Gå til innhold

Ting andre liker, men ikke du

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Oliven, for det smaker så salt og ekkelt. Jeg sammenligner ofte smaken av oliven med smaken av sæd. Liker ingen av delene, og skjønner ikke at folk synes smaken av verken sæd eller oliven er god. 

Anonymkode: df6ec...fa5

Elsker oliven. Kan være fordi jeg har ikke smakt sæd.🤷‍♀️

Anonymkode: d0ca1...2a1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er veldig åpen og tolerant, men jeg liker ikke pride. Syns det er unødvendig mye styr og fokus på dette. Helt forbaska unødvendig. Hva du stapper opp i din egen rompe er helt opp til deg og jeg kunne ikke brydd meg mindre, og jeg trenger seriøst ikke flagge en måned over din rett til å stappe noe i din egen rompe, eller elske hvem du vil. Jeg syns heller ikke regnbueflagget er noe fint. Syns designet ser sykt teit ut. Når det er sagt så er jeg sykt gla i alle homofile, transer og lesbiske som jeg kjenner, og vil alltid støtte dem! Om det hjelper dem så skal jeg heise flagget og gå i parader og feire sammen med dem når som helst! Bare vit at jeg syns hele greia er litt unødvendig. 😂

Anonymkode: c73ca...5f9

D

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er veldig åpen og tolerant, men jeg liker ikke pride. Syns det er unødvendig mye styr og fokus på dette. Helt forbaska unødvendig. Hva du stapper opp i din egen rompe er helt opp til deg og jeg kunne ikke brydd meg mindre, og jeg trenger seriøst ikke flagge en måned over din rett til å stappe noe i din egen rompe, eller elske hvem du vil. Jeg syns heller ikke regnbueflagget er noe fint. Syns designet ser sykt teit ut. Når det er sagt så er jeg sykt gla i alle homofile, transer og lesbiske som jeg kjenner, og vil alltid støtte dem! Om det hjelper dem så skal jeg heise flagget og gå i parader og feire sammen med dem når som helst! Bare vit at jeg syns hele greia er litt unødvendig. 😂

Du er ikke åpen eller tolerant. 

Så får vi håpe at tråden ikke blir stengt pga pride-hat. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Sjokoladekake med margarin . . . . . . 

Blir kvalm bare av tanken  . . .

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er garantert 1000x mer åpen og tolerant enn du. 

• Liker 1
Skrevet

Allsang . . . Synger ikke, eventuelt bare mimer

Festtaler . . . Som regel bare pinlig

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det finnes ikke et snev av pride hat i kommentaren min. Jeg skrev jo tydelig at om det hjelper de jeg kjenner så hadde jeg flagget og gått i parader hver dag! Du derimot gikk rett i personangrep mot meg!  Utrolig patetisk lavmål. Jeg har lov å synes at det er mye styr rundt pride, helt uten at det er hatefullt. Jeg syns også det er mye spetakkel rundt fotball kamper. Betyr ikke at jeg føler noe som helst avsky mot fotball. Skjerp deg og bli voksen! 

• Liker 2
Skrevet

Liker ikke å reise på ferie. Liker heller overskyet enn steik sol heile dagen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brus

Anonymkode: 957a8...971

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vaksiner

Anonymkode: a61b2...eb2

• Liker 1
Skrevet

Øl

Festival og andre steder med mye folk

Festing/fylla

Fårikål

Pinnekjøtt

Fotball

Sterk varme 

De fleste energidrikker

Ligge på stranden

Influensere

Paradise, ex on the Beach og liknende programmer 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke basseng uansett hvor fint det ser ut. Tanken på alle svette kropper og andre ting der gjør meg uvel .Mange syden turer jeg har ligget ved bassenget og sett. Ikke går de på do og ikke dusjer de før de går ut i bassenget . 

Anonymkode: 71d98...771

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 45 år, og klarer ikke smaken av kaffe. Ikke engang sjokolade med kaffesmak. Ikke latte, ikke iskaffe. Nada. Bare brekker meg. 

Anonymkode: 008aa...615

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det finnes ikke et snev av pride hat i kommentaren min. Jeg skrev jo tydelig at om det hjelper de jeg kjenner så hadde jeg flagget og gått i parader hver dag! Du derimot gikk rett i personangrep mot meg!  Utrolig patetisk lavmål. Jeg har lov å synes at det er mye styr rundt pride, helt uten at det er hatefullt. Jeg syns også det er mye spetakkel rundt fotball kamper. Betyr ikke at jeg føler noe som helst avsky mot fotball. Skjerp deg og bli voksen! 

Med oss eller mot oss, det er vel kanskje en del av essensen av Pride? Det er veldig synd at noen mener du er homofob fordi du synes flagging og feiring av helt normale folk i en hel måned er litt mye, eller fordi du ikke står inne for det FRI preker. Jeg er enig med deg i at for meg personlig har jeg lite interesse av Pride. Samtidig tenker jeg jo at så lenge prideflagget rives ned eller brennes i vanlige norske nabolag, og så lenge hele befolkningen ikke aksepterer retten til å være den man er, da trenger vi Pride i en eller annen grad. Sirkus i sentrum og FRI og folk som skal danse omtrent nakne rundt - nei. Men det er jo ikke den aller viktigste delen av Pride heller. Det er retten til at være den man er og aksept for at andre ikke er like.

Anonymkode: f7090...103

• Liker 2
Skrevet

Potetsalat! Det er et mysterie for meg at noen syns dette er ok tilbehør til grillmaten. 

liker heller ikke dressinger/rømme/guachemole o likn. Fatter ikke at folk syns det er godt å ha kald saus på varm mat 🤷🏻‍♀️😂 

hvitløk! Rynker på nesen av mat med hvitløk. Kan prøvesmake på det men syns hvitløken ødelegger maten. For meg fremmer det ikke smaken. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Å danse.

Anonymkode: ce27d...83e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bade, grøsser av tanken både i basseng og ute

Øl

Sushi

Klem av andre enn samboer

Anonymkode: ed748...482

AnonymBruker
Skrevet

At ungene har besøk av andre barn. Føler at alle rundt meg syns dette er helt supert, mens jeg ikke kan fordra å ha besøk... 

stand up. Aldri gøy

Anonymkode: 24d0f...7de

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Liker ikke basseng uansett hvor fint det ser ut. Tanken på alle svette kropper og andre ting der gjør meg uvel .Mange syden turer jeg har ligget ved bassenget og sett. Ikke går de på do og ikke dusjer de før de går ut i bassenget . 

Anonymkode: 71d98...771

Og vannet blir aldri skiftet heller, det koster for mye.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Samtidig tenker jeg jo at så lenge prideflagget rives ned eller brennes i vanlige norske nabolag, og så lenge hele befolkningen ikke aksepterer retten til å være den man er, da trenger vi Pride i en eller annen grad.

Dette kommer bare til å fortsette, og kanskje også eskalere pga hvordan rompa til folk blir dyttet opp i trynet vårt med tog og flagging i en måned. Det er bare for mye. Uføre blir også rakket ned på og diskriminert, men de flagger ikke for oss i en måned, jeg lurer på hvorfor det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...