siljur Skrevet 3. juli #1 Skrevet 3. juli Hei! Velkommen til min prøverdagbok ☀️ Håper å kanskje komme i kontakt med andre som har, prøver på eller er gravid med barn nr.4☺️ Har 3 flotte barn fra før og vi har lenge snakket om at det kanskje hadde vært fint med en baby til❤️ Om det ikke skulle gå så er vi veldig fornøyde med de 3 vi allerede har, så nr.4 blir en bonus i tilfelle ❤️ Jeg hadde eggløsning 1/7, så nå teller jeg dager frem mot testing 🤞🏻 2 dpo i dag og skal prøve å ikke teste før dagen for forventet mens som er 16/7🙊 Spent på om det går raskt denne gangen eller om det tar lang tid hvis det i det hele tatt skjer 🤷♀️ Med nr.1 brukte vi nærmere 3 år, nr.2 tok 10 mnd og nr.3 satt på første forsøk 😅 Skulle det funke på første forsøk denne gangen så vil termin være i slutten av mars og vi vil da ha barn født i alle 4 årstidene 🤩 Håper du vil følge meg på denne reisen☀️
siljur Skrevet mandag kl 14:42 Forfatter #2 Skrevet mandag kl 14:42 6 dpo☀️ I går og i dag har jeg hatt litt murringer, likt som før menstruasjon. Har kun opplevd dette 2 ganger før, begge gangene 5 dpo og da har jeg vært gravid🙊 Nå får jeg jo alt for store forhåpninger og skuffelsen blir jo stor om det ikke stemmer denne gangen.. tenker jeg tar en test på fredag (10dpo), med de andre barna har jeg testet positivt på 9 og 10 dpo🤞🏻
siljur Skrevet onsdag kl 19:13 Forfatter #3 Skrevet onsdag kl 19:13 8 dpo☀️ Klarte ikke vente og tok en test i dag. Om jeg ser lenge nok så kan jeg skimte en svak svak strek, men tror ikke jeg får den med på bildet🙊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå