Gå til innhold

Ting andre liker, men ikke du

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Alt det du nevner er ting jeg elsker 😅 hva liker du da?😅

Anonymkode: c8e90...a68

Spise god mat, drikke god drikke, trene, fotball, tv-serier/filmer.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Blindfold69 skrev (5 timer siden):

Joggesko🤮hvorfor kan ikke menn gå i herresko og damer i damesko, gjerne no sexy/elegant, Neida jævla joggesko hvor du enn ser

Skulle gjerne gått mere med høye hæler , men mange som går med joggesko har ødelagt rygg og andre svakheter i kroppen

Anonymkode: 71d98...771

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Negative folk og folk som klager på småsaker 🤯

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Babyer og barn synes jeg som regel er slitsomme, uinteressante og ekle (vond lukt, som noen tidligere har nevnt). Mye bedre når de er sånn 10 år pluss. 

Bowling 

Fjellturer  

Vintersport (altså å drive på med det selv) 

Hvis jeg har vært på kino eller ute og spist middag og noen foreslår en ta en drink på en bar etterpå, så vil jeg bare hjem. Vet ikke helt hvorfor det er sånn. Kan fint dra på byen og ta en helkveld andre ganger. 

Nattmat (etter å ha vært på byen) 

Anonymkode: 542a1...aab

Skrevet

Øl

Vin

Kaffe

Reker

Krabber

Slalom

Konserter

Sushi

Katter

Pølser

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Livet

Anonymkode: 95755...386

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Skulle gjerne gått mere med høye hæler , men mange som går med joggesko har ødelagt rygg og andre svakheter i kroppen

Skjønner det men MÅ det være joggesko?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Babyer og barn synes jeg som regel er slitsomme, uinteressante og ekle (vond lukt, som noen tidligere har nevnt). Mye bedre når de er sånn 10 år pluss. 

Bowling 

Fjellturer  

Vintersport (altså å drive på med det selv) 

Hvis jeg har vært på kino eller ute og spist middag og noen foreslår en ta en drink på en bar etterpå, så vil jeg bare hjem. Vet ikke helt hvorfor det er sånn. Kan fint dra på byen og ta en helkveld andre ganger. 

Nattmat (etter å ha vært på byen) 

Anonymkode: 542a1...aab

Akkurat det der, bortsett fra at jeg ikke synes det er bedre når de er 10 år heller. 

Anonymkode: 12939...55e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke softis.

Anonymkode: 9ed1d...714

AnonymBruker
Skrevet

- Å bade i saltvann. Så sykt udelikat og nasty.. krabber, sjøstjerner, maneter og tang, for ikke å nevne lukten. Nei takk. 

- Materialisme. At alle skal eie fem hus og leiligheter, flere hytter, bil, båt og feriebolig i “Syden” og alltid sammenligne seg med andre, samtidig som man aldri er fornøyd eller takknemlig for det med faktisk har. 

- Øl. Det smaker flytende brød med alkohol, delicious. 

- Jul. Hvor alle SKAL være påtatt glade og samles med utrivelige familiemedlemmer på tvang fordi det er jo “sånn det er” og “tradisjon”

- Sånn “Omg nei ser du ikke på Hver gang vi møtes? Lindmo? Feriehytta?” (Eller hva pokker det heter) Synes generelt veldig mye av norsk tv er kleint, kunstig og uorginalt. Ser nesten ikke på norsk tv. 

Anonymkode: 6ee95...500

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Skogkatten skrev (På 24.6.2025 den 15.08):

- Øl og kaffe. Har prøvd utallige ganger, men klarer ikke å synes at det er godt.

- Festivaler. Jeg vet om morsommere ting enn å omgås fulle folk som tisser overalt. Og aldri i verden om jeg skal sove i telt igjen. Det er også alt for mye bråk. 

- Friluftsliv. Jeg liker komfort. Og jeg liker ikke ferier der hele opplevelsen består av transport fra A til B. 

- Vinter, ski og snø. Når alle stråler fordi det er sol og de lurer på om jeg har gått på ski. Det er 15 minus, for pokker, jeg går ikke ut i sånne temperaturer frivillig. 

- Sport. Spesielt fotball. Hvorfor synes så mange det er interessant å se en gjeng mennesker løpe etter en ball? La dem få hver sin, så slipper vi maset. 

Enig i det aller meste, bortsett fra temperatur 😁 Føler meg syk i slike temperaturer som det er nå. 

Anonymkode: 65e99...ae3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dessuten:

- Sole seg, og å bli solbrun.

- Melk.

- Slush.

- Teambuilding-aktiviteter, men det tror jeg er omtrent like mange som ikke liker 😛 Synes forresten leirskole var gørrkjedelig, kjenner meg ikke igjen når det påstås at det var en flott opplevelse for alle barn...

Anonymkode: 65e99...ae3

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.7.2025 den 4.34):

Negative folk og folk som klager på småsaker 🤯

Er det så mange andre som liker det?

Anonymkode: ea8d1...01c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.7.2025 den 20.49):

Akkurat det der, bortsett fra at jeg ikke synes det er bedre når de er 10 år heller. 

Anonymkode: 12939...55e

Jeg er motsatt der. Store unger liker jeg ikke. Liker de best når de er små. 

Skrevet

Jeg liker ikke:

- Vanlige kaker (fløtekake, marsipankake, tørre sjokoladekaker)
- Sport
- Sommervarme
- Komlemiddag
- Sjømat
- Barn

AnonymBruker
Skrevet

Varmen. Spania. Cotage cheese. Pedro Paascal.

Anonymkode: 12265...70e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Maskinfører skrev (På 28.6.2025 den 20.44):

Blodklubb og Lungemos da er det slutt for meg 

Men er dette noe alle liker? Tror jeg aldri har møtt noen som liker det.  

Anonymkode: eecb6...d9d

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Men er dette noe alle liker? Tror jeg aldri har møtt noen som liker det.  

Anonymkode: eecb6...d9d

Tipper det bodde sammen med folk som likte det 

AnonymBruker
Skrevet

Hytteliv. Klaustrofisk og kjedelig.

Mat- og vinsnobberi (liker dog både mat og vin). Tenker det er et slags kultursubstitutt for folk som ikke har greie på litteratur, musikk og kunst.

Sushi. Smaker ingenting annet enn soyasaus og wasabi. 

Reality. Banalt og fordummende.

Pseudofeminister. De som tror at kvinnekamp dreier seg om å ta seg sammen på individuelt nivå, snarere enn å gjøre noe med de strukturelle, sosiokulturelle/-økonomiske årsakene til forskjellsbehandling. 

Makrell i tomat. Som grønn kryptonitt.

Anonymkode: 0fc35...34e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...