Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:overrasket::tristbla::grine:

komme inn her og bare legge innlegg og slette det før jeg ser det og ikke skrive noe mer en det da blir jeg leeeeeeiiiiiiii meeeeiiiii.. :grine:

bortsett fra det har jeg nå shoppet!

masse underbukser og sokker, ett par spenner og ett skjørt.

og mat da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: God morgen.

I dag har jeg for en gangs skyld litt rolig morgen - så da får jeg tid til å ta en "runde" og oppdatere meg. :ler: Må jo følge med vet'u.

Rhos sletta boka si i går :tristbla: - men så lenge hun ikke sletter seg selv - regner jeg med at vi har henne i de andre bøkene hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åffer i alle verdens dager og netter gjorde a det a? :forvirret:

men men, god morgen ja.

jeg er på jobb, så veldig happy er jeg ikke.

men jeg har fått godkjent sluttdato!! :klappe:

11. november er min siste dag her, så nå har jeg under en måned igjen, og den jobber jeg bare 50% i!!! :hoppe:

det er deilig å tenke på det!!

gledermeggledermeggledermeg :hoppe::enig::tommel::klappe::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tommel: - så fint med sluttdato da - så sjefen ble frisk nok til å svare - selv om du ikke ringte ham hjem :erter:

(er ikke 11/11 fandens fødselsdag forreste - en passende dag å slutte på :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: fandens dato? :sjarmor: passende.

joda, han ble superfort frisk igjen tenker jeg, for de hadde salgsmøte i går, og der måtte han nok være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du som har handlet nytt! Deilig å fornye seg litt ;)

Så godt å vite at du snart er ferdig da!

Du får gjøre dte beste ut av den tiden som er igjen. Snart er det over!

Du er heldig! Håper det snart er meg... Intervju i dag gikk kjempeflott syns jeg.. Veldig god kontakt, jeg likte de veldig godt, jobben virker bare helt super duper, perfekt for meg! Men jeg er jo selvsagt redd for at de har andre veldig gode kandidater, så jeg tør ikke håpe for hardt.

:troest:

:kose:

Skal tenke på deg frem til du slutter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet med fornyelse er jo bare at man ikke alltid har noe som passer til.... :sjenert:

kjøpte kjempestilig skjørt, og har masse topper og overdeler og jakker som går til, men har ikke noen sko som passer til... :forvirret:

den typen sidt skjørt som er nå (i brunt) passer liksom ikke helt til mørk grå sneakers som er det jeg hovedsakelig har.... ikke kan jeg begynne å bruke lobbene mine enda heller, de kan godt brukes til skjørt i mitt hode, men ikke før det blir kaldt.

så jeg må løpe å se om jeg finner noen billige-billige sko eller støvletter som jeg kan bruke til det. trenger noen i forhold til den tweedbuksa jeg kjøpte til intervjuer også, og har generellt bruk for ett par pene/enkle sko/støvletter som går både til olabukser, skjørt og penere bukser.

men billig-billig.... må på din sko og økonomisko idag tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg elsker også sko, men har egentlig ikke råd, har jo kjøpt vinterstøvletter allerede, og pleier ikke å være sånn veldig for enda flere.... men trenger noe midt i mellom, som ikke er for lite og ikke for varmt, og som passer til både pent og litt mer vanlig.

og jupp, det er gøy å handle sko, men mer gøy når man faktisk har penger til det... :forvirret::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og jupp, det er gøy å handle sko, men mer gøy når man faktisk har penger til det...  :forvirret:  :sur:

Det er alltid mer gøy å handle når man har penger til det - men det er mye lettere å finne noe når man ikke har det :sjenert:

God morgen forresten - du har vel fri i dag.

Tar nok en kort dag - sov ikke godt i natt - og jobber jo egentlig 80% - selv om jeg er her "hele tiden"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men fant egentlig ingen, som jeg har råd til ihvertfall

prøve meg opp på storo idag, se om det er noe på de tre skobutikkene som er der.

viktig å få sovet ut etter en sånn opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jupp, har svart litt jeg.

også har jeg vært ute å kjøpt meg brune støvletter....

de passer glimrende til skjørtet etter min mening.... men de er vel så typisk ikke-feminint som du kan få det, og veldig meg. :sjenert::ler:

ser i grunnen ut som gummistøvler bare i semsket skinn..... foret med godt for, og skikkelig barnslig søte. :ler:

kanskje ikke akkurat det som er fancy å bruke på intervjuer og sånt... men kan brukes av meg til hverdags og annet, så jeg kastet meg på og kjøpte dem jeg!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...