Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Takker for gode råd! Innlegget er nå fjernet.

Endret av neuschwanstein
AnonymBruker
Skrevet

Er han singel? Da syns jeg du skal ta sjansen på å treffe han igjen og denne gangen uten alkohol i bildet. Mange som er spennende og sexy når man har på ølbriller. .

Anonymkode: c137a...602

• Nyttig 1
Skrevet

Ja, han er singel

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På en side risikerer du å miste samboer, trygghet og nettverk dersom det blir slutt. På den andre siden så høres det ut som at du er klar for noe nytt. Det her er et verdivalg. Hva slags person er du. Velg det som er best for deg, men gjør det på en god måte.

Uansett så bør du tenke deg nøye om før du sårer samboeren din. Meldinger og avtaler om å møte en annen mann er ikke innafor. Hadde det vært meg som var din samboer så hadde det vært et enormt tillitsbrudd.

Anonymkode: 7634f...c1f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har ingen interesse av barn, men han har vel barn fra før av? Syns aldersforskjellen er for stor, og han blir en gammel gubbe leenge før deg.

Anonymkode: 9cb62...217

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tipper du får lyst på barn med en gang du begynner å knulle han her nye.

Men ja, du må jo avslutte forholdet til din samboer først, med mindre han også vil være med på leken. 

Anonymkode: 12da7...6b3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Uansett så bør du tenke deg nøye om før du sårer samboeren din. Meldinger og avtaler om å møte en annen mann er ikke innafor. Hadde det vært meg som var din samboer så hadde det vært et enormt tillitsbrudd.

Anonymkode: 7634f...c1f

Enig. 

Anonymkode: 12da7...6b3

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er allerede utro i mine øyne så forholdet er vel over allerede?

Anonymkode: e61a3...1e0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så du er 30 og han er 44..? 

Anonymkode: d38e5...9d8

AnonymBruker
Skrevet

Aldersforskjellen er ingen hindring. Vet av en hel drøss med folk som har vært lykkelig gift i 20-40år ++ med den aldersforskjellen. 

Høres ut som du er ferdig med samboeren din og bør først og fremst avslutte det før du går inn i noe nytt. Men når det e avklart, kan du absolutt møte han nye, og kanskje som nevnt før, i edru tilstand?!

Igjen, dette handler ikke om aldersforskjell. 

Spørsmålet om han har barn fra før er mer viktig? Og om han ønsker barn? Og kunne du tenkt deg barn med den rette?

Anonymkode: a4c43...bc5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt å fantasere om andre. Det er også helt normalt at forholdet går i bølgedaler. Det er opp til deg selv, i høy grad å prøve å undertrykke disse tankene og legge inn energien i forholdet man er i. Jeg er helt uenig at du er ferdig med samboeren din, og bør gjøre det slutt. Du bør heller ta til deg oppvekkeren du har fått, og bruke energi på å få opp gnisten i forholdet du er i. Gir du opp pga. av et crush vitner det om at du er svak, lite utholdende og evner lite til å prøve å endre en situasjon som ikke går helt på skinner. Det får meg til å tenke å du her og nå er en som tror at man skal sveve gjennom livet, og om man møter motstand er det ikke å prøve å gjøre det beste ut av det man har, men starte fra scratch og tro at denne gangen blir alt perfekt. For de fleste fører dette bare til kortvarig tilfredsstillelse. 

Anonymkode: fe897...49a

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...