AnonymBruker Skrevet 5. juli #1 Skrevet 5. juli I byen hvor jeg bor er det fakkeltog hver høst for å minnes de som mistet livet i trafikken, men tenker også på de som skader seg i trafikken og sliter med skader de aldri blir friske fra, men de hører vi ingenting om. Min lillebror på 11 år ble drept i en trafikkulykke, og min kusine var involvert i en trafikkulykke for flere år siden, og har fått skader som gjør at hun aldri har klart å arbeide, fungere sosialt eller ha et vanlig liv. Hun sliter hver dag med alvorlige skader i hodet, nakke og rygg som aldri blir bra. Hun sier hun ikke lever, men bare eksisterer. Jeg tenker at det er viktig å huske på alle de som har fått ødelagt livet i trafikken også. Anonymkode: ced2b...6a0
AnonymBruker Skrevet 5. juli #2 Skrevet 5. juli I byen jeg bor er det en årlig markering hvor det står fakler langs veien og plakater som sier hvor mange ulykker, dødsfall og skadde det var i fylket året før ❤️ Anonymkode: 6d5e5...edf
AnonymBruker Skrevet 5. juli #3 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): I byen jeg bor er det en årlig markering hvor det står fakler langs veien og plakater som sier hvor mange ulykker, dødsfall og skadde det var i fylket året før ❤️ Anonymkode: 6d5e5...edf Her og er satt opp antall fakler på døde, og så står det antall skadd Anonymkode: 64574...218
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå