AnonymBruker Skrevet 6. juli #1 Skrevet 6. juli Hva er din gjennomsnittlige hvilepuls hvor mange ganger i uken trener du? Anonymkode: bcf15...284
Nixnick Skrevet 6. juli #2 Skrevet 6. juli Gjennomsnittlig 51 slag/min. Trener 5-6 dager i uka, men det kan være alt fra å gå tur til intervall på mølla eller styrketrening. 1
snurk Skrevet 6. juli #3 Skrevet 6. juli Min hvilepulser ligger på rundt 60. Går rundt 10.000 skritt om dagen og prøver å få skvist inn 2-3 treningsøkter med styrketrening hver uke. Er også veldig fokusert på å redusere forbruket av ultraprossessert mat. 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli #4 Skrevet 6. juli Har ikke tatt noen offisiell test så det blir bare hva klokka mi sier: 51/min de siste 12 månedene. Kan godt være at det er riv ruskende galt, men når jeg har tatt stikkprøver så har den pleid å være riktig. Akkurat nå trener jeg ikke noe særlig (annet enn noen turer med vektvest mens jeg går med hunden), men sånn på normalt basis har jeg pleid å trene 3-4x i uka. Anonymkode: 1d088...f42
SPOCA Skrevet 6. juli #5 Skrevet 6. juli (endret) Mellom 55 og 60. I perioder med prøverørsbehandling kan den stige til mellom 65-68. Jeg har en veldig aktiv jobb (står, går og jogger hele dagen, jobber på småskoletrinnet) men trener ikke noe fast. Hender vi danser swing, driver med karate, står på slalåm osv. Går mye turer ellers. Går mellom 15-25 000 skritt hver dag. Skal prøve å få til mer regelmessig trening til høsten, men har vært litt vanskelig å kombinere med jobb og barn med spesielle behov. Endret 6. juli av SPOCA
AnonymBruker Skrevet 6. juli #6 Skrevet 6. juli Ifølge pulsklokka er hvilepulsen min 53 om natta. Rundt 60 om dagen. Trener ikke men går endel. Anonymkode: 49fe0...966
Fighter83 Skrevet 6. juli #7 Skrevet 6. juli (endret) 52. Trener mest styrke og løpsintervaller ca 3-5 g pr uke + at jeg prøver å ha en aktiv hverdag ellers. Endret 7. juli av Fighter83
AnonymBruker Skrevet 6. juli #8 Skrevet 6. juli 45 ifølge klokka. Jeg trener aldri, men går rundt 10K skritt hver dag. Anonymkode: 95e47...1c4 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #10 Skrevet 6. juli 38-40, trener stort sett 6 ganger i uken. Anonymkode: a10b9...56f
AnonymBruker Skrevet 6. juli #11 Skrevet 6. juli Gj.snitt hvilepuls 47. Trener styrke 3 ganger i uka. Anonymkode: a26bb...e4a
AnonymBruker Skrevet 6. juli #12 Skrevet 6. juli 48 i gjennomsnitt det siste året. Jeg jogger tur de fleste dager (4-10 km), har hund og en jobb som ikke er stillesittende, men hvor man heller ikke får særlig høy puls. Jeg har medfødt lav hvilepuls, så den har vært på rundt 50 når jeg ikke har trent, og ikke hadde hund også. Det var en periode jeg stadig fikk varsler om lav puls på klokken min (under 40), men hvilepulsen har blitt høyere de siste månedene, selv om jeg ikke har endret aktivitetsnivå. Anonymkode: 8d6ce...985
AnonymBruker Skrevet 6. juli #13 Skrevet 6. juli Morsomt at alle på KG har hvilepuls som toppidretts utøvere 🤣 Anonymkode: 6876a...c44 4 6
AnonymBruker Skrevet 6. juli #14 Skrevet 6. juli Hadde 47 før jeg fikk covid for snart to år siden. Nå er den på 61. Trener 5-7 dager i uken, mest cardio, hovedsakelig løping. Anonymkode: 62f59...3a0 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #15 Skrevet 6. juli 64. Trener i gjennomsnitt fire ganger per uke. Anonymkode: fd08d...c13
sproffen Skrevet 6. juli #16 Skrevet 6. juli Gjennomsnittlig hvilepuls på rundt 46-49. Løper i snitt 3-4 ganger i uka og gjort det siste par årene. Alle løpeturene er minst 6km men oftest rundt 7-8km. M 32
AnonymBruker Skrevet 6. juli #17 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Morsomt at alle på KG har hvilepuls som toppidretts utøvere 🤣 Anonymkode: 6876a...c44 Det er vel de med interesse for trening og hvilepuls som vet hva hvilepulsen deres er. Anonymkode: 49fe0...966 1
Isambard Skrevet 6. juli #18 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Morsomt at alle på KG har hvilepuls som toppidretts utøvere 🤣 Anonymkode: 6876a...c44 Det kan du si. Her er pulsen min akkurat nå. Hvilepulsen er noe lavere: 48. Jeg jogger 2 ganger i uken. I tillegg kommer andre turer.
AnonymBruker Skrevet 6. juli #19 Skrevet 6. juli Hvilepuls på 45, trener variert med styrke, løping og fjellturer. Litt gruppetimer også. Anonymkode: a4f73...4e0
AnonymBruker Skrevet 6. juli #20 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Morsomt at alle på KG har hvilepuls som toppidretts utøvere 🤣 Anonymkode: 6876a...c44 Du vet at hvilepuls er like mye genetikk som trening? Jeg ligger på i overkant av 50, løper 3-4 mil i uka. Anonymkode: d24ac...f60 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå