AnonymBruker Skrevet 6. juli #21 Skrevet 6. juli Jeg gikk på astrologikurs for en del år siden der læreren var en erfaren astrolog. Han så på kartene våre, og brukte dem innimellom i undervisningen, og til meg sa han at jeg hadde lett for å kjede meg, og til en annen, at hun aldri kjedet seg, og begge ting stemte 100%. Så det er forskjell på folk, som man også kan se i denne tråden. Noen kan faktisk kjede seg, mens andre gjør det aldri. Interessant. Anonymkode: f556c...9f1
pennyless Skrevet 6. juli #22 Skrevet 6. juli Vasker. Tar meg en røyk. Ser Netflix. Dusjer. Maler maleri. Ja, you name it.
AnonymBruker Skrevet 6. juli #23 Skrevet 6. juli Kjede meg har jeg ikke gjort de siste 30 åra så . Anonymkode: 76a0e...903 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli #24 Skrevet 6. juli Kjeder meg aldri, ser på film, serier, leser en bok, lytter til musikk Anonymkode: 10963...8be 2
Helene Skrevet 6. juli #25 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kjeder meg aldri, ser på film, serier, leser en bok, lytter til musikk Anonymkode: 10963...8be Leser bok. Ser film. Pusler puslespill på 1000 brikker. Kjeder meg sjelden. Har alltid noe å drive med. Baker brød. Baker kaker mm.
AnonymBruker Skrevet 8. juli #27 Skrevet 8. juli Jeg har så mange hobbyer at jeg føler døgnet ikke har nok timer. Det er ekstremt sjeldent jeg kjeder meg. Anonymkode: 0f818...96b
Mardina Skrevet 9. juli #28 Skrevet 9. juli Rydder, snakker/skriver med daten min, ser på YouTube eller skriver brev ❤️
AnonymBruker Skrevet 9. juli #29 Skrevet 9. juli Skjønner ikke at voksne folk kan kjede seg! Det er alltid noe som kan gjøres. Anonymkode: 76a0e...903 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #30 Skrevet 9. juli Er på Kvinneguiden. Ser på TV. Leser i en bok. Scroller gjennom Internett. Bruker fuktighetsmaske til ansiktet. Barberer leggene/under armene. Filer negler. Rydder. Sletter søppel-mailer. Anonymkode: 07aca...388
AnonymBruker Skrevet 10. juli #31 Skrevet 10. juli Jeg kjeder meg aldri, men ser på serie, leser, rydder, hagearbeid, pusler, handler, besøker eldre slektninger, er på mobilen. Anonymkode: 03edd...d91
AnonymBruker Skrevet 10. juli #32 Skrevet 10. juli Jeg kjeder meg kun dersom jeg er på stranda eller på hytta, så da unngår jeg stranda og hytta. Trives generelt dårlig med å ligge i ro og gjøre ingenting. Anonymkode: 14be1...54e
AnonymBruker Skrevet 10. juli #33 Skrevet 10. juli Med jobb, barn, hus og hage skulle jeg veldig gjerne hatt tid til å kjede meg litt innimellom! Anonymkode: 8cc5b...a2d
AnonymBruker Skrevet 10. juli #34 Skrevet 10. juli Leser, rydder eller ser en film eller serie. Tar en gåtur. Anonymkode: 8aa7c...56c
Disney Adult Skrevet 10. juli #35 Skrevet 10. juli Kjeder meg egentlig aldri, har for mange hobbyer og generelt ting som skal gjøres. Hest og hund Brodering, strikking Gaming Scrapbook/journaling Fotografi, photoshop Trene, friluftsliv Lego Tegne, male Sikkert mer jeg ikke kommer på ☺️
AnonymBruker Skrevet 10. juli #36 Skrevet 10. juli Kjeder meg aldri. Tv, spiller, leser, rydder, vasker, tar et bad, går en tur. Hva enn jeg vil. Anonymkode: b4949...58c
GlutheaMaxima Skrevet 30. juli #37 Skrevet 30. juli Kjeder meg særdeles sjeldent. Kun om energinivået er på bånn og jeg er nødt til å legge meg. Da ser/hører jeg på ASMR-videoer.
AnonymBruker Skrevet 31. juli #38 Skrevet 31. juli telle-trådene her på Kvinneguiden... Anonymkode: c89d3...df7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå