refill Skrevet 16. juni #1 Skrevet 16. juni Jeg var egentlig på vei til å lage en Raad søsknene tråd (minus Isabel), men er det heller ønskelig med separate tråder for dem? Eller er det ok med en fellesråd.
Sol Rampelyset Skrevet 18. juni #2 Skrevet 18. juni Hei. Godt spørsmål. Vi ønsker ikke ha samme diskusjon i flere tråder, så hvis man skal diskutere Rami i egen tråd så bør den tråden kun handle om Rami, og ikke Isabel f.eks. Det er vel større sjanse for at det blir noe aktivitet i en tråd om den inkludere alle søsknene ( unntatt Isabel) enn en tråd per søsken. Men dersom man splitter ut disse til egen tråd vil vi moderere diskusjon om søsken i Isabel sin tråd for å unngå dobbeltdiskusjoner. Jeg vet ikke om det vil være nok diskusjon om søsknene til at det er noe poeng å skille de ut, da de opptrer som karakterer i Isabel sin verden. Det kan skape mye moderering og igjen irritasjon hos brukerne hvis gode innlegg slettes fordi de er i feil tråd. Det ble ikke noe tydelig svar, og dersom du ønsker kan vi forsøke å splitte ut søsknene. Dersom vi ikke synes det fungerer og det gir mye moderering pga innlegg i feil tråd vil vi slå de sammen igjen. Sol, admin. 2
refill Skrevet 18. juni Forfatter #3 Skrevet 18. juni (endret) Sol Rampelyset skrev (1 time siden): Hei. Godt spørsmål. Vi ønsker ikke ha samme diskusjon i flere tråder, så hvis man skal diskutere Rami i egen tråd så bør den tråden kun handle om Rami, og ikke Isabel f.eks. Det er vel større sjanse for at det blir noe aktivitet i en tråd om den inkludere alle søsknene ( unntatt Isabel) enn en tråd per søsken. Men dersom man splitter ut disse til egen tråd vil vi moderere diskusjon om søsken i Isabel sin tråd for å unngå dobbeltdiskusjoner. Jeg vet ikke om det vil være nok diskusjon om søsknene til at det er noe poeng å skille de ut, da de opptrer som karakterer i Isabel sin verden. Det kan skape mye moderering og igjen irritasjon hos brukerne hvis gode innlegg slettes fordi de er i feil tråd. Det ble ikke noe tydelig svar, og dersom du ønsker kan vi forsøke å splitte ut søsknene. Dersom vi ikke synes det fungerer og det gir mye moderering pga innlegg i feil tråd vil vi slå de sammen igjen. Sol, admin. Ja jeg ser problemstillingen. Grunnen til at jeg vurderte det var at det ble en del om Rami sitt innhold i Isabel sin tråd - og litt om Shehed og. Tenkte kanskje det var litt uheldig også når det gjaldt deres content og ikke ting som kom frem i Isabel sin tråd. Jeg gir det et forsøk om det blir mer snakk om søsknene sitt content (fellestråd på søsknene, - Isabel) og om det bare blir rot og ekstraarbeid så kan den parkeres eller sammenslås. Endret 18. juni av refill 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå