Gå til innhold

Ideer til utdrikningslag?


Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Gjest Rivella

Jeg er av typen som for enhver pris vil unngå type pinlige aktiviteter. Jeg hadde rett og slett blitt sur om jeg måtte vandre byen rundt iført badedrakt *humørløs Rivella*. Heldigvis vet jeg at mine venninner er av samme oppfatning, og kjenner meg godt nok til å vite at det ikke hadde blitt en suksess.

Derimot hadde jeg blitt veldig glad for å samle venninner og tilbringe en hyggelig dag sammen, enten hjemme hos noen eller på ei hytte. Jeg ville også satt pris på om det ikke kostet for mye for dem å være med, synes det er mye viktigere at man samles, enn at alle skal blakke seg :).

Lykke til med arrangementet, det blir sikkert veldig koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg ville nok hatt et fallskjermhopp, en time på spa/hudpleie. Evt gocart, paintball eller luftballongtur? Stå wakeboard/kite...

Så hadde det vært hyggelig å leie inn en fotograf som kunne ta bilder av alle som var på utrikningslaget etterpå evt kunne fulgt med hele dagen

Haha, du høres ut som du er henne jeg skal arrangere utdrikkningslag for :P

Men vi kommer nok ikke til å gjøre så mye sånt tror jeg, i og med at det er ting som koster en del penger, og vi består utelukkende av fattige studenter, menmen, får se hva vi klarer å få til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Gjest Gjest_Tulla_*

Hei!

Noen som vet hvor i Oslo en kan arrangere vinsmaking, evt cocktailsmaking som en del av et utdrikningslag??

Blir takknemlig for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 7 måneder senere...

Annonse

Gjest Gjest_gjest_*

Strippere?

[/quot

Jeg var på et utdrikningslag hvor de hadde stripper, det var kjempe gøy. Det var en bekjent de hadde overtalt til å strippe. Ellers vanskelig å finne mannlige strippere??? fant ikke noe på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name='Gjest_gjest_*' date='04.02.2010 (20:16) '

Strippere?

Jeg var på et utdrikningslag hvor de hadde stripper, det var kjempe gøy. Det var en bekjent de hadde overtalt til å strippe. Ellers vanskelig å finne mannlige strippere??? fant ikke noe på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_GJEST_*
Naa har jeg gaatt 11 sider tilbake i forumet her, og ikke en traad om ideer til ting man kan gjoere paa utrdrikningslag....

Saa derfor spoer jeg: hva vil dere bruder helst skal skje i utdrikningslaget? Jeg skal arrangere for min beste venninne. Vil at det hele skal vaere geoy, men "sivilisert" - altsaa ingen merkelige kostymer, kyssing av fremmede og fyll og spetakkel. Men ikke saa kjedelig at folk sovner heller.

Jeg tok med min beste venninne (altså bruden) i studio. Det ble en herlig cd, hvor hun sang solo og alle jentene i utdrikningslaget koret på refrengene. Cd'en ble flittig psilt hele kvelden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg arrangerte utdrikkningslag i fjor.

Vi dro først på spa også ut å spiste lunch.Så dro vi på byens eneste strippe bar og fikk 2 timers strippe kurs.Det var på dagtid så det var kunn vi som var der.Alle fikk velge seg et antrekk og vi hadde det kjempe artig.Fikk kjøpe drikke i baren mens vi var der også.

Så dro vi hjem til meg å grillet og sang singstar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...