Saltwatertaffy Skrevet 26. juni #161 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (19 timer siden): Men paprika smaker jo så nøytralt og søtt, kan du si litt mer om hva du ikke liker med det? Anonymkode: a61b2...eb2 Ikke meg du siterte, men jeg synes ikke paprika er nøytralt og søtt. Når jeg spiser det kjenner jeg en skarp, ekkel og bitter smak 🤷♀️ går bra om det er en ingrediens i salat og blandes med annet i små biter, men takler det ikke i store biter eller paprika alene.. 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni #162 Skrevet 26. juni Liker ikke: - kjæledyr - dating - voksne som ikke kan ta buss - pakke til f.eks ferie Anonymkode: 006ad...99e 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #164 Skrevet 26. juni Klemmer fra andre enn mine nærmeste. Jeg synes denne klemmekulturen over alt, bare er ubehagelig. Anonymkode: 61688...0be 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #165 Skrevet 26. juni Alkohol Kjøtt Sjømat Musikkfestivaler «Jenteturer» Masse sosialisering Anonymkode: 815e9...2a1 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #166 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alkohol Kjøtt Sjømat Musikkfestivaler «Jenteturer» Masse sosialisering Anonymkode: 815e9...2a1 Og ost - liker enkelte milde oster, som babybel og norvegia, men ikke sterke. Og liker ikke mye ost på pizza. Anonymkode: 815e9...2a1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #167 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (På 24.6.2025 den 17.02): Topptur. Da jeg var på Tinder var det topptur-epidemi innpå der. Jeg er i god form, men å snuble oppover i timesvis for å så blåse overende fatter jeg ikke. Anonymkode: f3125...b08 🤣 Liker toppturer, men kommentaren var gull! Og helt riktig, det var topptur på annenhver profil i min korte karriere på tinder også. Min liste blir alle gruppeaktiviteter. Jeg er ikke sånn som lar meg påvirke av gruppepress, og føler de aller fleste av sånne "nå skal vi ha det moro" aktiviteter bærer preg av akkurat det. Samt falskt hyggelig stemning. Jeg kaller det hallelujastemning, minner om når alle roper i kor i amerikanske kirker. Kvinner i grupper som fniser. Liker mer humoren blant menn. Men liker ikke "guttastemning", når de blir høylytte brølaper- det er som fnising for jenter og hallelujastemning på en gang. Alle tradisjonelle feiringer som bærer preg av at folk bare gjør ting fordi det er sånn oss nordmenn skal gjøre det. Type fløtekake, kransekake, flaue taler og kjip sjokoladekake med smørkrem. Nei, gi meg en uformell samling, med litt nye kaker/ desserter for hver gang, lev litt 😅 Alle typer fet saus. Særlig tykk, hvit pastasaus og kebabdressing. Kan smake ok i ørsmå mengder, men folk tar altfor mye på 🤢 Bacon. Liker smaken og kan spise rent bacon/ filetbacon alene, men til annen mat smaker det for mye og dreper bare smaken av alt du har til. Samme gjør agurk, enda så mildt det er. Jeg spiser mye agurk hver dag, men alene i biter. Tar det kun på maten hvis jeg spiser tzatsiki, og den lages selvfølgelig på juksemåte av mager kesam fordi jeg ikke liker fete dressinger. Enhver form for teambuilding og aktiviteter med jobben. Jobb er jobb, la meg ha fritiden. Anonymkode: 0d054...4fb 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni #168 Skrevet 26. juni - Danseband - Rakfisk - Øl - Kulde - Bading (ute) - Røyk/snus - Snømåking - Smalltalk - Brettspill/kortspill - Slalom/langrenn Anonymkode: 03524...2a9 2
Uanonym bruker Skrevet 26. juni #170 Skrevet 26. juni Kaffe. Ganske upraktisk, siden det serveres overalt, i alle sammenhenger. 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni #171 Skrevet 26. juni Uanonym bruker skrev (3 minutter siden): Kaffe. Ganske upraktisk, siden det serveres overalt, i alle sammenhenger. Jeg liker verken kaffe, te, vin eller øl, så jeg ser utfordringen😅 Anonymkode: 93fab...b6f 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #172 Skrevet 26. juni apopo skrev (43 minutter siden): Liker bedre å fokusere på ting jeg liker Jo, men tråden handler om hva du ikke liker, men som du tenker majoriteten liker. Bare oppklarer for deg. Jeg liker ikke fiskegrateng. Veldig spesifikt, men tror det er noe med konsistensen. Samme gjelder rekesmørbrød med mye reker. Kan fint spise reker på loff og tilbehør, men da med et veldig tynt lag med reker. Sånn 4-6 stk. Igjen er det konsistensen. Anonymkode: 594e3...4dd 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #174 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (På 25.6.2025 den 0.13): Med oss eller mot oss, det er vel kanskje en del av essensen av Pride? Det er veldig synd at noen mener du er homofob fordi du synes flagging og feiring av helt normale folk i en hel måned er litt mye, eller fordi du ikke står inne for det FRI preker. Jeg er enig med deg i at for meg personlig har jeg lite interesse av Pride. Samtidig tenker jeg jo at så lenge prideflagget rives ned eller brennes i vanlige norske nabolag, og så lenge hele befolkningen ikke aksepterer retten til å være den man er, da trenger vi Pride i en eller annen grad. Sirkus i sentrum og FRI og folk som skal danse omtrent nakne rundt - nei. Men det er jo ikke den aller viktigste delen av Pride heller. Det er retten til at være den man er og aksept for at andre ikke er like. Anonymkode: f7090...103 Faen altså,gi deg, nå er denne tråden pride også. Selvsentrerte folk altså. Jeg liker ikke multer. Masasje. Hver gang vi møtes. Anonymkode: 12265...70e 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #175 Skrevet 26. juni Liker ikke: Fotball (eller annen sport på tv) Pils (men liker mørkt øl) "Sydenturer" eller andre turer som innebærer å ligge i sola Hagearbeid Dilling med interiør Å se på tv/netflix om kveldene (en sjelden gang noe som virkelig er interessant, er noe annet, men kanskje en gang om måneden) Å ha egen hytte Anonymkode: de4ee...a52 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #176 Skrevet 26. juni En kollega som alle andre ser ut til å forguder, men jeg ser bare en meangirl bitch Anonymkode: 2386b...100 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni #177 Skrevet 26. juni Sol og mer enn 15+ grader. Jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til høst og mørke kvelder. Virkelig, jeg har IKKE ord.. Kommer til å gråte av glede den 1. august, for da er det ikke lenge igjen, og når 1. september kommer, da er jeg i himmelen. Oktober og november er mine favorittmåneder. Anonymkode: 11587...494 2 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni #178 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sol og mer enn 15+ grader. Jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til høst og mørke kvelder. Virkelig, jeg har IKKE ord.. Kommer til å gråte av glede den 1. august, for da er det ikke lenge igjen, og når 1. september kommer, da er jeg i himmelen. Oktober og november er mine favorittmåneder. Anonymkode: 11587...494 Kan jeg spørre hvorfor? 🫶 Anonymkode: 2386b...100
AnonymBruker Skrevet 26. juni #179 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (På 25.6.2025 den 0.13): Sirkus i sentrum og FRI og folk som skal danse omtrent nakne rundt - nei. Dette tror jeg ikke noen liker, de tør bare ikke si det. Anonymkode: a61b2...eb2 1
-jk- Skrevet 26. juni #180 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette tror jeg ikke noen liker, de tør bare ikke si det. Anonymkode: a61b2...eb2 Rart det er stappa i sentrum når paraden går da, om ingen liker parade Og i alle andre storbyer som det er seksualiserte parader. Vært i Berlin under Love Parade eller Rio under karnevalet? Ingen som liker sånt nei...;) 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå