Chupacabra Skrevet 11. juli #21 Skrevet 11. juli Nådeløs skrev (3 minutter siden): At hun ikke er tidligere straffedømt har nok mye å si. Forholdet mellom de var også trøblete. Står litt om det her: https://www.vg.no/nyheter/i/bmlG6g/aktor-om-tiltalte-hun-er-den-eneste-som-kan-ha-gjort-det Omtrent alle drap har et motiv. Man må ikke være tidligere straffedømt for å få 21 år. Kanskje hun ikke skjendet liket nok..
Nådeløs Skrevet 11. juli #22 Skrevet 11. juli Chupacabra skrev (2 minutter siden): Omtrent alle drap har et motiv. Man må ikke være tidligere straffedømt for å få 21 år. Kanskje hun ikke skjendet liket nok.. Ja, og motivet kan da altså være de formildende omstendighetene. Man må ikke, men i flere saker der man dømmes til den strengeste straffen så er man også siktet for andre lovbrudd/tidligere straffedømt.
delias Skrevet 11. juli #23 Skrevet 11. juli Nå har jo navnet hennes ligget ute på andre medier og forum siden hendelsen først skjedde, - i tillegg har gården hennes vært til salgs hele tiden, så hvorfor det visstnok har vært såpass «sladdet» i VG og Dagbladet er bare uten grunn sånn sett. 2
Etterforskeren Skrevet 11. juli #24 Skrevet 11. juli delias skrev (2 minutter siden): Nå har jo navnet hennes ligget ute på andre medier og forum siden hendelsen først skjedde, - i tillegg har gården hennes vært til salgs hele tiden, så hvorfor det visstnok har vært såpass «sladdet» i VG og Dagbladet er bare uten grunn sånn sett. Uten grunn? De må forholde seg til Vær Varsom plakaten, og de tar egne vurderinger innad i redaksjonen. For eksempel FB (forum) er ikke en troverdig kilde. 1
Thyra Skrevet 11. juli #25 Skrevet 11. juli Nettrollet skrev (4 timer siden): For en sak! Leste et sted at Lustrup regnes som utviklingshemmet, dvs lav IQ. Er ikke det grunn til å ikke offentliggjøre navnet hennes? Ikke at det et synd på henne, altså. Grensen for lettere psykisk utviklingshemmet er under 70 i IQ, tror det stod at hun hadde 78. Så ikke utviklingshemmet. 3
Daisy-love Skrevet 11. juli #26 Skrevet 11. juli anonym 4545 skrev (46 minutter siden): Ja navnet på min datter.....😁 Jeg kjenner faktisk tre fine med det navnet ☺️ Jeg føler ikke navnet er så ekstremt vanlig, så skrev det litt på tull her i denne sammenhengen 🥴😉 1
Ingefær85 Skrevet 11. juli #27 Skrevet 11. juli Thyra skrev (31 minutter siden): Grensen for lettere psykisk utviklingshemmet er under 70 i IQ, tror det stod at hun hadde 78. Så ikke utviklingshemmet. Det var vel han som var psykisk utviklingshemmet, ikke hun?! 1
anonym 4545 Skrevet 11. juli #28 Skrevet 11. juli Daisy-love skrev (11 minutter siden): Jeg kjenner faktisk tre fine med det navnet ☺️ Jeg føler ikke navnet er så ekstremt vanlig, så skrev det litt på tull her i denne sammenhengen 🥴😉 Selvfølgelig helt ok😊 1
Thyra Skrevet 11. juli #29 Skrevet 11. juli Ingefær85 skrev (29 minutter siden): Det var vel han som var psykisk utviklingshemmet, ikke hun?! Jeg svarte på innlegget jeg siterte som påstod hun var utviklingshemmet. Har lest at hun har lav IQ, men ikke lavt nok til å defineres som utviklingshemmet. Har ikke lest noe om at han var utviklingshemmet heller, men at han hadde en vanskelig oppvekst og et trøblete liv. 2
Ascorbinsyre Skrevet 12. juli #30 Skrevet 12. juli Thyra skrev (15 timer siden): Jeg svarte på innlegget jeg siterte som påstod hun var utviklingshemmet. Har lest at hun har lav IQ, men ikke lavt nok til å defineres som utviklingshemmet. Har ikke lest noe om at han var utviklingshemmet heller, men at han hadde en vanskelig oppvekst og et trøblete liv. Er virkelig personens IQ publisert? I forbindelse med saken? Da jeg så personen som er tiltalt, må jeg si hun ser rimelig oppegående ut. Jeg hadde bilde av en mer hekse-lignede kvinne i hodet. 1
Thyra Skrevet 12. juli #31 Skrevet 12. juli Ascorbinsyre skrev (12 minutter siden): Er virkelig personens IQ publisert? I forbindelse med saken? Da jeg så personen som er tiltalt, må jeg si hun ser rimelig oppegående ut. Jeg hadde bilde av en mer hekse-lignede kvinne i hodet. Ja, det er publisert. Hun er ihvertfall oppegående nok til å drive firma. Gård, rideskole, hundeoppdrett.. 2
MalloryK Skrevet 12. juli #32 Skrevet 12. juli Hun la ut "modellbilder" på IG og, skrev at det var hun på bildene. Hun har levd på en løgn lenge 2 1
CQM80 Skrevet 13. juli #33 Skrevet 13. juli Thyra skrev (21 timer siden): Ja, det er publisert. Hun er ihvertfall oppegående nok til å drive firma. Gård, rideskole, hundeoppdrett.. Hvor er det publisert at hun har lav IQ? 1
Thyra Skrevet 13. juli #34 Skrevet 13. juli (endret) CQM80 skrev (På 13.7.2025 den 8.27): Hvor er det publisert at hun har lav IQ? Av en eller annen grunn vil ikke nettleseren min legge til linker i dag. Men om du googler "løtensaken iq-test" får du mange treff. Endret tirsdag kl 06:22 av Thyra
velociraptor Skrevet mandag kl 21:36 #35 Skrevet mandag kl 21:36 https://www.nrk.no/innlandet/sakkyndig-om-drapstiltalt-i-loten_-_-vi-har-ikke-vaert-i-en-lignende-sak-1.17458849 her står det med IQ-en hennes 1
Marihønepøne Skrevet tirsdag kl 07:54 #36 Skrevet tirsdag kl 07:54 Nådeløs skrev (På 11.7.2025 den 17.05): https://www.dagbladet.no/nyheter/ekstremt-ekkelt/83167453 Her kan man nok få et glimt av hva som er motivet. Med mindre alt hun sier er løgn. Versjonen hennes er jo i hvert fall ikke sann.
Thyra Skrevet tirsdag kl 16:02 #37 Skrevet tirsdag kl 16:02 Marihønepøne skrev (8 timer siden): Med mindre alt hun sier er løgn. Versjonen hennes er jo i hvert fall ikke sann. Nå er hun jo ikke den eneste som har omtalt han som truende og ubehagelig... 1
Marihønepøne Skrevet tirsdag kl 16:10 #38 Skrevet tirsdag kl 16:10 Thyra skrev (5 minutter siden): Nå er hun jo ikke den eneste som har omtalt han som truende og ubehagelig... Det er nå så. Men hun lyver jo opplagt om selve drapet og likskjendinga, hun har jo ikke rekkefølgen riktig engang. Dermed tar jeg resten av forklaringa hennes med en klype salt også, selv om deler av det selvfølgelig kan være sant. 2
Capazitet Skrevet tirsdag kl 18:11 #39 Skrevet tirsdag kl 18:11 Eg føler meg ikkje heilt overbevist om at politiet har rett i denne saka.
Thyra Skrevet tirsdag kl 18:31 #40 Skrevet tirsdag kl 18:31 MalloryK skrev (På 12.7.2025 den 11.46): Hun la ut "modellbilder" på IG og, skrev at det var hun på bildene. Hun har levd på en løgn lenge Var ikke modellbildene av henne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå