Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg, som lesbisk, ville personlig ikke blitt sammen med en bifil kvinne. Jeg liker ikke tanken på at hun opplever tiltrekning mot et kjønn som har visse karakteristikker som jeg absolutt aldri kan ha som kvinne. Det kan for eksempel være evnen hans til å gi henne 50/50 biologiske barn, muligheten for å fremstå som et "normalt" par i hverdagen, i tillegg til mannlig, fysisk styrke, mørk stemme, skjegg, adamseple osv. Når jeg selv kun er tiltrukket til ett kjønn, men hun to, så ville det skapt et ubehag og usikkerhet i meg om at hun går glipp av den andre siden, og at jeg muligens holder henne tilbake fra det. Jeg synes personlig ikke dette er en irrasjonell usikkerhet, jeg synes egentlig det er ganske logisk.

Hva med dere?

Anonymkode: abff9...bc1

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Er selv bifil. Kunne godt vært sammen med en bifil kvinne men ikke mann. Dette er selvsagt personlig preferanse og handler vel mye om usikkerheten et forhold til en bifil mann vil gi meg. 

Anonymkode: c0dc0...9d8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår deg godt. Mange bifile kvinner ender opp med å forlate sine lesbiske kjærester fordi de ønsker biologiske barn. Den frykten trenger du ikke å ha hvis begge partene i forholdet er lesbisk.

Jeg er selv lesbisk og er sammen med en kvinne som også er lesbisk, og jeg føler meg mye tryggere enn jeg har gjort med mine bifile ekser som alle forlot meg for en mann før eller senere.

Anonymkode: 419dd...f91

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Spiller overhode ingen rolle for min del.

Mann

Anonymkode: 14f84...0f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg kunne fint vært sammen med en som er bifil. 

Enn så lenge har jeg kun fått romantiske følelser for det mannlige kjønn, men tiltrekkes kvinnekroppen like mye som mannekroppen. 

Tenk å forhåndsdømme folk så voldsomt på grunn av legning a, blir jo som menn som sier at homofile er OK, så lenge de slipper å se dem i offentligheten 

Anonymkode: 72e7c...41a

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er selv bifil. Kunne godt vært sammen med en bifil kvinne men ikke mann. Dette er selvsagt personlig preferanse og handler vel mye om usikkerheten et forhold til en bifil mann vil gi meg. 

Ville bare legge til etter å ha lest en av kommentarene over at jeg er selv ferdig med det å få barn og i en fase av livet hvor nye er uaktuelt.

Kan forstå usikkerheten andre kvinner har med å date bifile kvinner som er unge eller ønsker seg barn. 

AnonymBruker
Skrevet

Det tror jeg, ja. 

Anonymkode: 711bc...27c

AnonymBruker
Skrevet

Det er nei fra meg. Ikke fordi det er galt å være bifil, men fordi vi hadde hatt for ulike seksuelle preferanser. Noe jeg tenker er viktig å være sånn over all sams om i et parforhold.

For øvrig synes jeg at jeg har lest et liknende innlegg her før. Fikk litt dejavue🤔

Anonymkode: 786a2...9f3

• Liker 6
Skrevet

Ja, selvfølgelig.

Skrevet (endret)

Jeg tror ikke jeg hadde lagt så mye i det om hen var bifil eller ikke, så lenge vedkommende var monogam.

Akkurat samme som med oss som er hetro, det betyr jo ikke at vi flyr rundt med andre av motsatt kjønn når vi er i et forhold..

Endret av Tekumseh79
  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Kunne vært sammen med en annen bifil kvinne, men ikke mann.

Jeg forstår godt at mange lesbiske kvinner ikke vil være sammen med oss.

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er mann, og svaret er nei.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og sammen med en bifil kvinne. Jeg synes det er hot. 

Anonymkode: b44b4...397

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker bare maskuline menn, så det ville jeg ikke.

Anonymkode: 2530f...2da

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Som hetero kvinne tror jeg ikke det…

Anonymkode: 6e4d9...5b7

• Liker 3
Annonse
Skrevet

Ryddet for nedsettende innhold,avsporing,samt svar til dette.

Chantielle mod.

AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 4e72e...3d6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er man, så teller kanskje ikke siden TS er lesbisk og snakker spesifikt om å miste til en man.

Men jeg er gift med en bifil kvinne.
Har ingen problem med det.

Anonymkode: dc690...b33

Skrevet

Aldri i verden!!! Det får være grenser. 

• Liker 2
Skrevet

Nei, det tror jeg faktisk ikke at jeg kunne 🤔 

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...