AnonymBruker Skrevet 16. juni #1 Skrevet 16. juni Har fått fast jobb i en stilling som krever fagarbeider utdanning. Jeg har en bachelor men ser at jeg ikke blir lønnet som en med bachelor men som fagarbeider. Dette er inne offentlig sektor. Noen som har vært bort i dette? Noen muligheter for å gå opp i lønn etter hvert? Er medlem av fagforbund hvis det har noe å si Anonymkode: e95c3...909
Portia Catonis Skrevet 17. juni #2 Skrevet 17. juni Hvis stillingen kun krever fagbrev blir du lønnet som faglært. Du får ikke noe ekstra for å ha bachelor.
AnonymBruker Skrevet 17. juni #3 Skrevet 17. juni Det var en tråd her nylig med samme spørsmål, du kan jo lese den (om du da ikke er samme person). Når kvalifikasjonskravet er fagarbeider, er det du blir lønnet etter. Anonymkode: ade0a...b82
AnonymBruker Skrevet 17. juni #4 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har fått fast jobb i en stilling som krever fagarbeider utdanning. Jeg har en bachelor men ser at jeg ikke blir lønnet som en med bachelor men som fagarbeider. Dette er inne offentlig sektor. Noen som har vært bort i dette? Noen muligheter for å gå opp i lønn etter hvert? Er medlem av fagforbund hvis det har noe å si Anonymkode: e95c3...909 Vi har fagarbeidere hos oss. Ei har bachelor og får lønn etter det. Anonymkode: 205b1...cd0
Knirke Skrevet 17. juni #5 Skrevet 17. juni Du må jo nesten fortelle hvilken bachelorgrad du har, og hvilken tittel du har som fagarbeider, ellers er det jo helt umulig å svare. Noen bachelorer kan være relevant for fagarbeiderstillinger, andre ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå