Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurer på hvorfor Aurora Gude skal skjule mannen hun har vært sammen med i 2år? Han er 61år og født i 1964, så det er jo et stort aldersspenn. Men å være "influencer" skaffer deg nødvendigvis ikke penger til å leve av, så det å finne seg en halv millionær oppi 60årene er jo ikke unormalt nå til dags.

Vanligvis er man jo stolt av sin partner, det å si man ønsker å være privat rundt dette temaet er merkelig da hun bretter ut om livet ellers. Så er det noen som vet hvorfor hun ikke vil si noe?

Skrevet
Spyflua21 skrev (51 minutter siden):

Hei, jeg lurer på hvorfor Aurora Gude skal skjule mannen hun har vært sammen med i 2år? Han er 61år og født i 1964, så det er jo et stort aldersspenn. Men å være "influencer" skaffer deg nødvendigvis ikke penger til å leve av, så det å finne seg en halv millionær oppi 60årene er jo ikke unormalt nå til dags.

Vanligvis er man jo stolt av sin partner, det å si man ønsker å være privat rundt dette temaet er merkelig da hun bretter ut om livet ellers. Så er det noen som vet hvorfor hun ikke vil si noe?

Hvorfor er tittelen "Posemannen"? Hvordan vet du dette? På nett står det ingenting om en 61 år gammel kjæreste. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Er dette et tv-program? Hva gjør det her i dette underforumet?

-Første innlegget ditt. Har du virkelig opprettet en bruker for å lage denne tråden? 

Endret av enkefru
  • Liker 4
Skrevet
Linazer skrev (4 timer siden):

Hvorfor er tittelen "Posemannen"? Hvordan vet du dette? På nett står det ingenting om en 61 år gammel kjæreste. 

Hei. Jeg vet ikke hvorfor han er posemannen. Derfor jeg lurer på hvorfor han er gjemt under en pose. Posemannen er det tv2 og henne selv som kaller han det. Hun lever jo mye av livet med han så hvorfor skjule han. På nettet legger hun ut både turer og ting han har kjøpt til henne. Til og med vinen hans drikker de sammen. Men stakkars mann er jo kun det han kjøper å gir henne som blir lagt ut. Og ikke han selv.

Skrevet
Hareena skrev (4 timer siden):

image.jpeg.8a8af6be44e82120639dad89d7db8c9b.jpeg

Ja der er det bilde og artikkelen jeg sikter til. 

Skrevet (endret)

Men hvilket tv-program er dette fra? 
-hvor går/sendes det? 

Endret av enkefru
Skrevet
Spyflua21 skrev (4 timer siden):

ne. Til og med vinen hans drikker de sammen. Men stakkars mann er jo kun det han kjøper å gir henne som blir lagt ut. Og ikke han selv.

Du skjønner ikke at det er et bevisst valg, og ikke «synd på ham»?

Skrevet

Er allerede en tråd om Aurora Gude….

• Liker 1
Skrevet
Rotemor skrev (1 time siden):

Du skjønner ikke at det er et bevisst valg, og ikke «synd på ham»?

Jo forsåvidt skjønner jeg jo det, men han er nok veldig stolt av å være med en som er nesten 30år yngre og vært litt her og der på tv.

Skrevet

Han er vel flau da.

Skrevet
enkefru skrev (1 time siden):

Men hvilket tv-program er dette fra? 
-hvor går/sendes det? 

Hun er med på litt av hvert. Men dette er en tråd med hvorfor hun gjemmer denne såkalte "posemannen". Er det fordi hun er flau over alderen hans, eller kun utnytter han for vesker og reiser, eller er dette fordi hun vet det ikke er seriøst mellom dem. Veldig merkelig å være 33år som hun er og "skjule" en mann som er hennes kjæreste men går som "posemannen" veldig merkelig hele opplegget.

Skrevet
Spyflua21 skrev (4 minutter siden):

Jo forsåvidt skjønner jeg jo det, men han er nok veldig stolt av å være med en som er nesten 30år yngre og vært litt her og der på tv.

Det er godt mulig det er han som ønsker å forbli privat. Ikke alle ønsker å bli kjent i offentligheten. 

Skrevet
Spyflua21 skrev (2 minutter siden):

Hun er med på litt av hvert. Men dette er en tråd med hvorfor hun gjemmer denne såkalte "posemannen". Er det fordi hun er flau over alderen hans, eller kun utnytter han for vesker og reiser, eller er dette fordi hun vet det ikke er seriøst mellom dem. Veldig merkelig å være 33år som hun er og "skjule" en mann som er hennes kjæreste men går som "posemannen" veldig merkelig hele opplegget.

Hvordan vet du hvor gammel han er? 

Skrevet
Kålfrid skrev (11 minutter siden):

Det er godt mulig det er han som ønsker å forbli privat. Ikke alle ønsker å bli kjent i offentligheten. 

Det vet vi han ikke vil. Han vil være i rampelyset og liker å skryte av roller i den verden der.

Skrevet

Hun er flau! Ingen dame som hadde godtatt det der,om mannen hennes hadde ønsket noe slik. Gå rundt med en pose på hodet? Kjenn på den damer. Dere hadde bare ikke godtatt det! Så dette er det Gude som er flau over!

Skrevet
Kålfrid skrev (15 minutter siden):

Da hadde han ikke stilt opp med pose på hodet. Det er det motsatte av å ønske å være privat. 

Skrevet
enkefru skrev (10 timer siden):

Er dette et tv-program? Hva gjør det her i dette underforumet?

-Første innlegget ditt. Har du virkelig opprettet en bruker for å lage denne tråden? 

Hvis man virkelig brenner for noe så oppretter man en profil på KG. 😂

• Liker 2
Skrevet
Spyflua21 skrev (33 minutter siden):

Tror du? Ja, kanskje. Jeg ville ikke blitt sett sammen med en som på TV fremstår som så lite smart. Så får man håpe hun har mer å by på irl.

Skrevet
Fant80 skrev (2 timer siden):

Hun er flau! Ingen dame som hadde godtatt det der,om mannen hennes hadde ønsket noe slik. Gå rundt med en pose på hodet? Kjenn på den damer. Dere hadde bare ikke godtatt det! Så dette er det Gude som er flau over!

Jeg er så enig med deg, takk for at du setter perspektiv på dette. Spørsmålet er jo egentlig hvorfor er hun det? For når man elsker noen å er i ett forhold er det naturlig å vise også også. Dette kalles stolthet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...