AnonymBruker Skrevet 16. juni #1 Skrevet 16. juni Er det et språk du klarer ikke klangen til, slik at om du begynner å se på film på det språket må du bare skru av ? Anonymkode: ddec7...0f7 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #2 Skrevet 16. juni Får fnatt når dem snakker arabisk på annonseringene på fly fra midtøsten. (Emirates, Ethiad, Quatar etc) Aner ikke hvorfor, for til vanlig reagerer jeg ikke på arabiske språk. Men når dem kommer med ting over anlegget på fly på arabisk. Ellers skifter jeg kanal om det er for mye Bærgensk på TV. Selv om det kanskje ikke er eget språk. Tipper det er skarringa som gjør at jeg får fnatt. Anonymkode: c6aaf...a1e 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #3 Skrevet 16. juni Jeg liker heller ikke arabisk. Det blir alltid snakket så aggressivt 😬 Anonymkode: 4143f...e5a 8 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni #5 Skrevet 16. juni Arabisk sliter jeg litt med, og av en eller annen grunn prater de med dobbelt så høyt lydvolum enn andre Anonymkode: 3cede...299 4 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni #6 Skrevet 16. juni Nei, det trur jeg ikke. Misliker ingen språk. Nederlandsk er litt "tullete", men har det ikke. Arabisk er jo vakkert! 😮 Anonymkode: 178b0...4f3 4 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #7 Skrevet 16. juni Visse rikspolitikere har gjort at jeg får frysninger av å høre kvinner med summørsdialekt. Anonymkode: 91675...2ea 6
AnonymBruker Skrevet 16. juni #8 Skrevet 16. juni Arabisk, et sinna, aggressivt og kjeftete språk! Anonymkode: 3eace...ecc 5 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni #9 Skrevet 16. juni Finsk (ikke et vakkert språk akkurat) og også harde arabiske språk, med mye harking og roping. Anonymkode: f9637...86b 7
AnonymBruker Skrevet 16. juni #10 Skrevet 16. juni Jeg liker det engelske språket, men enkelte britiske aksenter er så grusomme at jeg ikke klarer å høre på. Anonymkode: 194f1...d70 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #11 Skrevet 16. juni Jeg takler ikke dansk selv. Syns det er fælt å høre på rett og slett. Anonymkode: ddec7...0f7 8
AnonymBruker Skrevet 16. juni #13 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Arabisk, et sinna, aggressivt og kjeftete språk! Anonymkode: 3eace...ecc Total mangel på innestemme hjelper ikke heller 😅 Anonymkode: 3cede...299 7 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni #14 Skrevet 16. juni Jeg ser litt på mukbang-videoer, og det er to som snakker muligens Persisk eller Arabisk som kommer opp hele tiden, og de snakker høyt og med laaaange vokaler, som om de roper hele tiden? Her er et eksempel, han begynner rett på med denne ropingen med lange vokaler, helt rart. Noen som vet hvilket språk det er? Snakker de sånn til vanlig? Det kan bli litt slitsomt. Og så er det Fransk, og særlig Franske filmer der de BARE prater gjennom hele filmen med null pause. Jeg rett og slett klarer det ikke. Anonymkode: 41443...91f 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #15 Skrevet 16. juni Nederlandsk, samisk, finsk. Anonymkode: be244...665 1 1
HMK Skrevet 16. juni #16 Skrevet 16. juni Arabisk er et rasende språk. Syns også Thailandsk er rimelig gnålete. 6 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #17 Skrevet 16. juni Kommer ikke på et språk. Visse norske dialekter derimot… Anonymkode: dcfd7...462 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #18 Skrevet 16. juni Nei. Jeg er ikke overbegeistret for somali og vietnamesisk, men det er fordi det ofte snakkes så høyt og gneldrete. Anonymkode: 1682f...260 5
AnonymBruker Skrevet 16. juni #19 Skrevet 16. juni Enig i arabisk, det høres så aggressivt ut. Og Trumps måte å snakke på - det er jo ikke språket i seg selv men bruken av det og stemmen 🤬 Anonymkode: 26187...9b1 4 1
Mardina Skrevet 16. juni #20 Skrevet 16. juni Jeg har aldri likt tysk, av en eller annen grunn 🤔 Synes språket høres så "hardt" ut 😬 Også kan det ha sammenheng med at jeg ble påtvunget tysk som valgfag første året på videregående, ved en feiltakelse 🤔 Men jeg har aldri likt tysk.... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå