BobbySocks Skrevet 1. juli #41 Skrevet 1. juli Sier hun som bruker sommeren på å lage trolletråder. Man ser det jo på skrivestilen til slutt, det er samme person, samme merkelige formuleringer og samme teite historiene. 2
Violetta Skrevet 1. juli #42 Skrevet 1. juli Mardina skrev (11 timer siden): Noen ganger er det ganske opplagt at det er en trolletråd og da må det jo være lov å påpeke det. Hvorfor? 2 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli #43 Skrevet 1. juli Det er jo så tydelig. Ingen med litt vett i behold oppgir barnas alder, og tall her og opplysninger der, om de har et reelt problem. Og er noen så tette at de skriver så avslørende er det bare bra at tråden blir beskyldt for trolling, og raskt dør. Anonymkode: 97ebd...36f 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli #44 Skrevet 1. juli Perle skrev (11 minutter siden): Hvis man har vert her inne i noen år, så er det ikke vansklig å spotte trollene. Inleggene følger gjerne en "oppskrift" og temaene er de samme. Greit å la idiotene vite at vi "ser" igjenneom dem. Men hvorfor? Det fremstår for meg kontraproduktivt å gi tråder oppmerksomhet ved å skrive 'troll' når oppmerksomhet er hva trollene er ute etter. Anonymkode: 00280...297 4 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli #45 Skrevet 1. juli Violetta skrev (2 minutter siden): Hvorfor? For å føle seg smart? Smartere enn de som "forer" trollet? Anonymkode: 5bbf8...dae 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli #46 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men hvorfor? Det fremstår for meg kontraproduktivt å gi tråder oppmerksomhet ved å skrive 'troll' når oppmerksomhet er hva trollene er ute etter. Anonymkode: 00280...297 Enig med deg, men de er ikke smarte nok til å skjønne det. Anonymkode: 5bbf8...dae 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli #47 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nå må dere slutte med å si at " dette må være en trolletråd! " bare fordi folk har en helt annen mening og historie enn deg selv! Jeg ser dette gang på gang, og ofte kjenner jeg meg igjen i ts sitt innlegg og tenker at det er noe jeg kunne skrevet selv. Så hvorfor driver dere sånn? Det ødelegge jo mange tråder og er idiotisk! Anonymkode: 46a87...1bc Du får rapportere, står i reglene at det ikke er lov. Anonymkode: 20aa9...7f6
Perle Skrevet 1. juli #48 Skrevet 1. juli (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Og noen tror de ser troll overalt og har gjort det til sin livsoppgave å spotte troll. Og da blir en fjær til fem høns og vipps har du funnet alle tegn du lært på trollfangerskolen. Gikk du ut med topp karakter der eller? Anonymkode: 46a87...1bc Jeg beklager at jeg spoiler gleden for deg i å engasjere deg i milelange tråder om mødre som lar barna sine blir slått med belte for å gå i kjole, "sykepleiere som tjener for mye-tråder", "uføre-tråder", "onde-stebarn" tråder, og ikke minst alle kreative versjoner av "min kone-trådene"... Ignorance is bliss! Litt vansklig å se hva jeg skriver nå, men jdg ligger på stranden med sola i øynene og prøver å lese en bok, samt passe på barn og dyr. Flaks for meg, at jeg ikke er et troll, da hadde jeg nok sprukket for lenge siden.... Endret 1. juli av Perle Leifer 1
Perle Skrevet 1. juli #49 Skrevet 1. juli (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Men hvorfor? Det fremstår for meg kontraproduktivt å gi tråder oppmerksomhet ved å skrive 'troll' når oppmerksomhet er hva trollene er ute etter. Anonymkode: 00280...297 Tråden blir kuttet abrupt, og dåren, hvis har forfattet vrøvlet, mister gleden av å engasjere folk i sin latterlige lek/fantasi. Spør heller hvorfor det finnes mennesker, hvis har som hobby og lage lengst mulige trolletråder. DETTE skulle jeg gjerne like å få innsyn i patologien bak. Har spurt mange ganger, men får aldri noe adekvat svar. Endret 1. juli av Perle Leifer 1
norw Skrevet 1. juli #50 Skrevet 1. juli Mods er for passive, det er fryktelig mange innlegg som skulle vært slettet og trolig mange som skulle vært utestengt. Ikke trådstartere, men de dumpappene som svarer, til og med misbruk av AB-funksjonen. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #51 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kanskje på tide at du logger ut av forumet for ett døgn, eller mer, så du får pause fra å irritere deg over andre? Anonymkode: 0b810...492 Å irritere seg over andre er bare bra. Så kan det føre til at individer ikke blir så lett 'krenkbare'. Det er positivt for den psykiske helsen 👌 Anonymkode: 0337e...fed
Mardina Skrevet 1. juli #52 Skrevet 1. juli Violetta skrev (39 minutter siden): Hvorfor? Fordi jeg synes det er en uting å opprette trolle-innlegg. 1
HMK Skrevet 1. juli #53 Skrevet 1. juli Nei, det har jeg ikke planer om å slutte med. Jeg forstår ikke hvorfor folk forer trollene heller. 1
Violetta Skrevet 1. juli #54 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (42 minutter siden): For å føle seg smart? Smartere enn de som "forer" trollet? Anonymkode: 5bbf8...dae Litt nedlatende eller? 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #55 Skrevet 1. juli Som andre sier så er det enkelte ting som går igjen i trolletråder, og jeg synes også det er bra å la trollene vite at de er gjennomskuet. Anonymkode: fff91...b00 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli #56 Skrevet 1. juli Perle skrev (1 time siden): Hvis man har vert her inne i noen år, så er det ikke vansklig å spotte trollene. Inleggene følger gjerne en "oppskrift" og temaene er de samme. Greit å la idiotene vite at vi "ser" igjenneom dem. Du anklager jo folk i hver jævla tråd her inne for å være troll omtrent, da. Har du seriøst så lite innhold i livet ditt? Kan du ikke heller oppsøke hjelp om du sliter med paranoide tanker? Det er uhøflig og frekt å holde på sånn som du gjør. Du har anklaget meg for å være troll og. Ta deg sammen. Anonymkode: 9ed73...ea2 2 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli #57 Skrevet 1. juli Er ikke bare dette forumet det problemet er. Så selv i et forum jeg skrev om våres utfordringer i forhold til diagnose barn. Fikk da høvlet over at alt var løgn og at ting kunen ikke være slik. At helsevesenet ikle kunne overse slikt, at ppt skole osv ikke kunne så lite om ting Anonymkode: 33f5b...9b2 2 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli #58 Skrevet 1. juli Mardina skrev (14 minutter siden): Fordi jeg synes det er en uting å opprette trolle-innlegg. Med mindre du er synsk så vet du ikke hva som er troll og ikke. Jeg opprettet et innlegg om at jeg hadde blitt utsatt for noe alvorlig, og ble anklaget for trolling. Det var utrolig sårt da jeg var kjempelei meg og redd etter det som hadde skjedd. Dere som holder på sånn kan jo umulig ha det bra med dere selv? Er det bare snakk om å mobbe folk som er langt nede? Det finnes hjelp mot paranoide tanker, kan også ringe Bengal helse om dere sliter Anonymkode: 9ed73...ea2 2 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli #59 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er ingenting som er opplagt på KG,det er så mange kvasi -eksperter at jeg blir sprø. Folk som lager sin egen regler og oppfatninger om hva som er reellt og ikke. Dere vet ingenting om andre sitt liv,folk kan oppleve mer enn dere har hørt om. Så det er usaklig å kalle det trolling bare fordi det høres rart ut. Kanskje det er bare du som har levd et enkelt liv og ikke greier å forstå at andre sine liv er mer komplisert? Ts Anonymkode: 46a87...1bc AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det som er så idiotisk her er at folk gjør seg selv om til ",troll-jegere"og disse flyr rundt å beskylder altfor mange for å trille. Og de har null bevis,det er bare drittptat og bullshit. In fact er det disse som ødelegger flere tråder enn de som troller gjør! Anonymkode: 46a87...1bc AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er enig. Det er tydelig at dette forumet frekventeres i høy grad av folk som ikke har et større sosialt nettverk, kanskje de er isolerte eller uføre, men de har ofte ikke varierte relasjoner. For en stund tilbake var jeg innom en tråd fra en stakkar som var i et forhold der partneren ikke behandlet vedkommende bra, men personen syns det var vanskelig å avslutte. Der ble det tidlig ropt om trolling. Og kanskje det var det (klarer ikke helt se for meg gleden i å dikte opp tragiske historier da). Poenget mitt er bare at jeg har vært borti mye verre enn det i virkeligheten hos folk jeg kjenner. Om du lever skjermet så aner du ikke hva enkelte faktisk kan gå gjennom. Så nei, alt er ikke åpenbar trolling. Anonymkode: 25e56...c49 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er ren og skjær hersketeknikk. Mange som føler de må trykke ned andre, eller heve seg selv over andre. Narsissistiske er de. Anonymkode: 0c079...516 Jeg synes nå disse kommentarene var mye styggere enn å kalle noen for troll. Det er ikke disse her som får min sympati, for å si det sånn. (Det er heller ikke overraskende at nå skal det ikke bli mer til enn å si at en tråd er troll før man blir stemplet som narsissist. Alt i god gammel KG-diagnosisterer-over-en-lav-sko-ånd). Anonymkode: fff91...b00
GrønnNellik68 Skrevet 1. juli #60 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kanskje på tide at du logger ut av forumet for ett døgn, eller mer, så du får pause fra å irritere deg over andre? Anonymkode: 0b810...492 Det burde du og som ikke evner å sette deg i andre folk og prøve å forstå hva folk går igjennom. 1000% enig med TS Det ropes trolling over en lav sko selv om jeg i hvertfall ikke kan se at det er en trolletråd. Har fått stemplet selv på anonyme tråder som langt fra er trolling. Og glad er jeg for at de ble skrevet anonym. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå