AnonymBruker Skrevet 22. juni #1 Skrevet 22. juni Har prøvd ulike yoga timer på SATS. De har jo forskjellige... Vinyasa, yin yoga har jeg prøvd noen ganger og skal forsøke flere etter hvert ... Har medlemsskap sånn at jeg kan trene på alle sentrene, og yoga er jo sånn at noen går veldig komfortabelt kledd med løse klær og mye pledd, mens andre ganger er det "vanlige" treningsklær med tights og forholdsvis kroppsnær topp, særlig på Vinyasa. Helt flott og fint for meg, tenker ikke så mye over det egentlig, men i dag .... en noe overvektig jente, sammen med kjæresten sin, tights så man kunne se inn i sprekken og rumpehullet omtrent og store bryster som veltet nesten ut av toppen.. Hadde jeg vært moren hennes hadde jeg ikke tillatt dette... Man skal jo øve på toleranse osv... men hvordan ville du reagert? Jeg ble i hvert fall satt ut.... Anonymkode: 01b4f...8df
AnonymBruker Skrevet 22. juni #2 Skrevet 22. juni Jeg fokuserer på meg selv når jeg trener. Veldig PK-svar, men det spiller veldig liten rolle for meg hvordan andre kler seg på trening. Om du syns det er veldig distraherende så kan du velge en plass på motsatt side av salen. Anonymkode: 9a126...a1f 9
AnonymBruker Skrevet 22. juni #3 Skrevet 22. juni Jeg reagerer ikke på slike ting, virkelig. Jeg har mer enn nok med meg selv når jeg er på yoga. Hvis hun var en voksen kvinne (som jeg regner med hun var) så hadde moren hennes, kjæresten hennes, søsteren hennes, faren hennes eller hvem som helst andre hatt lite de skulle sagt om hva hun hadde fått lov å ha på seg, ærlig talt. Voksne kvinner kler på seg selv helt uten at mødrene deres har noe de skulle sagt, så det er en rar komenter av deg her. Bry deg mer om deg selv så får du nok mer utbytte av yogaen Anonymkode: 60732...12b 5
AnonymBruker Skrevet 22. juni #4 Skrevet 22. juni Hvorfor reagerte du? Fordi hun er overvektig? Anonymkode: 7130b...8e0 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni #5 Skrevet 22. juni Vender oppmerksomhet innover, fokuserer på pust og samspill med kropp, prøver å bremse alle tanker. Kanskje det var hennes første time? Kanskje hun selv erfarte at antrekket var litt upraktisk? Anonymkode: 4c395...d3d 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #6 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvorfor reagerte du? Fordi hun er overvektig? Anonymkode: 7130b...8e0 Nei, ikke overvekt. Hatt 10 kg for mye selv. Jeg er personlig glad helsemessig for at de ikke er der lenger. Anonymkode: 01b4f...8df
AnonymBruker Skrevet 22. juni #7 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Vender oppmerksomhet innover, fokuserer på pust og samspill med kropp, prøver å bremse alle tanker. Kanskje det var hennes første time? Kanskje hun selv erfarte at antrekket var litt upraktisk? Anonymkode: 4c395...d3d Ja.. du har rett. Anonymkode: 01b4f...8df
AnonymBruker Skrevet 22. juni #8 Skrevet 22. juni Tenker dette er en gyllen mulighet for deg å praktisere mer yoga og oppmerksomhet så ikke oppmerksomheten din vandrer over til hvordan folk kler seg og hva du hadde tenkt hvis du var mora deres. Anonymkode: 03ca5...3e0 5
AnonymBruker Skrevet 22. juni #9 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenker dette er en gyllen mulighet for deg å praktisere mer yoga og oppmerksomhet så ikke oppmerksomheten din vandrer over til hvordan folk kler seg og hva du hadde tenkt hvis du var mora deres. Anonymkode: 03ca5...3e0 Jeg la ikke merke til det før etter at timen var over. Jeg ble bare satt ut der og da. Anonymkode: 01b4f...8df
AnonymBruker Skrevet 22. juni #10 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg la ikke merke til det før etter at timen var over. Jeg ble bare satt ut der og da. Anonymkode: 01b4f...8df Hadde lagt merke til det og så ikke tenkt mer over det og glemt det. Er jo det du burde, tenker jeg. Og ikke plage deg med det, eller legge deg oppi hvordan denne dama har kledd seg. Og da kam du nettopp praktisere oppmerksomhetstrening. Er jo ingenting å tenke videre på. Anonymkode: 03ca5...3e0
AnonymBruker Skrevet 22. juni #11 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg la ikke merke til det før etter at timen var over. Jeg ble bare satt ut der og da. Anonymkode: 01b4f...8df Veldig dømmende tankegang mot andre synes jeg. Hvordan påvirker det deg hvis hun selv er komfortabel slik? Eller, som andre sier, kansnje hun er helt ny og ikke hadde andre treningsklær. Og hva har overvekt med dette å gjøre? Så ekkelt at folk går rundt og tenker sånne tanker om andre... Anonymkode: 98783...bb6 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #12 Skrevet 22. juni Jeg hadde også blitt satt ut. Blir generelt satt ut av kløft, dype utrigninger etc når dette skjer på upassende steder og settinger. Det er noe helt annet og helt ok med utfordrende klær på fest, utesteder etc. Anonymkode: 046a8...2e9 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #13 Skrevet 23. juni Jeg synes det er skikkelig tåpelig å reagere på sånt. Jeg bruker også tights når jeg gjør yoga - i likhet med VELDIG mange andre. Jeg klarer ikke gå med løse klær når jeg gjør yoga. Knærene sklir inni buksen, jeg sitter eller står plutselig på min egen bukse, osv. Jeg MÅ ha kroppsnære tights. Det er ikke alltid så lett å finne tights som passer, som er 100% ikke-gjennomsiktig, også når man har maks fremoverbøy. Har man store pupper, ER det ikke alltid lett å holde dem på plass, når man skal bøye seg i alle mulige retninger. Og store t-skjorter er ofte ubrukelige av samme grunn som løse bukser. Her foreslår jeg at du rett og slett jobber litt med egen intoleranse. Og så har du alltid muligheten til å rett og slett se en annen vei. Du MÅ ikke glane henne rett inn i rumpehullet, vet du, du kan rett og slett se forbi henne..... Anonymkode: 11060...18f 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni #14 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (14 timer siden): Man skal jo øve på toleranse osv... men hvordan ville du reagert? Jeg ble i hvert fall satt ut.... Det er som å høre en si: jeg er ikke rasist, men... Hvis du var mora hadde ikke tillatt det? Snakk om fatshaming. Du bør ikke få barn hvert fall. Toleranse har du veldig mye å jobbe med. AnonymBruker skrev (14 timer siden): en noe overvektig jente, sammen med kjæresten sin, tights så man kunne se inn i sprekken og rumpehullet omtrent og store bryster som veltet nesten ut av toppen. AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg la ikke merke til det før etter at timen var over. Jeg ble bare satt ut der og da. Anonymkode: 01b4f...8df Til å 'bare legge merke til det', fikk du med deg veldig mange detaljer. Du bør kanskje heller gjøre yogaen hjemme i din egen stue da offentligheten er for kraftige saker for deg. Anonymkode: c164c...a17
Serafin Skrevet 23. juni #15 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har prøvd ulike yoga timer på SATS. De har jo forskjellige... Vinyasa, yin yoga har jeg prøvd noen ganger og skal forsøke flere etter hvert ... Har medlemsskap sånn at jeg kan trene på alle sentrene, og yoga er jo sånn at noen går veldig komfortabelt kledd med løse klær og mye pledd, mens andre ganger er det "vanlige" treningsklær med tights og forholdsvis kroppsnær topp, særlig på Vinyasa. Helt flott og fint for meg, tenker ikke så mye over det egentlig, men i dag .... en noe overvektig jente, sammen med kjæresten sin, tights så man kunne se inn i sprekken og rumpehullet omtrent og store bryster som veltet nesten ut av toppen.. Hadde jeg vært moren hennes hadde jeg ikke tillatt dette... Man skal jo øve på toleranse osv... men hvordan ville du reagert? Jeg ble i hvert fall satt ut.... Anonymkode: 01b4f...8df Da er fokuset ditt helt feil. Yoga er en treningsform hvor du vender oppmerksomheten inn mot deg selv. Og ikke andre. Ifølge min yogalærer.
AnonymBruker Skrevet 23. juni #16 Skrevet 23. juni Ok. Så er det estetisk like vakkert som kroppsnære klær på en slank, veldreid kropp. Hva tenker du om de av oss som har en deformert kropp p.g.a skade eller sykdom. Jeg kan på ingen måte vise meg blant folk med min kropp, selv om den er slank. Jeg har andre, store defekter som er direkte stygge. Det får jeg ikke gjort noe med. Er toleransen større når det ikke er selvforskyldt i samme grad som fedme? Anonymkode: dafab...c36
AnonymBruker Skrevet 23. juni #17 Skrevet 23. juni Hvorfor nevner du i hi at hun er overvektig? Er det relevant? Ville du reagert på samme måte hvis hun så ut som cara delevigne? Anonymkode: d3e60...d4e
AprilLudgate Skrevet 23. juni #18 Skrevet 23. juni Hadde ikke laget et innlegg på KG om det. Hvordan var vekten her relevant 🤷♀️ 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #19 Skrevet 23. juni Hadde ikke brydd meg. Det er og veldig merkelig av deg å legge ansvaret på mor når dama er gammel nok til å være der med kjæresten. Hvorfor går du på mor og ikke far? Anonymkode: 9a6ae...4a1 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #20 Skrevet 23. juni Toleranse? Var det pga overvekten? I så fall, tenker jeg du må jobbe med deg selv.... Anonymkode: c82ba...9f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå