Gå til innhold

Ensom

Gilette

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi single her inne skulle tatt en fest sammen, en singelfest hvor vi utover kvelden blei utrolig seriøse og prata mye seriøst om ting vi vanligvis bare diskuterer her inne:-)

jeg trur det ville hver utrolig morro, hadde sikkert hvert mange der som ville fåt nye venner og greier.

Jupp.

Men det er litt langt mellom Trondheim og Oslo da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også i Trondheim for tiden gitt! Men jeg er jente da...da blir det jenteparty i tilfelle Theka! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi single her inne skulle tatt en fest sammen, en singelfest hvor vi utover kvelden blei utrolig seriøse og prata mye seriøst om ting vi vanligvis bare diskuterer her inne:-)

jeg trur det ville hver utrolig morro, hadde sikkert hvert mange der som ville fåt nye venner og greier.

Jenteparty bruker å være artig det da:)

Har 4 single jenter til her jeg.

Melder meg på jeg:) singel i trondheim!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...
Gjest SingleJegOgså

Hei!

Jeg syns at det høres ut som en kjempeide jeg at vi single samles og går ut på byen :-) Når man går ut med den samme gamle gode vennegjengen blir ofte byturen lik den forrige, men er det mange nye fjes skjer det ofte noe moro selv om man ikke kjenner hverandre! Go go singleparty (bor i Lillestrøm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeide. Håper dere får gjort noe med saken. De fleste jenter vet hvor skjeldene de gode gutta er. Her har dere tre stykker på et sted. En veldig bra begynnelse. Ikke la sjansen gå fra dere. :)

Er singel selv. Men har det handikappet at jeg lar årene gå mens jeg drømmer en håpløs drøm og sløser all min kjærlighet på en som aldri kan bli min. Nei jeg er ikke involvert i utroskap. Jeg holder meg til drømmene. Saken er jo at det er så få gode menn. Og det ser ut til at de alle har blitt skremt nok til å gå å gjemme seg, som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest L@dy in red (ikke innlogget)

:tristbla: Jeg har vært alene med to barn i fire år nå, og er veldig klar for forhold.

Nå ungene er lagt om kvelden blir jeg sittende å enten se på tv, skrive på data og ellers hører jeg mye musikk, og har min egen lille "danse oppvisning" her hjemme. :grine2:

Utover det er det å pusle med litt husarbeid som er drepende kjedelig for å si det mildt. :ler:

Jeg syntes dagene er lange, men nå er det ikke lenge igjen før meg om min tilkomne flytter sammen. Bare noen månder igjen, så melder jeg meg ut av klubben for enslige for godt. :)

Lykke til videre alle single.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. Jeg pendler mellom helvete og oslo.  ;)

Og jeg er i kjapp engleavstand fra Oslo selv. *flakser med vingene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...