papayamango Skrevet mandag kl 13:29 #1 Skrevet mandag kl 13:29 Hei! Jeg er en kvinne i 40 årene og har de siste årene gått opp 5 kg. Det plager meg at jeg stadig øker kiloene. Har ikke hatt viljestyrke eller kraft til å gjøre endringer. Det skyldes nok inaktivitet og mye usunn snacking / småspising så snart jeg kjenner den minste sultfølelse mye ubevissthet i hverdagen. I tillegg drikker jeg veldig lite (mye kaffe og brus, samt at jeg har sluttet å snuse). Nå kjenner jeg at de sommerlige dagene gir meg mer motivasjon, energi lyst til å endre trenden. Ved å dele reisen min her, så kan jeg kanskje få litt mer motivasjon og forpliktelse, så jeg håper dere vil heie på meg ❤️ Målet mitt er mer bevissthet rundt livsstil og å drikke 1,5 liter vann om dagen 🚰 Jeg skriver daglig hva jeg har klart å gjennomføre, både opp- og nedturer / erfaringer underveis og hvor mye jeg har klart å gå ned i vekt. Følg meg gjerne ❤️ og kanskje er vi flere som kan motivere hverandre 😍 Jeg følger ingen spesifikk diett men målet er å gjennomføre endringer med mer bevissthet og mindfulness. Håper at reisen vil gi mer energi og glede! Sommerklem fra papayamango 🥭💛
papayamango Skrevet mandag kl 13:38 Forfatter #2 Skrevet mandag kl 13:38 Er det noen som vet hvordan man legger inn en oppdatering? Altså lager et nytt avsnitt for neste dag? (Nybegynner her inne 😊)
papayamango Skrevet mandag kl 13:41 Forfatter #3 Skrevet mandag kl 13:41 papayamango skrev (2 minutter siden): Er det noen som vet hvordan man legger inn en oppdatering? Altså lager et nytt avsnitt for neste dag? (Nybegynner her inne 😊) Tror jeg klarte det her jeg
Amatariel Skrevet torsdag kl 07:46 #4 Skrevet torsdag kl 07:46 Velkommen hit og gratulerer med dagbok! Det er veldig fint å ha et sted å skrive av seg når man er i en endringsprosess. Fint for egen del, men også for andre som kan bli inspirerte. Det var helt klart andre dagbøker her inne som motiverte meg til å ta tak i egen livsstil og sakte men sikkert få til å endre den. Jeg syns planen din høres veldig bra ut! Hvordan synd du disse dagene har gått så langt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå