Gjest Dyp pust Skrevet 13. juni #1 Skrevet 13. juni Er det andre enn meg som er drittlei av å se bilder fra reiser til turistdestinasjoner, men heller ønsker vakre lokale bilder tatt av folk som bor i området? Eller er jeg bare sein til festen? Er det noen som har forslag til gode emneknagger for lokale forhold i stedet for å få opp så kalt spektakulære bilder fra dritdyre reiser til uinteressante steder? For jeg ønsker å se Gloucestershire, Skjåk og Adeleide, bare ikke så kalt turistbilder.
DollyDelux Skrevet 20. juni #2 Skrevet 20. juni Greia med sosiale medier, er vel at mange prøver å bli virale, og melke trender. Så uansett hvor mange lokale fotografer som finnes og poster på nett, vil algoritmene drukne de. Det finnes helt sikkert bilder av typen du ønsker å se, men jeg tenker at det krever at du leter de opp selv. Lokale facebookgrupper, fotoklubber, bildedelingstjensester som ikke er så algoritmestyrte.
XaoS Skrevet 20. juni #3 Skrevet 20. juni Det finnes masse slike kontoer. F.eks: @everydayeverywhere Finnes også masse fra Midlands og Gloucestershire om du vil se det, feks: @kathryngoddardphotography Jeg er lei av folk som er lei av de som blir lei av alt. Lei av hva folk poster på sosiale medier, lei popmusikk på radio, lei fotball i avisene.... Det som er så fint i dag er at du har all verdens muligheter til å velge bort innhold du ikke liker, og få tilgang til det innholdet du liker. Vær nysgjerrig og proaktiv. Uansett hvor smale interesser du har så finnes det et nettverk, både irl og på internett for nettopp deg. Men litt egeninnsats krever det jo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå