AnonymBruker Skrevet 3. juli #1 Skrevet 3. juli Jeg er ikke på graven ofte og da får jeg ikke stelt plantene. Ser at det finnes kunstige blomster som ser ekte ut, og kunne tenkt meg å sette slike i en vase som er ment for graver. Hva tenker dere? Anonymkode: e3cc2...e99
AnonymBruker Skrevet 3. juli #2 Skrevet 3. juli Nei, det er virkelig ikke pent. Da er det penere med en figur av noe slag. Anonymkode: 62f61...774 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli #3 Skrevet 3. juli Var i en begravelse i går og så plastblomster bleket av sola. Ser ikke bra ut. Da kan du heller legge fin stein eller figur Anonymkode: c5c2a...5a2 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli #4 Skrevet 3. juli Nei. Dessuten er de av plast. Anonymkode: 4141d...c70
mereo Skrevet 3. juli #5 Skrevet 3. juli Det ser ikke pent ut over tid. Men så hadde jeg heller betalt for at noen skulle ta vedlikeholdet dersom visne blomster var en bekymring. 3
Ejliis Skrevet 3. juli #6 Skrevet 3. juli Mester grønn har veldig mange fine og veldig god kvalitet på de kunstige blomstene sine. Jeg tenker at det er helt innafor med kunstig om de holder seg pent☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #7 Skrevet 3. juli Det er ikke lov med plastblomster på gravene i Norge. Pynten på gravene skal være nedbrytbart. Anonymkode: c4ddc...ae5 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli #8 Skrevet 3. juli Nei, de falmer og holder på skitt. Alternativet er en figur av noe slag, eller å betale for regelmessig gravordning. Vi gjør sistnevnte på alle graver i familien da ingen bor i nærheten. Anonymkode: 76c77...a39
AnonymBruker Skrevet 3. juli #9 Skrevet 3. juli Pynt heller med steiner eller en statue! Plastblomster som er bleiket av sol ser ikke ut. Og de blir fort stygge av vær og vind. Anonymkode: e3f6d...74e 2
jegerrinne Skrevet 3. juli #10 Skrevet 3. juli Er vel ikke lov, i hvertfall ikke der mine besteforeldre eller der min far ligger. Og det er på 3 forskjellige steder. Så vi har satt slik selvvannene boks, og så har vi satt en liten rose og en liten grønn busk der vi ikke er ofte 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #11 Skrevet 18 timer siden Jeg har sett flere som har plast blomster, men det er ikke særlig pent. kanskje du kunne plantet noe som holder seg? Det regner jo en del så det vil jo være funket i jorda. Anonymkode: fd9a5...4cd
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Skrevet 2 timer siden Det er bedre å betale for planting, vanning og stell, så graven ser pen ut. Anonymkode: 362ba...c3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå