AnonymBruker Skrevet 26. juni #21 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Viktig å fortelle om dine alkoholvaner ja 😅🙈 Anonymkode: da299...645 Nå var jo det relevant iom at jeg spurte Anonymkode: 34a99...22a 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #22 Skrevet 28. juni Tenk å synke så dypt som å ta initiativ. Om han ikke har fått øynene opp foe deg allerede så ville jeg latt det ligge. Anonymkode: f5f45...a77
AnonymBruker Skrevet 28. juni #23 Skrevet 28. juni Du er i 30-årene og har aldri tatt inititativ? Hva anser du som inititativ? Noe må du vel ha gjort hvis du har vært «lite singel». Husk at flørting i seg selv også er et inititativ. Anonymkode: 295fe...902
Gratis Skrevet 28. juni #24 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (På 26.6.2025 den 21.50): Skjønner dere hva jeg mener? Tenk å bli avvist? Er liksom litt red… tror egoet mitt hadde blitt såret også hadde jeg i alle fall aldri gjort sånt igjen! Anonymkode: 34a99...22a Da vet du jo hvordan menn har hatt det gjennom alle tider! Med tanke på feminismen så må dere nok ta del av dette også 😉
AnonymBruker Skrevet 28. juni #25 Skrevet 28. juni Jeg hadde en fyr i vennegjengen som jeg likte i noen måneder. Prøvde å hinte, men kom ingen vei. Til slutt ba jeg ham bare på date, og vel, vi er sammen nå. Har snakket med flere mannlige venner og alle syns bare det er hyggelig å bli bedt ut av damer, selv når de ikke er interessert av ulike grunner. Helt lov å spørre også bare godta svaret du får. Anonymkode: a373b...3dd 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni #27 Skrevet 30. juni Hva er det med kvinner som er så livredd for avvisning? Merkelig mange kvinner er redd for det, hvorfor skulle det være noe verre for kvinner? Anonymkode: 8202b...5ea
AnonymBruker Skrevet 2. juli #28 Skrevet 2. juli engelfjeset skrev (På 30.6.2025 den 0.57): Hvordan går det TS? Joda vi har daglig snap-kontakt nå, så det går fremover 😂 Anonymkode: 34a99...22a 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #29 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Joda vi har daglig snap-kontakt nå, så det går fremover 😂 Anonymkode: 34a99...22a Og ja det var jeg som tok initiativet til det😀 så uansett om det skulle bli noe ut av dette eller om det stopper her så syns jeg at jeg har vokst litt og tør kanskje mer neste gang☺️ Anonymkode: 34a99...22a 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #30 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (På 30.6.2025 den 14.46): Hva er det med kvinner som er så livredd for avvisning? Merkelig mange kvinner er redd for det, hvorfor skulle det være noe verre for kvinner? Anonymkode: 8202b...5ea Enig med deg! Derfor prøver jeg å jobbe med meg selv og ikke bare sitte å beundre i stillhet. TS Anonymkode: 34a99...22a 1
Engel Skrevet 3. juli #31 Skrevet 3. juli TS, det er ganske tydelig at han ikke er uinteressert, så hvis du ønsker at det skal skje noe mer så tenker jeg at du trygt kan invitere han ut på date. Jeg tok omsider mot til meg for noen uker siden og spurte han jeg har vært nysgjerrig på en stund, og fikk positivt svar. Så vi har vært ute på to dater nå. Litt som deg så hadde jeg tydelige tegn på at han likte meg, usikkerheten lå mer i om det bare var vennskapelig eller kunne bli noe mer. Jeg har forresten gjort det en gang tidligere også, da med en jeg bare såvidt hadde pratet med et par ganger. Sendte han en melding på Insta av alle ting, for det var eneste sted jeg fant han. Fikk positivt svar da også. Datet noen uker før vi fant ut at vi passet best som venner. Vi har kontakt den dag i dag da, så det var absolutt verdt det. Han er en god venn.
AnonymBruker Skrevet 3. juli #32 Skrevet 3. juli (endret) Som flere er inne på her, spør ham om han er interessert i å bli bedre kjent. Ta en kaffe eller lignende. Start med noe lavterskel, så føl deg fram hvordan flørten går. Anonymkode: 4a955...150 Fjernet sitat av slettet innhold og svar til dette. Perelandra, mod. Endret 4. juli av Perelandra
AnonymBruker Skrevet 3. juli #33 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (14 timer siden): Enig med deg! Derfor prøver jeg å jobbe med meg selv og ikke bare sitte å beundre i stillhet. TS Anonymkode: 34a99...22a Bra. Finnes ikke noe skummelt med å bli avvist. Lykke til! Anonymkode: 8202b...5ea
Perelandra Skrevet 4. juli #34 Skrevet 4. juli Tråden er ryddet for tull og avsporinger, og svar til dette. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå