nett eller en zipline... Anonymkode: bbc95...d6c
Gjest Peanut Skrevet 25. juli #16 Skrevet 25. juli Merlin skrev (15 minutter siden): Så er de blitt kjempestore og kommer mot deg i flokk 😵💫 Arachnophobia (tenkte jeg på da jeg leste det der).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå