-jk- Skrevet 21. juli #301 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sushi. Smaker ingenting annet enn soyasaus og wasabi. Anonymkode: 0fc35...34e Det er nok fordi du tar for mye soyasaus og wasabi på Og evt. spiser den for kald. Sushi skal være romtemperert. Dropp all takeaway-sushi som er ferdiglaget før du bestiller/kjøper den, den er ubrukelig. 1
Hmmmmmm Skrevet 21. juli #302 Skrevet 21. juli Nowayback skrev (På 14.7.2025 den 11.34): Svarte bare på tråden. Jeg la på et par ting jeg hadde glemt. Det meste ved et vanlig liv stresser meg. Så da liker jeg ikke et vanlig liv, tydeligvis. Jeg liker å sove, spise, drikke, løpe, se tv-serier, filmer. Samme som meg, bortsett fra løping.😂 Liker ingenting omtrent. Har ikke hobbyer. Jeg kan nok dra det så langt å si at jeg hadde ikke lagt merke til om jeg hadde sonet i fengsel eller ikke🫣 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #304 Skrevet 22. juli Selfier. Jeg HATER selfier. Både å få og gi. Er vel generelt dritt lei sosiale medier og kuratert framstilling av livet. Anonymkode: 0beca...82d 4
Maleficenta Skrevet 23. juli #305 Skrevet 23. juli desillusjon skrev (På 21.7.2025 den 10.03): Snapchat Eeeeniiiig 1 1
sakteglød Skrevet 23. juli #306 Skrevet 23. juli mobbing, ødelegger innlegg til folk,baksnakking og alkohol. Har aldri likt smaken. 1
Maleficenta Skrevet 24. juli #307 Skrevet 24. juli bryllup 2025 skrev (21 timer siden): mobbing, ødelegger innlegg til folk,baksnakking og alkohol. Har aldri likt smaken. Liker folk mobbing? 4
sakteglød Skrevet 24. juli #308 Skrevet 24. juli Maleficenta skrev (Akkurat nå): Liker folk mobbing? ja dem som mobber gjør jo tydelig hvis det 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli #309 Skrevet 24. juli At noen sender snap til meg, som de kunne lagt på story. Skal de sende direkte til meg så må det være til meg, ikke generelle bilder. Liker det ikke😅 Anonymkode: c35be...062 2 1
Fighter83 Skrevet 24. juli #310 Skrevet 24. juli At menn bruker truser. Det finnes ikke attraktivt for min del altså!!!
AnonymBruker Skrevet 24. juli #312 Skrevet 24. juli Jeg drikker ikke øl, drikker ikke alkoholfritt øl engang, liker ikke smaken. Liker ikke alkohol ellers heller, forresten. Liker ikke countrymusikk, så det å ta på seg en cowboyhatt og boots kommer jeg aldri til å gjøre. Det å bade på en overfylt strand, der man føler at alle ser at du er der, nei takk. Reise på campingtur er også noe jeg vil slippe. Fornøyelsespark med ting som går rundt er også nei, blir svimmel, og det er ikke verdt det for min del. Anonymkode: 37bad...40c 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #313 Skrevet 24. juli Folkemord er det tydeligvis en del som liker. Jeg er ikke så fan av det. Anonymkode: 1b716...e98 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #314 Skrevet 24. juli Maleficenta skrev (55 minutter siden): Liker folk mobbing? Er mange som liker det, dessverre! Å ødelegge folk for resten av livet, det er det som skjer med de som blir mobbet. Politikerne kan love mobbefrie skoler så mye de vil, men det vil ikke bli slutt på det. Så lenge det finnes idioter der ute så vil mobbing finnes. Anonymkode: 37bad...40c 2
Stacy__ Skrevet 24. juli #315 Skrevet 24. juli Konserter og festivaler, matcha islatte, øl, sprit, sport på tv 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #316 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (På 24.6.2025 den 14.26): Mange liker utepils om sommeren..Jeg liker ikke noe slags øl. Anonymkode: 0f8c5...54b Jeg er hverken fan av øl, cider ellet rusbrus.. Anonymkode: 33aca...ff4
lolitsme Skrevet 29. juli #317 Skrevet 29. juli At folk bruker jomfru på menn, er jeg ikke særlig fan av. Fru er en kvinne. 😂 Det er ikke noe som heter «jomherr» 😛
AnonymBruker Skrevet 29. juli #318 Skrevet 29. juli Øl, fotball, ski og typiske festivaler der man står stuet sammen. Øl smaker grusomt, fotball og ski er tortur å se på og festivaler er bare mas. Anonymkode: e367b...b34 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli #319 Skrevet 29. juli Kardashians, og annet søppel-TV For eksempel 71 grader nord, og Farmen, eller lignende. Folk er virkelig nødt til å ha temmelig tomme og innholdsløse liv, ettersom slike patetiske TV-programmer tydeligvis er ukens aller største høydepunkt for dem. Anonymkode: b0af9...9c6 2
Fant80 Skrevet 29. juli #320 Skrevet 29. juli -Festivaler -Bøker -Bildilla -Trene -Fisk -Grønnsaker -Andre folk -Nyheter og været -Politikk -Botox og plastisk kirurgi -Fjellklatring -Golf -ALT som har med ski å gjøre -Arbeid (som i jobben din) -Religion -Sushi -Mac og iphone -Pærra og alle de 18 spin-off konseptene -Influensere -Facebook -USA -Ølbrygging -Sigarer -Raketter -Dyre restauranter -Tyrkisk hår -Jakt og fiske
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå