Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var egentlig på vei til å lage en Raad søsknene tråd (minus Isabel), men er det heller ønskelig med separate tråder for dem? Eller er det ok med en fellesråd. 

Skrevet

Hei.

Godt spørsmål. Vi ønsker ikke ha samme diskusjon i flere tråder, så hvis man skal diskutere Rami i egen tråd så bør den tråden kun handle om Rami, og ikke Isabel f.eks. Det er vel større sjanse for at det blir noe aktivitet i en tråd om den inkludere alle søsknene ( unntatt Isabel) enn en tråd per søsken. Men dersom man splitter ut disse til egen tråd vil vi moderere diskusjon om søsken i Isabel sin tråd for å unngå dobbeltdiskusjoner. Jeg vet ikke om det vil være nok diskusjon om søsknene til at det er noe poeng å skille de ut, da de opptrer som karakterer i Isabel sin verden. Det kan skape mye moderering og igjen irritasjon hos brukerne hvis gode innlegg slettes fordi de er i feil tråd.

Det ble ikke noe tydelig svar, og dersom du ønsker kan vi forsøke å splitte ut søsknene. Dersom vi ikke synes det fungerer og det gir mye moderering pga innlegg i feil tråd vil vi slå de sammen igjen. 

Sol, admin.

• Liker 2
Skrevet (endret)
Sol Rampelyset skrev (1 time siden):

Hei.

Godt spørsmål. Vi ønsker ikke ha samme diskusjon i flere tråder, så hvis man skal diskutere Rami i egen tråd så bør den tråden kun handle om Rami, og ikke Isabel f.eks. Det er vel større sjanse for at det blir noe aktivitet i en tråd om den inkludere alle søsknene ( unntatt Isabel) enn en tråd per søsken. Men dersom man splitter ut disse til egen tråd vil vi moderere diskusjon om søsken i Isabel sin tråd for å unngå dobbeltdiskusjoner. Jeg vet ikke om det vil være nok diskusjon om søsknene til at det er noe poeng å skille de ut, da de opptrer som karakterer i Isabel sin verden. Det kan skape mye moderering og igjen irritasjon hos brukerne hvis gode innlegg slettes fordi de er i feil tråd.

Det ble ikke noe tydelig svar, og dersom du ønsker kan vi forsøke å splitte ut søsknene. Dersom vi ikke synes det fungerer og det gir mye moderering pga innlegg i feil tråd vil vi slå de sammen igjen. 

Sol, admin.

Ja jeg ser problemstillingen. 

Grunnen til at jeg vurderte det var at det ble en del om Rami sitt innhold i Isabel sin tråd - og litt om Shehed og. Tenkte kanskje det var litt uheldig også når det gjaldt deres content og ikke ting som kom frem i Isabel sin tråd. 

Jeg gir det et forsøk om det blir mer snakk om søsknene sitt content (fellestråd på søsknene, - Isabel) og om det bare blir rot og ekstraarbeid så kan den parkeres eller sammenslås. 

Endret av refill
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...