AnonymBruker Skrevet 27. juni #1 Skrevet 27. juni Jeg er en slank-isj, høy mann i 40-åra som sykler og går på tur mye, holder en ok form. Men i det siste har jeg blitt stivere og merker at jeg synes det er fælt å f.eks. plukke opp ting jeg har mistet på bakken. Ryggen har vært mitt svakeste ledd lenge. Er det noen her som kan anbefale en god form for trening til å fikse dette? Var til fastlegen for flere år siden som også anbefalte en app med øvelser, men i hverdagens sus ble denne borte igjen. Anonymkode: 9f2aa...28c
AnonymBruker Skrevet 27. juni #2 Skrevet 27. juni Mobilitetsøvelser kan hjelpe bra, kan finne mange bra øvelser på youtube feks. Er magisk for min stive rygg ihvertfall Anonymkode: ca0cd...c7e 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #3 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Mobilitetsøvelser kan hjelpe bra, kan finne mange bra øvelser på youtube feks. Er magisk for min stive rygg ihvertfall Anonymkode: ca0cd...c7e Er det bare "mobilotetsøvelser" du søker på da? Om du har en konkret kanal eller noe du vet er seriøs og god, tar jeg gjerne imot. Anonymkode: 9f2aa...28c
Nowayback Skrevet 28. juni #4 Skrevet 28. juni Jeg er 39 og er også stiv i ryggen. Klarer f.eks ikke snømåking mer enn 15 min av gangen. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #5 Skrevet 28. juni Mobilitetsøvelser og Styrkeøvelser som knebøy, markløft, ryggøvelser etc. sterke muskler er og smidige. Øvelser som og er mer løperspesifikke styrker og hofte og korsrygg mye. Anonymkode: be5df...f8e 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #6 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Mobilitetsøvelser og Styrkeøvelser som knebøy, markløft, ryggøvelser etc. sterke muskler er og smidige. Øvelser som og er mer løperspesifikke styrker og hofte og korsrygg mye. Anonymkode: be5df...f8e Det var litt mer konkret, takk! Kanskje jeg bare begynner med dét. Anonymkode: 9f2aa...28c
AnonymBruker Skrevet 28. juni #7 Skrevet 28. juni Styrkeøvelser som går på kjernemuskulaturen. Anonymkode: de5fe...8f9
Ulla Ullsokk Skrevet 28. juni #8 Skrevet 28. juni mobilitetstrening: https://www.instagram.com/beardthebestyoucanbe?igsh=am95eHI5NXZ3YTUz og evnt bindevevsbehandling, hvis du har stresset mye i ditt liv. Men mye er gjort med mobilitetstrening! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå