Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått fast jobb i en stilling som krever fagarbeider utdanning. Jeg har en bachelor men ser at jeg ikke blir lønnet som en med bachelor men som fagarbeider. Dette er inne offentlig sektor. Noen som har vært bort i dette? Noen muligheter for å gå opp i lønn etter hvert? Er medlem av fagforbund hvis det har noe å si

Anonymkode: e95c3...909

Skrevet

Hvis stillingen kun krever fagbrev blir du lønnet som faglært. Du får ikke noe ekstra for å ha bachelor.

AnonymBruker
Skrevet

Det var en tråd her nylig med samme spørsmål, du kan jo lese den (om du da ikke er samme person). Når kvalifikasjonskravet er fagarbeider, er det du blir lønnet etter.

Anonymkode: ade0a...b82

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Har fått fast jobb i en stilling som krever fagarbeider utdanning. Jeg har en bachelor men ser at jeg ikke blir lønnet som en med bachelor men som fagarbeider. Dette er inne offentlig sektor. Noen som har vært bort i dette? Noen muligheter for å gå opp i lønn etter hvert? Er medlem av fagforbund hvis det har noe å si

Anonymkode: e95c3...909

Vi har fagarbeidere hos oss. Ei har bachelor og får lønn etter det.

Anonymkode: 205b1...cd0

Skrevet

Du må jo nesten fortelle hvilken bachelorgrad du har, og hvilken tittel du har som fagarbeider, ellers er det jo helt umulig å svare.

Noen bachelorer kan være relevant for fagarbeiderstillinger, andre ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...