AnonymBruker Skrevet 17. juni #1 Skrevet 17. juni Jeg er på senteret 2 ganger i uken, men drar vanligvis hjem for å dusje. Men ønsker å dusje på senteret for å spare litt tid. Men jeg kvinne veier 130 kg i fett og har autisme. Så mange opplever meg som merkelig, så vil ikke gjøre noen andre utilpass. Jeg er jo veldig stor og udelikat og selv om jeg prøver å opptre «normal» så er det er snev av annerledes med meg. Så er det greit for meg å dusje på senteret. Pleier å dra de dagene det er minst folk og på formiddagen. Men hadde du syns det var ekkelt/ukomfortabelt å se en så overvektig kvinne som mulig ikke svarte om du sa f.eks hei, som hadde litt annerledes motorikk, bare så ned i gulvet og litt slikt. Jeg ser ikke på andre og er ikke oppi andres personlige rom type annerledes oppførsel altså. Så vær ærlig hadde du blitt ukomfortabel av å møte på meg i garderoben? Anonymkode: 84c77...275 13
Scoops Skrevet 17. juni #3 Skrevet 17. juni Jeg hadde absolutt ikke blitt ukomfortabel av det ihvertfall 8
AnonymBruker Skrevet 17. juni #4 Skrevet 17. juni Nei,absolutt ikke,kunne ikke brydd meg mindre. De fleste voksne har nok med sitt, heldigvis:) Anonymkode: 61f09...83e 8 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #6 Skrevet 17. juni Jeg hadde ikke blitt ukomfortabel. Bare dusj der når du har lyst. Anonymkode: 75167...6c4 4
Frøkenfryden Skrevet 17. juni #7 Skrevet 17. juni Om jeg hadde lagt merke til deg og at du hadde noen utfordringer ville jeg nok ha tenkt at det var supert at du trente selv om det kanskje var tøffere for deg enn andre. Jeg bruker rullestol i dusj og garderobe selv, og synes bare det er fint at det er flere som er litt annerledes som er i slike settinger, da blir folk mer vant med annerledeshet👍 9 2 11
AnonymBruker Skrevet 17. juni #9 Skrevet 17. juni Hadde ikke blitt ukomfortabel! Du har like mye rett til å delta i det offentlige rom som alle andre. Og du har også like mye rett til å bli møtt med vanlig respekt! Vær deg selv, kos deg med trening og ta deg en dusj etterpå hvis du har lyst😊 Anonymkode: 681ca...a06 5 2 1
Queen19 Skrevet 17. juni #10 Skrevet 17. juni Selvsagt kan du også dusje på treningssenteret! Jeg ville virkelig ikke brydd meg. 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni #11 Skrevet 17. juni Overhode ikke. Hadde blitt ukomfortabel om du stirret på meg, men det poengterer du at du ikke gjør. Så dusj i vei! Vekt spiller ingen rolle, vi er jo der av samme årsak: trene. (Og dusje) Anonymkode: 3c50f...dcb 5 1
Stor pike Skrevet 17. juni #12 Skrevet 17. juni Kjør på! Flott at du trener, og som jeg forstår, utfordrer deg selv! 7 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #13 Skrevet 17. juni Overhodet ikke blitt ukomfortabel nei. Ville sannsynligvis ikke lagt merke til deg heller. Man har jo nok med sitt😊 Og dessuten: hadde jeg blitt ukomfortabel av deg, hadde det jo vært mitt problem! Du betaler jo for å gå der du som alle andre! Man skal nå får lov å være akkurat den man er, så lenge man ikke plager andre. Og du plager ingen andre. Anonymkode: 36a89...b34 7 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni #14 Skrevet 17. juni Kan ikke tenke meg at så mange voksne bryr seg. Mulig du får noen blikk av tenåringsjenter, men de er jo generelt noen småtroll mot alle som skiller seg ut fra «den rette støpen». Slår et slag for normalisering av alle farger og fasonger, dusj i vei Anonymkode: 04690...b86 5 1
velociraptor Skrevet 17. juni #15 Skrevet 17. juni Nei, det hadde ikke plaget meg det minste, du har like stor rett til å dusje der som alle andre. 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #16 Skrevet 17. juni Virkelig ikke. Du betaler og kan dusje, like mye som alle andre. De fleste har nok med å tenke på seg og sitt. Bare dusj du. Anonymkode: 71b6c...bb7 2 1
CrazyCatLady2500 Skrevet 17. juni #17 Skrevet 17. juni Ikke noe problem. Jeg vil heller ikke se på og hilse på andre i dusjen! 4 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #18 Skrevet 17. juni Nei nei, bare dusj. Jeg er godt overvektig selv, men bryr meg ikke om hva andre tenker om det når jeg trener eller dusjer etterpå. Aldri opplevd at noen bryr seg heller. De fleste ser ikke på andre i dusjen og garderoben, det er god folkeskikk å se litt i golvet/vende blikket unna andres nakne kropper uansett hvordan de ser ut. Anonymkode: 6ca40...b10 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #19 Skrevet 17. juni Nei, hadde ikke blitt ukomfortabel. Hadde bare heiet på deg inni meg for hadde ikke turt å prøve å si noe oppmuntrende. Heier på deg! 🥰 Anonymkode: f2bc4...18b 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #20 Skrevet 17. juni Nei, overhode ikke. Og overvektige på trening er jo knallbra! Det skal du være stolt over! Anonymkode: bb3b2...2bc 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå