AnonymBruker Skrevet 18. juli #21 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (13 timer siden): Sist jeg sjekket, var strykprosenten for klasse D (buss) på 50%. På lastebil sånn 15. Det gjenspeiler vel hvor lite engasjert de som tar busslappen er (NAV og busselskapene spanderer) Anonymkode: 0c018...f55 Ja men mange av de som besto er jo helt tullete dårlige også! 😮 Jeg hadde ikke bestått klasse B engang med de feilene. Anonymkode: e2078...c97
AnonymBruker Skrevet 18. juli #22 Skrevet 18. juli Bare send inn klage på sjåføren. Ellers skjer det jo ingenting, arbeidsgiver må få vite om det. Gjorde det selv nylig da sjåføren kjørte veldig aggressivt/i rykk og napp, stoppet ikke på stopp hvor det var tydelig at folk stod å ventet på vår buss - og han stoppet heller ikke et par ganger når folk på bussen hadde pinget i god tid. Anonymkode: 4c602...37c
AnonymBruker Skrevet 18. juli #23 Skrevet 18. juli Det virker som at mange sjåfører tror at jobben deres er å komme raskest mulig fra A til B. Men jobben er å frakte mennesker trygt samme strekning. Der jeg bodde før fikk vi en stund mange polske sjåfører, de kjørte også fort og alltid i telefonen samtidig. Mange av dem dro videre til Bergen da de fikk bedre betalt der. Dette var før 2020. Anonymkode: 2f5ed...1d1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå