AnonymBruker Skrevet 24. juni #1 Skrevet 24. juni Eller står dere i det og blir våte? Synes gtx føles så stive ut,(hvertfall de jeg har testet) frister liksom ikke å kjøpe det for å jogge i Foreløpig jogger jeg kun ved opphold, men blir det en våt sommer/høst så må man jo ut uansett til slutt, og bakken kan jo være litt klinete/våt lenge etter regnperiode Anonymkode: 500d9...6a6
Taluno Skrevet 24. juni #2 Skrevet 24. juni Bruker kun goretex om det er våt snø eller slaps. Altså vinterstid. Bryr meg ikke om jeg blir våt på sommeren når det er greie temperaturer ute. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #3 Skrevet 24. juni Om vinteren gjør jeg ofte det, for det er så ekkelt å plutselig tråkke i en sørpedam og få kuldesjokk på føttene. Om sommeren gjør jeg det kun når jeg løper til jobb, og må bruke løpeskoene når jeg drar hjem også (de tørker ikke selv i tørkeskapet ila en arbeidsdag). Ellers løper jeg i vanlige sko og blir våt. Så lenge det ikke er iskaldt vann, gjør det meg lite, blir jo uansett våt av svette på sokkene. Anonymkode: d5df2...397 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #4 Skrevet 24. juni Ikke hvis jeg hovedsakelig skal løpe på asfalt eller grusvei i sommerhalvåret. Hvis jeg skal løpe i terreng der jeg forventer at det er vått velger jeg gjerne goretex-skoene. Anonymkode: b3093...603
AnonymBruker Skrevet 24. juni #5 Skrevet 24. juni Jeg løper i Goretex-sko om det regner, misliker veldig våte sko. Men det er helt riktig at de kan være fryktelig stive. Anonymkode: 44256...adf
AnonymBruker Skrevet 24. juni #6 Skrevet 24. juni Bruker alltid Goretex, men bruker terrengsko som ikke er stive overhodet. Problemet med å bruke joggesko som slipper inn ferskt kaldt vann når det er vått er at man blir ekstra utsatt for skader. Kaldt vått er ikke bra for de fine leddene i ankelen og fotbladet. Anonymkode: 6fd08...ac7
AnonymBruker Skrevet 24. juni #7 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Bruker alltid Goretex, men bruker terrengsko som ikke er stive overhodet. Problemet med å bruke joggesko som slipper inn ferskt kaldt vann når det er vått er at man blir ekstra utsatt for skader. Kaldt vått er ikke bra for de fine leddene i ankelen og fotbladet. Anonymkode: 6fd08...ac7 tips til slike sko? Har liksom prøvd flere ( i butikk bare), men synes ingen har vært noe gode Anonymkode: 500d9...6a6
AnonymBruker Skrevet 24. juni #8 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): tips til slike sko? Har liksom prøvd flere ( i butikk bare), men synes ingen har vært noe gode Anonymkode: 500d9...6a6 Denne. https://www.xxl.no/inov-8-roclite-312-gtx-bla/p/1089404_1_Style Anonymkode: 6fd08...ac7
AnonymBruker Skrevet 26. juni #9 Skrevet 26. juni Bruker ikke gore tex, men bruker sokker i ullblanding. Brukte gore tex på lang skogstur hvor jeg var uheldig og plumpet uti slik at foten ble våt inni skoen, og da ble resten av turen bare ubehagelig. Anonymkode: c4f40...13a
horsey Skrevet 27. juni #10 Skrevet 27. juni Nei ikke goretex, men ullsokker i vanlige løpe/joggesko/terrengsko
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå