AnonymBruker Skrevet 18. juni #1 Skrevet 18. juni Tips til hva jeg trenger og hvor jeg kan kjøpe det? Veit at Norli har endel, men finnes det noe billigere? Kan tenke meg å lage alle slags kort, der jeg både tegner, bruker papp,knapper o.l. blir veldig glad for innspill Anonymkode: e0ace...364
AnonymBruker Skrevet 18. juni #2 Skrevet 18. juni Søstrene Grene har billigere papir Men kvaliteten på tegneblyanter og maling er dårligere syns jeg. Der er faktisk pris = kvalitet Anonymkode: e5d07...590 1
Lidhun Skrevet 18. juni #3 Skrevet 18. juni Det som er billigst er å kjøpe brukt, da kan du få mye for pengene i alle kategorier. Du kommer veldig langt med ark, noen stempler og stempelputer, et par puncher og litt pynt. Kuttebrett er fint å ha, men man kan jo bruke saks også i starten. Nille har også en del. Norli osv er veldig dyrt. 1
Etk Skrevet 18. juni #4 Skrevet 18. juni Det finnes flust med nettbutikker som har mye fint. Jeg synes at en god papirkutter som det er lett å finne refill-blader til er et must, og god lim (ikke flytende). 1
Sigrid<3 Skrevet 21. juni #5 Skrevet 21. juni En bruker på Pinterest! Farget ark, tykke ark, lim, kanskje perler og sløyebånd, blyanter så klart, og kanskje pressede blomster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå