AnonymBruker Skrevet 29. juni #1 Skrevet 29. juni Vagina heter det på fagspråket, eventuelt vulva. På vulgært folkemunne brukes ofte ordet f*tte. Men har du noen andre ord som brukes om en kvinnes kjønnsorgan? Vet det finnes mange artige dialektord rundt omkring. Anonymkode: ddecc...7ca
Stor pike Skrevet 29. juni #2 Skrevet 29. juni Ikke eventuelt. Vulva er alt utenpå, kjønnsleppene og klitoris. Vagina er det inni. Selv sier jeg fitte, dåse, mus - alt etter anledning og til hvem.
AnonymBruker Skrevet 29. juni #3 Skrevet 29. juni Nå er vagina og vulva to forskjellige ting, da.. Men ja, det finnes mange slags ord for det kvinnelige kjønnsorganet. Samme som med det mannlige. Anonymkode: ba16b...37a
AnonymBruker Skrevet 29. juni #4 Skrevet 29. juni Dåse, fiffi, mus, slufse. Sånn generelt. Ellers har vi jo biffgardiner. Det jeg kommer på i farten. 😅 Anonymkode: 592d9...e09 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #5 Skrevet 29. juni Stor pike skrev (1 minutt siden): Ikke eventuelt. Vulva er alt utenpå, kjønnsleppene og klitoris. Vagina er det inni. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå er vagina og vulva to forskjellige ting, da.. Dette er noe alle vet. Alle vet og at ordene for det kvinnelige kjønnsorgan ikke skiller på vulva / vagina. Vær så snill å la dette være siste ord om akkurat dette, jeg ville bare høre om noen hadde noen artige ord / uttrykk Anonymkode: ddecc...7ca 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni #7 Skrevet 29. juni Jeg kaller det «Huha’n». Ja, jeg vet det er teit. Anonymkode: 121a8...ca8 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #8 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette er noe alle vet. Alle vet og at ordene for det kvinnelige kjønnsorgan ikke skiller på vulva / vagina. Vær så snill å la dette være siste ord om akkurat dette, jeg ville bare høre om noen hadde noen artige ord / uttrykk Anonymkode: ddecc...7ca Hehe... Men du visste det jo tydeligvis ikke. Så... bare hyggelig Håper du lærte noe nytt i kveld. (Forresten er det en litt spesiell runketråd) Anonymkode: ba16b...37a 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #9 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hehe... Men du visste det jo tydeligvis ikke. Så... bare hyggelig Håper du lærte noe nytt i kveld. (Forresten er det en litt spesiell runketråd) Anonymkode: ba16b...37a Stopp Anonymkode: ddecc...7ca 2
Hulderen Skrevet 29. juni #11 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Vagina heter det på fagspråket, eventuelt vulva. På vulgært folkemunne brukes ofte ordet f*tte. Men har du noen andre ord som brukes om en kvinnes kjønnsorgan? Vet det finnes mange artige dialektord rundt omkring. Anonymkode: ddecc...7ca Ja, vi har jo skjeden for vagina og venusberget for vulva. Gode, norske ord. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #12 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hehe... Men du visste det jo tydeligvis ikke. Så... bare hyggelig Håper du lærte noe nytt i kveld. (Forresten er det en litt spesiell runketråd) Anonymkode: ba16b...37a Slutt da, alle vet det, dette er kjedelig. Anonymkode: 121a8...ca8 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #13 Skrevet 29. juni Sier bare underliv jeg. Hvis det er snakk om barn så sier jeg tissen. Kaller skjeden for babyhåla (der babyen kommer ut). Anonymkode: 0f214...e5a 1
Hulderen Skrevet 29. juni #16 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Sier bare underliv jeg. Hvis det er snakk om barn så sier jeg tissen. Kaller skjeden for babyhåla (der babyen kommer ut). Anonymkode: 0f214...e5a Babyhåla høres mer ut som livmoren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå