Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Honda e:Ny1 til 259k kr med 68 kWt batteri og 412 km må jo være tidenes deal?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvekjørt omtrent alt av nye biler på markedet. Honda e:Ny1 er blant favorittene mine. Foreløpig har jeg ikke bestemt meg for bil, men siden denne ikke kommer med hengerfeste, er den ikke aktuell for meg.

Ellers er dette en fantastisk fin bil, veldig romslig, med et nydelig interiør. Bygget av Dongfeng, men jeg forventer Honda kvalitet. Personlig hadde jeg gått for den versjonen med glasstak.

Uansett...til denne prisen får man ingenting som kan konkurrere. Leafen er dyrere, liksom.

IMG_20250613_123458.thumb.jpg.e892487474ebfbe60623cee1ddf09145.jpg

Hva synes dere? Noen her inne som har kjøpt og som har erfaringer?

Anonymkode: 37079...eb7

Skrevet

Hm... hvor mye kostet de i fjor da og hvilke garantier er det?

AnonymBruker
Skrevet

Ser for meg at dette er et skall av en bil med bitteliten motor… med minimalt av utstyr etc.

Anonymkode: f99c7...547

AnonymBruker
Skrevet
Flintis skrev (39 minutter siden):

Hm... hvor mye kostet de i fjor da og hvilke garantier er det?

Bilen var 150000 kr dyrere da den kom i 2023.

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Ser for meg at dette er et skall av en bil med bitteliten motor… med minimalt av utstyr etc.

Anonymkode: f99c7...547

204 hk er som en Volvo 960 i topputgave. :P Det er mye utstyr i denne, i alle fall ift. prisen. Men Honda gjør det ikke enkelt. Nettsiden fungerer ikke helt den heller:

Screenshot_20250613_133103_Opera.thumb.jpg.6f957923e7b1818edb7b1f8fc94ce33e.jpg

• 3 uker senere...
Skrevet

Stod i butikken da jeg skjønte at denne bruker 20-21 Wt/km tom. om sommeren, og hengerfeste, som jeg hadde tenkt å kjøpe med, har last på 35 kg, ikke de vanlige 75. Dvs. at elsykkelen min + stativ blir for tung, for ikke å snakke om to sykler. Blæh.

Med det sagt, denne bilen har et FANTASTISK interiør med glasstak, god betjening, masse plass. Skikkelig lei meg for at det var et par ting jeg ikke kunne overse her. Den blåfargen er også kul. 259k kr er en uslåelig deal for en stor, fin, og antagelig pålitelig bil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...