Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Må jeg skaffe meg en helt ny profil når jeg blir blokkert på TikTok og Instagram?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder det ikke at jeg bare lager mitt "altergo" med samme epostadresse?  Må jeg ha en helt ny identitet med ny epostadresse for å få tilgang til det jeg har blitt blokkert fra?

Skrevet

Det er jo selve brukeren som er blokkert, altså brukeren tilhørende den epostadressen. Så ja, da er du selvsagy blokkert fullstendig. Heldigvis.

• Liker 1
Skrevet

Det er sikkert din e-postadresse som er blokkert, og da får du ikke registrert en ny konto på samme adresse. Det er som regel en mulighet til å klage på blokkeringen, og kanskje, hvis du ikke har dummet deg alvorlig ut, vil de åpne kontoen din igjen etter en stund.

Skrevet
sekhmet369 skrev (1 time siden):

Det er jo selve brukeren som er blokkert, altså brukeren tilhørende den epostadressen. Så ja, da er du selvsagy blokkert fullstendig. Heldigvis.

Det bør jeg egentlig være glad for.  Jeg blir alt for provosert av det jeg er vitne til. En pause fra det er jo ikke så dumt.  Det gale jeg gjør er å stille betimelige spørsmål til et foreldrepar i USA som har tiktok-konto om sin voksne sønn som har fått en hjerneskade. Det er tydeligvis innafor å komme med alle mulige stygge ord i innleggene deres. Uten å bli kastet ut Men å spørre om hva de tenker sånn etisk rundt det at hovedpersonen selv ikke selv kan samtykke til å være på SOME, er tydeligvis nok til at innlegg blir slettet og til å bli blokkert. De viser han frem i situasjoner som jeg ikke synes ikke har  noen ting på nettet å gjøre, om andre stiller spørsmål ved det, så er det rett ut.  De vil bare ha lovord om sitt arbeid som verger for denne sønnen. Ingenting annet.

Sier man i fra om barnemishandling er det jo også rett ut har jeg skjønt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...