bosve Skrevet 15. juni #1 Skrevet 15. juni Musk har kommet ekstremt dårlig ut i det siste. Det samme kan vel nå sies om Tesla som har fått stryk i EU kontroller i Sverige og er omtrent på nivå med rumenske Dacia (ja du hørte riktig) og her snakker vi om nesten 2 millioner biler sjekket, så nytter ikke å si at dette er uflaks. Dette viser bare hvor lite kvalitet som finnes i dette bilmerket over tid. Svenske EU-kontroller: Kun ett bilmerke er verre Tesla 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni #2 Skrevet 15. juni Jeg kan ikke si at jeg er sjokkert. Elon Musk ødelegger alt han tar fingrene sine på. Twitter gikk også i dass etter han overtok. Anonymkode: 1a69a...687 4 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #3 Skrevet 16. juni Er helt normalt at en bil uten jevnlig vedlikehold, gjør det så dårlig på PKK. Er kun teslaeiere som biter på den spøken med at ”service trengs ikke”😄 Anonymkode: 8a49c...9d3 5 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #4 Skrevet 16. juni 2 grunner til at Tesla 3/Y ikke får godkjent: 1. Rust på bremseskivene. Løses enkelt i service-menyen med å skru av regen og bremse hardt noen ganger. Vanlig på de fleste elbiler da bremsene ikke brukes så mye. 2. Justere lys. Det gjøres enkelt i software. At de fleste er inkompetente og ikke klarer å gjøre dette selv er ganske utrolig! Anonymkode: 3aff8...fa3 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni #5 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (30 minutter siden): 2 grunner til at Tesla 3/Y ikke får godkjent: 1. Rust på bremseskivene. Løses enkelt i service-menyen med å skru av regen og bremse hardt noen ganger. Vanlig på de fleste elbiler da bremsene ikke brukes så mye. 2. Justere lys. Det gjøres enkelt i software. At de fleste er inkompetente og ikke klarer å gjøre dette selv er ganske utrolig! Anonymkode: 3aff8...fa3 Inkompetent var rette ordet ja😂😅 Du burde lese artikkelen, for den feilen de finner som er gjengitt der finner du neppe i menyen🤪😋 Og da kan du se deg selv i speilet og spøre deg om hvem som var inkompetent! Anonymkode: 8a49c...9d3 6 1
NakenPanda Skrevet 16. juni #6 Skrevet 16. juni (endret) Amerikanske biler er ikke akkurat kjent for sin gode teknisk kvalitet generelt, deres filosofi er at man skal kjøpe seg ny bil hver 2-3 år uansett så hvorfor bygge for å vare. Tesla er vel av de bedre amerikanske dog. Endret 16. juni av NakenPanda 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #7 Skrevet 16. juni Ingen nye biler er gode. Men det er myndighetenes feil at vi må kjøpe dårlige elbiler for å "redde miljøet". Ja, sikkert reddende å bytte bil hver 8. år i steden for hvert 20...... Honda/Toyota er gode biler som varte 20 år. Anonymkode: 3aff8...fa3 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni #8 Skrevet 16. juni Bare legge til at det er 2 store fordeler med Tesla elbil (som blir tvunget til å kjøpe): 1. Solgt flere millioner så det finnes masse deler på ettermarked. Ikke tror du får tak i deler om får år til den nye kule Hundai/Kia/Mgén.... 2. Komplett service/reparasjons-manual og delekatalog gratis på nettet + massevis av youtube-veiledninger. Anonymkode: 3aff8...fa3 1
NakenPanda Skrevet 16. juni #9 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ingen nye biler er gode. Men det er myndighetenes feil at vi må kjøpe dårlige elbiler for å "redde miljøet". Ja, sikkert reddende å bytte bil hver 8. år i steden for hvert 20...... Honda/Toyota er gode biler som varte 20 år. Anonymkode: 3aff8...fa3 Tull og vas, snittalderen for en norsk bil før den dør er rundt 17-18, det samme for feks US er ca 12. Tesla er vel per i dag 13 år og jeg ser MANGE EL registrerte model S hver eneste dag, tror ikke spesielt mange av dem er borte. 8 år er bare noe som finnes i ditt hode 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni #10 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Er kun teslaeiere som biter på den spøken med at ”service trengs ikke” Ja, alle andre elsker å betale for noe de ikke trenger. Anonymkode: 1fd85...88a 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #11 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Ja, alle andre elsker å betale for noe de ikke trenger. Anonymkode: 1fd85...88a Joda, og det kan du lese om i artikkelen i HI😄 Anonymkode: 8a49c...9d3 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #12 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): det kan du lese om i artikkelen i HI HI? Det må du forklare nærmere. Anonymkode: 1fd85...88a
AnonymBruker Skrevet 16. juni #13 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): HI? Det må du forklare nærmere. Anonymkode: 1fd85...88a Det vet du, ikke gjør deg stokk dum. Anonymkode: 8a49c...9d3 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #14 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): ikke gjør deg stokk dum. Linken går til en TV2 artikkel uten referanser til "HI" og det er heller ingen andre referanser til "HI" i denne tråden enn i ditt innlegg. Anonymkode: 1fd85...88a 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #15 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Linken går til en TV2 artikkel uten referanser til "HI" og det er heller ingen andre referanser til "HI" i denne tråden enn i ditt innlegg. Anonymkode: 1fd85...88a Og den linken klarer du ikke å klikke på for å lese hva som står der? Anonymkode: 8a49c...9d3 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #16 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (15 timer siden): 2 grunner til at Tesla 3/Y ikke får godkjent: 1. Rust på bremseskivene. Løses enkelt i service-menyen med å skru av regen og bremse hardt noen ganger. Vanlig på de fleste elbiler da bremsene ikke brukes så mye. 2. Justere lys. Det gjøres enkelt i software. At de fleste er inkompetente og ikke klarer å gjøre dette selv er ganske utrolig! Anonymkode: 3aff8...fa3 Det er ikke mulig å skru av regen på 3 og Y, untatt på Performance variantene (var mulig på de før men vet ikke hvordan det er det på de nye) Anonymkode: aede0...145 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #17 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og den linken klarer du ikke å klikke på for å lese hva som står der? Anonymkode: 8a49c...9d3 Det er god debatteknikk og skrive om det man ønsker å diskutere. Ja, du har en referanse, men en referanse er kun det; en ling som underbygger dine argumenter når du har kommet med argumenter i posten din. Å si: se i denne linken, er ikke et argument. Anonymkode: c8576...a8d
AnonymBruker Skrevet 17. juni #18 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er god debatteknikk og skrive om det man ønsker å diskutere. Ja, du har en referanse, men en referanse er kun det; en ling som underbygger dine argumenter når du har kommet med argumenter i posten din. Å si: se i denne linken, er ikke et argument. Anonymkode: c8576...a8d Kan du ikke å lese klartekst så la vær å kverrulere. Anonymkode: 8a49c...9d3
AnonymBruker Skrevet 17. juni #19 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er ikke mulig å skru av regen på 3 og Y, untatt på Performance variantene (var mulig på de før men vet ikke hvordan det er det på de nye) Anonymkode: aede0...145 https://letmegooglethat.com/?q=tesla+3+brake+burnishing+menu Anonymkode: 3aff8...fa3
AnonymBruker Skrevet 17. juni #20 Skrevet 17. juni Seriøst, noen folk bør ikke eie bil. De tror at en bil kan gå uten vedlikehold i årevis uten problemer. Men "service" i dag er stort sett å huke av en 100 punkts sjekklisten og ta 6000,- for det. Anonymkode: 3aff8...fa3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå