Fant80 Skrevet 31. juli #22 Skrevet 31. juli Har flere. Men siste månedene har jeg brukt en Xiaomi S3. Veldig godt batteri,og ellers gjør den det jeg behøver den for. Så er fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 31. juli #23 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har Polar Pacer pro og hadde vantage V før det. Liker ikke å måtte bytte treningsapp så holder meg helst hos Polar. Generelt veldig fornøyd med Pacer pro, men hadde jeg måttet bytte klokke nå hadde jeg overveid en Garmin Forerunner. De virker veldig bra. Håper Pacer Pro’en varer lenge så jeg slipper å ta stilling til det Apple Watch syns jeg fungerer dårlig som trenings og søvnregistrering på grunn av mindre god app (med forbehold for det er noen år siden jeg prøvde) og helt elendig batteritid. Anonymkode: 8966b...bda Enig. Apple Watch må være en av de bestet klokkene jeg har hatt. Elendig batteritid. Anonymkode: c5a06...a51
AnonymBruker Skrevet 31. juli #24 Skrevet 31. juli Garmin forerunner 255 music. Anbefaler den sterkt!! https://www.komplett.no/product/1302475/mobil-tablets-klokker/smartklokker/garmin-forerunner-255-music-46mm-gps-sort?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=PMax-Telecom-WearablesandAccessories&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=19663888218&gbraid=0AAAAAD-qII-SkO_ktMIrsn_b_mGjoHAzc&gclid=CjwKCAjwqKzEBhANEiwAeQaPVRB3goEyxx0q8ieT_GobYl12R2jmf_bQjMWfGzEtxyJUohMj7n79sBoC0tQQAvD_BwE Anonymkode: 64a20...483
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå