Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men da kan du fra nå av begynne å passe på deg selv og ha omsorg for deg selv. ❤️

Anonymkode: ea4a3...58e

• Liker 19
  • Hjerte 7
  • Nyttig 12
Skrevet

Gå for guds skyld videre! Av alle mennesker på kloden. Så har du VALGT han der, ikke bare en gang, men flere ganger!? Tygg på det, vel og lenge. Etter at du har gjort det, gjør du aldri den feilen igjen 

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, opptil flere ganger har jeg valgt han… og jeg ser det ikke klart før nå…

Anonymkode: 2bf99...422

• Liker 1
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan tok han bruddet? 

Anonymkode: d2ee0...780

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det sitter langt inne å skrive dette innlegget, men jeg må bare… jeg har vært sammen med mannen min i over 20 år, og vi har flere barn sammen. Han har vært utro flere runder, han stikker av - og jeg har tatt han tilbake. Jeg har aldri angret på det, selv om det har vært heftig å stå i. Utover disse rundene har vi hatt det fint. Veldig fint! Nå har det skjedd igjen, han har dratt, aner ikke om det er dame involvert denne gangen, men det forundrer meg jo ikke. Enden på visa er at vi flytter fra hverandre, og de siste ukene har jeg midt i sjokket - begynt å se klart. HVA har jeg tenkt på alle disse årene??? Hvorfor i all verden har jeg tilgitt alt dette? Jeg vet jo at jeg har gjort det pga barna, men jeg føler meg helt utslettet…

Det er av feil man lærer, sies det -  men det er ikke helt sant. Man lærer av bare feil dersom man gjør en endring. 
Fortiden kan du ikke endre, men du kan lære av den, og ikke gjenta det samme igjen. 

Framtiden er din å forme. Lykke til!

Anonymkode: eea6b...ac9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å, du tar ham nok tilbake denne gangen og slik du har gjort tidligere og på den måten muliggjort utroskapen hans.

Er separasjonen bare i tankene dine eller har du fysisk flyttet?

Anonymkode: 23e10...882

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Så bra at du ser at det er på tide å ta vare på deg selv og ikke alle andre! 

AnonymBruker
Skrevet

Du sier du har tatt disse valgene pga barna, men hva har det lært dem egentlig? Nå har du muligheten til å lære dem at partnere er noe man er der man viser hverandre omsorg og respekt hele veien, du har mulighet å vise dem at du kan alene - og at du ikke lar deg bruke, tråkke på og herje med ❤️ dette klarer du! Du er ikke utslettet, du har blitt synlig! Du viser dem at du er sterk og tydelig og i stand til å sette grenser, det er en bra ting TS! 

Anonymkode: 00111...98f

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Men du kjære deg ❤️ Dere har hatt det fint også? Jeg er helt enig i at du skal gå fra ham altså, men du må ikke tenke at disse 20 årene har vært "bortkastet", eller hva du nå tenker. Du har gjort et valg - altså tatt ham tilbake på grunn av ungene. Og du har gjort det beste ut av situasjonen. Det er jo en del av et liv og skal ikke kastes bort som et stort feilsteg. Du gjorde det du måtte gjøre og det var ikke et feilsteg! Tiden er inne nå, for å gå videre. 

Bytt lås på døra. Ikke flytt fra huset ditt hvis du ikke vil, men bytt lås på døra! Pakk sammen sakene hans, ta kontakt med advokat for å finne ut av hvordan du går frem for å få det du har rett på (hvis det er noe der å hente da). Håper han enda betaler sin del av regningene. 

Anonymkode: 998c4...1d2

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men du kjære deg ❤️ Dere har hatt det fint også? Jeg er helt enig i at du skal gå fra ham altså, men du må ikke tenke at disse 20 årene har vært "bortkastet", eller hva du nå tenker. Du har gjort et valg - altså tatt ham tilbake på grunn av ungene. Og du har gjort det beste ut av situasjonen. Det er jo en del av et liv og skal ikke kastes bort som et stort feilsteg. Du gjorde det du måtte gjøre og det var ikke et feilsteg! Tiden er inne nå, for å gå videre. 

Bytt lås på døra. Ikke flytt fra huset ditt hvis du ikke vil, men bytt lås på døra! Pakk sammen sakene hans, ta kontakt med advokat for å finne ut av hvordan du går frem for å få det du har rett på (hvis det er noe der å hente da). Håper han enda betaler sin del av regningene. 

Anonymkode: 998c4...1d2

Støtter dette  100%. TS.

Det er veldig bra du har kommet dit du er nå, og innser at det han holder på med ikke er ok. Men du må jo ikke se på livet ditt som bortkastet om dere også har hatt det fint. Han er jo ikke en som du kan stole på som en stein ved din side, så da fortjener  han ikke deg som sin stein ved sin side heller. Og kanskje  på tide  å vise at du er ferdig med å være en annenrangs

Anonymkode: ef78b...e04

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har selv opplevd å kaste bort over 10 år på samme type mann. Jeg også tenkte på barna. Nå er dette snart 14 år siden. Jeg tok valget å kaste han ut. Måtte bruke flere år å bygge meg opp igjen. Fortsatt preget av det jeg var i. Stoler ikke så godt på noen. Angrer så enormt at jeg var i dette over så lang tid. Kasta bort de fine årene både for unger og meg. Barn har det bedre i trygge omgivelser❤️ lykke til.

Anonymkode: 8bd8f...d15

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Det tar lang tid å innse at et forhold er destruktivt, ikke minst når det er barn involvert. Du har nok prosessert endel underveis, så fint at du nå har satt foten ned! Du fortjener selvsagt bedre enn dette og vil nok kjenne på en annen ro når du nå kommer ut på andre siden. Styrke sendes deg! 

• Liker 1
Skrevet (endret)

"Hindsight is 20/20". Du tenkte vel ikke at det kom til å ende slik etter alle gangene du tilga han. Du håper vel på at inni mannen var det et eller annet sted en person som kom til å en gang forstå hvor mye du prøver og tilgir, og at han kommer til å sette pris på dette. Lykke til i fremtiden, i alle fall - håper den blir lysere 

Endret av katties
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du har vært gift med en med jevnlig brunst. Herrgud for en tosk!

Anonymkode: bb0a4...f79

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Høres ut som du har vært gift med en med jevnlig brunst. Herrgud for en tosk!

Anonymkode: bb0a4...f79

Jepp, det er også en måte å si det på… blir kvalm av å tenke på det

Skrevet (endret)

Snip 

Endret av Menchit
Skrevet

Stolt av deg ts!!!

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.7.2025 den 1.16):

Og flere ganger har HAN valgt å svikte deg og barna; å kaste vrak på sin nye sjanse, la være å endre oppførsel og bli en partner til å stole på....

Ikke bruk krefter på å skamme deg over å ha tilgitt/gitt ny sjanse/ "ofre" deg for at barna skulle slippe å oppleve en splittet familie 

Men nå er det nok; det må ikke gå helt dit at du er totalt utslettet. Du fortjener bedre, og barna bør iallefall ga EN forelder som er oppegående, ansvarlig, handlekraftig nok, og pålitelig. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Eneri skrev (2 timer siden):

Og flere ganger har HAN valgt å svikte deg og barna; å kaste vrak på sin nye sjanse, la være å endre oppførsel og bli en partner til å stole på....

Ikke bruk krefter på å skamme deg over å ha tilgitt/gitt ny sjanse/ "ofre" deg for at barna skulle slippe å oppleve en splittet familie 

Men nå er det nok; det må ikke gå helt dit at du er totalt utslettet. Du fortjener bedre, og barna bør iallefall ga EN forelder som er oppegående, ansvarlig, handlekraftig nok, og pålitelig. 

Godt sagt… ja jeg tenkte vel etter første gangen at det er lov å gjøre feil… etter andre gangen tenkte jeg tydeligvis det samme… og nå vet jeg ikke hva jeg tenker, annet enn at jeg sitter som et idiotisk spørsmålstegn og er fly forbanna. Ligger faktisk akkurat nå og skriver en lang liste med dritt, for å selv kunne lese det svart på hvitt, alt han har gjort. Jeg kjenner jeg kommer til å bruke laaang tid på å bli vant til tanken om at jeg er sjokkert over meg selv som har stått i dette… 

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...