Gå til innhold

Ting andre liker, men ikke du

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blåturer og teambuilding! Jobb er jobb, fritid er fritid, og jeg liker å skille mellom dem. Uansett hvor hyggelige kollegaene mine er, holder det i massevis å treffe dem på jobb. Jeg har nok venner å ivareta, så jeg har heller ikke behov for å få flere venner.

Anonymkode: 191cf...cd4

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.6.2025 den 15.13):

- melkesjokolade

Anonymkode: 89699...715

Heldiggris! Tenk så slank jeg hadde vært om jeg ikke hadde likt sjokolade... :) 

AnonymBruker skrev (På 24.6.2025 den 15.22):

- Jeg har null interesse av festivaler og konserter elller andre typer arrangementer med masse kø og trengsel. 

- Jeg er ikke spesielt glad i å reise og elsker heller å være hjemme. 

- Hater at det skal tas bilder og snappes hver gang man er ute på noe sosialt/fester/jobbsammenkomster osv. 

- Jeg hater/liker ikke noen for form for typisk julemat. Altså lutefisk/ribbe/pinnekjøtt/medisterkaker/ fenalår/sylte. 

- Treningssenter. Synes det er ekkelt å svette innendørs med en haug med andre folk og synes det er bortkastede penger. Jeg foretrekker å være aktiv iform av fysisk arbeid eller andre lystbetonte aktiviteter som vandring i utmark, helst dersom ikke alle andre ferdes. 

- El-bil. Kommer ikke til å anskaffe før jeg absolutt må. 

Anonymkode: 91997...a67

Hallo, er du meg??? :P Samme her!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.6.2025 den 14.26):

Mange liker utepils om sommeren..Jeg liker ikke noe slags øl.

Anonymkode: 0f8c5...54b

Samme her. Men is er 🤗

Anonymkode: 9e54c...397

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke fest/festing. Jeg gjorde det før, men ser folk eldre enn meg som enda gjør det. 
Jeg liker ikke musikk som før. Det er utrolig merkelig. 

Kvinne, 50+

Anonymkode: 9e54c...397

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

- egg

- festivaler

- ed sheeran

- jobbarragement/fester/team building på fritiden (selv om jeg liker kollegaene mine)

Anonymkode: ae946...33e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

-Ost: jeg liker gulost i små mengder, men ostetallerken og lignende holder jeg meg pent unna.

- Taylor Swift: helt grei musikk, men fansen gir meg litt «kult vibber» og det blir for mye. jeg skjønner heller ikke greia med Britney Spears og Beyonce.

- ASMR: Hater det, gir meg gåsehud på helt feil måte.

- Festivaler: For mye folk, for mye alkohol og bare generelt for mye.

- Melkesjokolade, salt potetgull og reker hopper jeg også pent over.

Anonymkode: d27e3...70d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir så irrtitert av at venner jeg har på snap sender samme snap på innboks  som de legger ut på story.

Hvorfor gjør folk det? Bare uhøflig syns jeg.

Jeg ser jo storyene. Samt at jeg av og til velger å "reagere" på den. 

Anonymkode: a2340...b63

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tomat, agurk, sennep, oliven, makrell i tomat, ananas, mm.

Er 49 år, og overlevd så langt.

Anonymkode: f419e...4c4

Skrevet (endret)

Alt innen idrett.

Moderne musikk.

Korpsmusikk.

Endret av Honey Dew
  • Liker 1
Skrevet

Regnvær og vind. Fatter ikke at folk syns det er koselig. Jeg mister all energi av gråvær. Og fryser. Og må bruke lue hele tiden. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Å gjøre ting sammen med andre. Gå på kafé eller på kino sammen med andre. 

Anonymkode: 207c6...74f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alkohol og avakado.

Anonymkode: f552f...1a0

• Hjerte 1
Skrevet

- Leverpostei er helt grusomt! 🤢
- Makrell i tomat er død. 🤢
- Sursild er så sur at silda døde av lukta si. 🤢

AnonymBruker
Skrevet

Taxfree

Anonymkode: 62836...a03

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.6.2025 den 21.57):

Jeg er veldig åpen og tolerant, men jeg liker ikke pride. Syns det er unødvendig mye styr og fokus på dette. Helt forbaska unødvendig. Hva du stapper opp i din egen rompe er helt opp til deg og jeg kunne ikke brydd meg mindre, og jeg trenger seriøst ikke flagge en måned over din rett til å stappe noe i din egen rompe, eller elske hvem du vil. Jeg syns heller ikke regnbueflagget er noe fint. Syns designet ser sykt teit ut. Når det er sagt så er jeg sykt gla i alle homofile, transer og lesbiske som jeg kjenner, og vil alltid støtte dem! Om det hjelper dem så skal jeg heise flagget og gå i parader og feire sammen med dem når som helst! Bare vit at jeg syns hele greia er litt unødvendig. 😂

Anonymkode: c73ca...5f9

Helt greit å være lei av Pride og synes det er for mye, men hvis du tror det handler om retten til å putte hva man vil i rumpa så er det jo ikke rart du synes det er teit. Kanskje du burde spørre alle disse vennene dine som du er så glad i om hvorfor de feirer Pride.

AnonymBruker skrev (På 25.6.2025 den 1.15):

Dette kommer bare til å fortsette, og kanskje også eskalere pga hvordan rompa til folk blir dyttet opp i trynet vårt med tog og flagging i en måned. Det er bare for mye. Uføre blir også rakket ned på og diskriminert, men de flagger ikke for oss i en måned, jeg lurer på hvorfor det.

Anonymkode: a61b2...eb2

Når hørte du sist at uføre personer ble truet på livet eller drept fordi de var uføre? 
Jeg har forøvrig sett masse regnbueflagg, men har enda ikke fått noen rumpe dyttet opp i trynet. Hvor er det du pleier å ferdes, egentlig?

AnonymBruker skrev (På 9.7.2025 den 22.37):

Psykisk vold bør blitt på alvor 

Anonymkode: 3d97b...658

Mener du andre liker psykisk vold?

Tror mange her trenger å lese overskriften og hovedinnlegget i tråden.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Melk.

Anonymkode: 7b73d...3a2

• Liker 1
Skrevet

Kebab 

Festivaler

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Helt greit å være lei av Pride og synes det er for mye, men hvis du tror det handler om retten til å putte hva man vil i rumpa så er det jo ikke rart du synes det er teit. Kanskje du burde spørre alle disse vennene dine som du er så glad i om hvorfor de feirer Pride.

Når hørte du sist at uføre personer ble truet på livet eller drept fordi de var uføre? 
Jeg har forøvrig sett masse regnbueflagg, men har enda ikke fått noen rumpe dyttet opp i trynet. Hvor er det du pleier å ferdes, egentlig?

Mener du andre liker psykisk vold?

Tror mange her trenger å lese overskriften og hovedinnlegget i tråden.

Er en del som svarer merkelig her inne

Skrevet
Fighter83 skrev (På 24.7.2025 den 18.33):

At menn bruker truser. Det finnes ikke attraktivt for min del altså!!! 

Bedre å gå uten si'

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Brunost! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...